Dofinansowane szkolenie otwarte "Zarządzanie zespołem w pigułce"

SZKOLENIE otwarte: w Ostrowcu Świętokrzyskim “Zarządzanie zespołem w pigułce” doskonalące kompetencje w zakresie zarządzania zespołem. Zapraszamy, rekrutacja trwa!!!
Szkolenie poprowadzi trener – Szymon NęckiOrganizowane przez nas szkolenie w dniu 29 listopada, realizowane jest w ramach Bazy Usług Rozwojowych. Dzięki temu osoby, które z niego skorzystają mają możliwość dofinansowania nawet do 80%. W szkoleniu może wziąć udział pracownik mikro, małego lub średniego przedsiębiorstwa. Pierwszym krokiem jaki należy wykonać aby zapisać się na nasze szkolenie jest kontakt z Świętokrzyskim Centrum Innowacji i Transferu Technologii Sp., z o.o., czyli instytucją, która w województwie świętokrzyskim zajmuje się przyjmowanie wniosków. Oczywiście jeżeli zdecydujecie się Państwo wziąć udział w szkoleniu, my ze swojej strony, oferujemy swoją pomoc przy wypełnianiu wszelkich formalności.

Celem podstawowym szkolenia jest poprawa skuteczności w zarządzaniu zespołem poprzez podniesienie poziomu wiedzy o metodach zarządzania oraz trening kluczowych umiejętności menedżerskich.

Miejsce w którym odbędzie się szkolenie zostanie dokładnie podane dwa tygodnie przed planowanym terminem szkolenia.

W razie pojawienia się dodatkowych pytań proszę o kontakt pod numer tel. 608 816 943.

Pozdrawiam
Prezes Zarządu Warto Szkolić Sp. z o.o.
Marcin Grzelak

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jaka rolę odgrywa ostatnie wrażenie przed klientem?

W świecie biznesu siła pierwszego wrażenia jest często podkreślana jako kluczowy element w nawiązywaniu relacji z klientami. Jednak równie istotne, a często niedoceniane, jest ostatnie wrażenie, które firma pozostawia po zakończeniu interakcji. To właśnie ono może zadecydować o tym, czy klient będzie chciał wrócić i polecić firmę innym. W dynamicznym i konkurencyjnym środowisku biznesowym, każda interakcja z klientem powinna być traktowana jako…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak przekonać klienta do zakupu produktu lub usługi?

W obliczu globalnej konkurencji i dynamicznie zmieniających się preferencji konsumentów, umiejętność efektywnego przekonywania klientów do zakupu produktów lub usług staje się niezbędna dla każdego przedsiębiorstwa. Firmy starają się nie tylko dostarczać produkty o wysokiej jakości, ale również tworzyć wartość dodaną, która odpowiada na specyficzne oczekiwania i potrzeby swoich klientów. To podejście wymaga głębokiego zrozumienia tych potrzeb, co jest możliwe tylko przez bezpośrednią interakcję i budowanie…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak odpowiadać na zastrzeżenia ze strony klientów?

Każdy przedsiębiorca i pracownik obsługi klienta prędzej czy później zetknie się z zastrzeżeniami ze strony klientów. Niezadowolenie może wynikać z różnych powodów – od jakości produktów, przez problemy z dostawą, aż po obsługę klienta. Zamiast postrzegać zastrzeżenia jako zagrożenie, warto traktować je jako szansę na poprawę i wzmocnienie relacji z klientami. Umiejętne zarządzanie zastrzeżeniami to sztuka, która może przekształcić niezadowolonych klientów w lojalnych ambasadorów…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.