Dofinansowane szkolenie otwarte "Zarządzanie zespołem w pigułce"

SZKOLENIE otwarte: w Ostrowcu Świętokrzyskim “Zarządzanie zespołem w pigułce” doskonalące kompetencje w zakresie zarządzania zespołem. Zapraszamy, rekrutacja trwa!!!
Szkolenie poprowadzi trener – Szymon NęckiOrganizowane przez nas szkolenie w dniu 29 listopada, realizowane jest w ramach Bazy Usług Rozwojowych. Dzięki temu osoby, które z niego skorzystają mają możliwość dofinansowania nawet do 80%. W szkoleniu może wziąć udział pracownik mikro, małego lub średniego przedsiębiorstwa. Pierwszym krokiem jaki należy wykonać aby zapisać się na nasze szkolenie jest kontakt z Świętokrzyskim Centrum Innowacji i Transferu Technologii Sp., z o.o., czyli instytucją, która w województwie świętokrzyskim zajmuje się przyjmowanie wniosków. Oczywiście jeżeli zdecydujecie się Państwo wziąć udział w szkoleniu, my ze swojej strony, oferujemy swoją pomoc przy wypełnianiu wszelkich formalności.

Celem podstawowym szkolenia jest poprawa skuteczności w zarządzaniu zespołem poprzez podniesienie poziomu wiedzy o metodach zarządzania oraz trening kluczowych umiejętności menedżerskich.

Miejsce w którym odbędzie się szkolenie zostanie dokładnie podane dwa tygodnie przed planowanym terminem szkolenia.

W razie pojawienia się dodatkowych pytań proszę o kontakt pod numer tel. 608 816 943.

Pozdrawiam
Prezes Zarządu Warto Szkolić Sp. z o.o.
Marcin Grzelak

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Zarządzanie reklamacjami w transporcie i spedycji

Zarządzanie reklamacjami w transporcie i spedycji W branży transportowej i spedycyjnej, gdzie margines błędu jest niezwykle wąski, a satysfakcja klienta ma kluczowe znaczenie. Zarządzanie reklamacjami staje się nieodłącznym elementem codziennej działalności. Reklamacje, będące naturalnym skutkiem działalności każdego przedsiębiorstwa, mogą dotyczyć wielu aspektów. Od problemów z jakością usług po kwestie związane z logistyką i obsługą klienta. W tym kontekście, umiejętność skutecznego zarządzania reklamacjami…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Savoir vivre w recepcji hotelowej

Savoir vivre w recepcji hotelowej W erze cyfryzacji i automatyzacji, osobisty kontakt z gościem nabiera szczególnego znaczenia. Recepcja hotelowa, będąca sercem każdego obiektu noclegowego, staje się miejscem, gdzie savoir vivre nie jest jedynie dodatkiem, ale fundamentalną wartością, wpływającą na postrzeganie całego hotelu. Savoir vivre w recepcji hotelowej to sztuka, której opanowanie pozwala na budowanie harmonijnych relacji z gośćmi, zrozumienie ich potrzeb i oczekiwań.…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Organizacja bankietów i przyjęć okolicznościowych od podstaw

Organizacja bankietów i przyjęć okolicznościowych od podstaw Organizacja bankietów i przyjęć okolicznościowych to sztuka łączenia różnych elementów. Od wyboru odpowiedniej lokalizacji, przez komponowanie menu, aż po zapewnienie atrakcji i rozrywki na najwyższym poziomie. To także ciągłe dostosowywanie się do zmieniających się trendów i preferencji klientów. Co wymaga nie tylko kreatywności, ale i gruntownej wiedzy z zakresu zarządzania eventami. W obliczu coraz większego zapotrzebowania na profesjonalną organizację różnego rodzaju imprez,…
dowiedz się więcej