Doradztwo dla sklepu spożywczego OLMATfresh - znów robimy półkowe rewolucje ;)

W dniach 7-10 października przeprowadziliśmy doradztwo dla sklepu spożywczego OLMATfresh w Pabianicach. W tym spotkaniu szkoleniowym udział wzięło pięć osób – pracowniczki sklepu.

OLMATfresh to stosunkowo młoda marka na pabianickim rynku sklepów spożywczych, jednak już posiada ugruntowaną pozycję. Właściciele, którzy znają obecne trendy wśród konsumentów plus zgrana, pomocna kadra, sprawiają, że sklep odwiedza się z przyjemnością.

Cele doradztwa dla sklepu spożywczego OLMATFresh

Głównym celem doradztwa była zmiana aranżacji produktów na półkach sklepowych, zgodnie z zasadami merchandisingu (podział na grupy asortymentowe, uwzględnienie zimnych i gorących stref, wykorzystanie efektu masy towarowej itp.), a w ich efekcie poprawa doznań zakupowych klientów i wzrost sprzedaży.

Przebieg doradztwa

Doradztwo zostało przeprowadzone w formie warsztatowej, tzw. „treningu w pracy”. Na początek jednak konieczny był krótki wstęp teoretyczny: trenerka przybliżyła kluczowe dla sklepów spożywczych zasady merchandisingu i zapoznała uczestniczki z najważniejszymi technikami pozyskiwania klientów. Bazując na tej wiedzy, pracowniczki podążając za wskazówkami trenerki, przebudowały przestrzeń sklepową:

  • dokonały ponownego ułożenia towarów na regałach z produktami suchymi,
  • przebudowały ladę nabiałową.

PRZED

doradztwo dla sklepu spożywczego

PO 🙂

efekty doradztwa dla sklepu spożywczego

Uczestniczki wykazały się ogromnym zaangażowaniem w wykonywane zadania. Panie oceniły doradztwo jako „niezbędne” 🙂

Rezultaty doradztwa

Jaki będzie efekt przebudowy działów? Przede wszystkim rearanżacja ułożenia produktów zgodnie z zasadami merchandisingu wpłynie na poprawę doznań zakupowych klientów. Gdy towary są przejrzyście rozłożone na półkach to zakupy stają się łatwe i przyjemne. To z kolei oznacza dla sklepu wzrost lojalności i zwiększenie każdorazowego koszyka zakupowego. Klarowny podział produktów według kategorii asortymentowych to również usprawnienie pracy samych pracowników: łatwiej i szybciej będą w stanie ocenić stan ilościowy produktów. Zwiększy się więc efektywność zarządzania asortymentem.

Serdecznie dziękujemy za skorzystanie z naszej usługi doradztwo dla sklepu spożywczego i zaangażowanie uczestników.

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie relacjami z klientem z wykorzystaniem systemu CRM w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Rola CRM w sieci handlowej w budowaniu przewagi rynkowej Współczesna sprzedaż detaliczna nie może funkcjonować skutecznie bez odpowiedniego wsparcia technologicznego. Jednym z kluczowych elementów, które wpływają na rozwój, lojalność klientów oraz wzrost sprzedaży, jest skuteczne zarządzanie relacjami z klientem. W dobie cyfrowej transformacji, systemy CRM w sieci handlowej stają się nieodzownym narzędziem codziennej pracy. Ich rola nie ogranicza się jedynie do gromadzenia danych, ale obejmuje całościowe…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Strategiczne zarządzanie handlem w sieci sklepów – relacja ze szkolenia

Zarządzanie handlem w sieci sklepów – klucz do przewagi konkurencyjnej Zarządzanie handlem to obecnie jeden z najważniejszych obszarów strategicznych dla firm działających w środowisku wielokanałowym. W realiach silnej konkurencji, rosnących oczekiwań konsumentów oraz dynamicznego rozwoju technologii, umiejętność skutecznego zarządzania handlem staje się kluczowa dla utrzymania rentowności, budowania wartości marki i efektywnej ekspansji. Sieci handlowe, niezależnie od skali działalności, muszą rozwijać kompetencje w zakresie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Rozwój współpracy między kierownikami w firmie produkcyjnej

Rozwój współpracy między kierownikami jako kluczowy element efektywności w firmie produkcyjnej Efektywna współpraca między kierownikami to jeden z kluczowych elementów sprawnie funkcjonującej firmy, szczególnie w środowisku produkcyjnym, gdzie precyzja, czas reakcji i płynność informacji mają ogromne znaczenie. Rozwój współpracy między kierownikami wpływa bezpośrednio na zdolność organizacji do realizowania strategicznych celów, optymalizowania procesów i reagowania na zmieniające się potrzeby rynkowe. W nowoczesnych…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.