Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klient.dhosting.pl/warto2019/wartoszkolic.pl/wp-content/themes/warto/app/Controllers/Blog/BlogController.php on line 39
Doradztwo dla sklepu spożywczego OLMATfresh - znów robimy półkowe rewolucje ;) - Warto Szkolić.pl | Szkolenia, Doradztwo, Merchandising

Doradztwo dla sklepu spożywczego OLMATfresh - znów robimy półkowe rewolucje ;)

W dniach 7-10 października przeprowadziliśmy doradztwo dla sklepu spożywczego OLMATfresh w Pabianicach. W tym spotkaniu szkoleniowym udział wzięło pięć osób – pracowniczki sklepu.

OLMATfresh to stosunkowo młoda marka na pabianickim rynku sklepów spożywczych, jednak już posiada ugruntowaną pozycję. Właściciele, którzy znają obecne trendy wśród konsumentów plus zgrana, pomocna kadra, sprawiają, że sklep odwiedza się z przyjemnością.

Cele doradztwa dla sklepu spożywczego OLMATFresh

Głównym celem doradztwa była zmiana aranżacji produktów na półkach sklepowych, zgodnie z zasadami merchandisingu (podział na grupy asortymentowe, uwzględnienie zimnych i gorących stref, wykorzystanie efektu masy towarowej itp.), a w ich efekcie poprawa doznań zakupowych klientów i wzrost sprzedaży.

Przebieg doradztwa

Doradztwo zostało przeprowadzone w formie warsztatowej, tzw. „treningu w pracy”. Na początek jednak konieczny był krótki wstęp teoretyczny: trenerka przybliżyła kluczowe dla sklepów spożywczych zasady merchandisingu i zapoznała uczestniczki z najważniejszymi technikami pozyskiwania klientów. Bazując na tej wiedzy, pracowniczki podążając za wskazówkami trenerki, przebudowały przestrzeń sklepową:

  • dokonały ponownego ułożenia towarów na regałach z produktami suchymi,
  • przebudowały ladę nabiałową.

PRZED

doradztwo dla sklepu spożywczego

PO 🙂

efekty doradztwa dla sklepu spożywczego

Uczestniczki wykazały się ogromnym zaangażowaniem w wykonywane zadania. Panie oceniły doradztwo jako „niezbędne” 🙂

Rezultaty doradztwa

Jaki będzie efekt przebudowy działów? Przede wszystkim rearanżacja ułożenia produktów zgodnie z zasadami merchandisingu wpłynie na poprawę doznań zakupowych klientów. Gdy towary są przejrzyście rozłożone na półkach to zakupy stają się łatwe i przyjemne. To z kolei oznacza dla sklepu wzrost lojalności i zwiększenie każdorazowego koszyka zakupowego. Klarowny podział produktów według kategorii asortymentowych to również usprawnienie pracy samych pracowników: łatwiej i szybciej będą w stanie ocenić stan ilościowy produktów. Zwiększy się więc efektywność zarządzania asortymentem.

Serdecznie dziękujemy za skorzystanie z naszej usługi doradztwo dla sklepu spożywczego i zaangażowanie uczestników.

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Sztuczna inteligencja w firmie mleczarskiej – relacja ze szkolenia

Sztuczna inteligencja (AI) staje się coraz bardziej istotnym elementem w sektorze przemysłu spożywczego, w tym w firmach mleczarskich. Dzięki nowoczesnym technologiom, AI może wspierać automatyzację procesów produkcyjnych, monitorowanie jakości produktów oraz zarządzanie łańcuchem dostaw. Wprowadzenie tych rozwiązań umożliwia firmom mleczarskim zwiększenie wydajności, redukcję kosztów oraz poprawę konkurencyjności na rynku. AI pozwala również na analizę ogromnych ilości danych, co ułatwia…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Sprzedaż internetowa w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Sprzedaż internetowa w firmach produkcyjnych staje się coraz bardziej istotnym elementem strategii biznesowej, szczególnie w dobie rosnącej cyfryzacji rynku. Tradycyjnie firmy produkcyjne koncentrowały się na sprzedaży za pośrednictwem pośredników lub kanałów B2B, jednak zmiany w zachowaniach konsumenckich i potrzeba bezpośredniego dotarcia do klientów końcowych sprawiają, że e-commerce staje się atrakcyjną i skuteczną formą dystrybucji. Dzięki sprzedaży online firmy produkcyjne mogą skrócić łańcuch dostaw,…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Rozwiązywanie konfliktów w firmie stolarskiej – relacja ze szkolenia

Rozwiązywanie konfliktów w firmie stolarskiej jest niezwykle istotnym elementem skutecznego zarządzania zespołem i utrzymania płynności pracy. W branży, gdzie współpraca między różnymi działami – od produkcji, przez montaż, po profesjonalną obsługę klienta – jest kluczowa, napięcia i nieporozumienia mogą pojawiać się na różnych etapach realizacji zadań. Niewłaściwe zarządzanie konfliktami może prowadzić do opóźnień, spadku jakości, a nawet rozłamów w zespole. Dlatego…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.