Doradztwo dla sklepu spożywczego OLMATfresh - znów robimy półkowe rewolucje ;)

W dniach 7-10 października przeprowadziliśmy doradztwo dla sklepu spożywczego OLMATfresh w Pabianicach. W tym spotkaniu szkoleniowym udział wzięło pięć osób – pracowniczki sklepu.

OLMATfresh to stosunkowo młoda marka na pabianickim rynku sklepów spożywczych, jednak już posiada ugruntowaną pozycję. Właściciele, którzy znają obecne trendy wśród konsumentów plus zgrana, pomocna kadra, sprawiają, że sklep odwiedza się z przyjemnością.

Cele doradztwa dla sklepu spożywczego OLMATFresh

Głównym celem doradztwa była zmiana aranżacji produktów na półkach sklepowych, zgodnie z zasadami merchandisingu (podział na grupy asortymentowe, uwzględnienie zimnych i gorących stref, wykorzystanie efektu masy towarowej itp.), a w ich efekcie poprawa doznań zakupowych klientów i wzrost sprzedaży.

Przebieg doradztwa

Doradztwo zostało przeprowadzone w formie warsztatowej, tzw. „treningu w pracy”. Na początek jednak konieczny był krótki wstęp teoretyczny: trenerka przybliżyła kluczowe dla sklepów spożywczych zasady merchandisingu i zapoznała uczestniczki z najważniejszymi technikami pozyskiwania klientów. Bazując na tej wiedzy, pracowniczki podążając za wskazówkami trenerki, przebudowały przestrzeń sklepową:

  • dokonały ponownego ułożenia towarów na regałach z produktami suchymi,
  • przebudowały ladę nabiałową.

PRZED

doradztwo dla sklepu spożywczego

PO 🙂

efekty doradztwa dla sklepu spożywczego

Uczestniczki wykazały się ogromnym zaangażowaniem w wykonywane zadania. Panie oceniły doradztwo jako „niezbędne” 🙂

Rezultaty doradztwa

Jaki będzie efekt przebudowy działów? Przede wszystkim rearanżacja ułożenia produktów zgodnie z zasadami merchandisingu wpłynie na poprawę doznań zakupowych klientów. Gdy towary są przejrzyście rozłożone na półkach to zakupy stają się łatwe i przyjemne. To z kolei oznacza dla sklepu wzrost lojalności i zwiększenie każdorazowego koszyka zakupowego. Klarowny podział produktów według kategorii asortymentowych to również usprawnienie pracy samych pracowników: łatwiej i szybciej będą w stanie ocenić stan ilościowy produktów. Zwiększy się więc efektywność zarządzania asortymentem.

Serdecznie dziękujemy za skorzystanie z naszej usługi doradztwo dla sklepu spożywczego i zaangażowanie uczestników.

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Zarządzanie relacjami z dostawcami w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie relacjami z dostawcami w firmie produkcyjnej jest kluczowym elementem, który może znacząco wpłynąć na efektywność operacyjną, jakość produktów oraz ogólną konkurencyjność na rynku. Efektywne zarządzanie relacjami z dostawcami wymaga nie tylko starannego wyboru partnerów, ale także ciągłego monitorowania ich wydajności, oceny jakości dostarczanych materiałów i usług. A także budowania długoterminowych, opartych na zaufaniu relacji. Dobre zarządzanie relacjami z dostawcami może prowadzić do lepszej…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Wykorzystanie AI w hotelarstwie – relacja ze szkolenia

Szkolenia stanowią kluczowy element rozwoju pracowników oraz całych organizacji. Pozwalają nie tylko na zdobywanie nowych umiejętności, ale także na dostosowanie się do szybko zmieniających się warunków rynkowych i technologicznych. W szczególności szkolenia dotyczące nowoczesnych technologii, takich jak sztuczna inteligencja (AI), nabierają szczególnego znaczenia w kontekście ciągłej digitalizacji różnych branż. W branży hotelarskiej, która coraz śmielej korzysta z rozwiązań opartych na AI, takie szkolenia są kluczowe…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Promocja i właściwe zarządzanie towarem w sklepie

W dynamicznie zmieniającym się świecie handlu detalicznego, nadążanie za najnowszymi trendami i technikami zarządzania towarem oraz promocji produktów jest niezbędne dla utrzymania konkurencyjności. Właściciele sklepów i menedżerowie sieci handlowych muszą stale doskonalić swoje umiejętności, aby efektywnie przyciągać klientów i budować ich lojalność. Z tego powodu, na prośbę jednej z czołowych sieci handlowych, zorganizowaliśmy szkolenie, które prowadziła nasza ekspertka Anna Królak,…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.