Doradztwo kulinarne: zabytkowa restauracja Jabłona z nowym menu!

Po dwóch trudnych miesiącach restauracje znów są otwarte. Dlatego nasza relacja ze szkolenia w tym tygodniu nie mogła dotyczyć niczego innego, jak tylko jednej z nich. Zapraszamy do lektury naszych zmagań podczas doradztwa kulinarnego w zabytkowej restauracji Jabłona.

Budynek restauracji Jabłona powstał ponad sto lat temu, stanowiąc wtedy część dużego uzdrowiska „Powidz”. Właściciele się zmieniali, ale restauracja pozostała restauracją. Dzisiaj oprócz obsługi turystów odwiedzających pojezierze (Powidz znajduje się jedynie pół godziny drogi od Gniezna) jej specjalizacją jest organizacja wesel. Pracowaliśmy nad nowym menu. W szkoleniu z logiem „Warto Szkolić” udział wzięło osiem osób – właściciel, szef kuchni i pozostali pracownicy kuchni.

Cele doradztwa

Głównym celem szkolenia było opracowanie nowego, atrakcyjnieszego menu oraz poprawa umiejętności kulinarnych całego zespołu (poprzedzona indywidualną analizą umiejętności każdego z nich). Celem dodatkowym była pisemna ocena poziomu umiejętności i podejścia do pracy każdego z uczestników szkolenia.

Przebieg doradztwa

Kuchnia w Restauracja Jabłonawyposażona jest w wysokiej klasy sprzęt gastronomicznokuchenny dlatego też można było wykonać potrawy w wielu wariantach i technologiach. Trener przedstawił wszystkim uczestnikom i uczestniczkom swoje doświadczenie i praktykę zawodową oraz dokonane osiągnięcia w zawodzie i poprosił wszystkich uczestników, aby również przybliżyli swoje dokonania i doświadczenia w gastronomii , następnie opisał ogólne zasady tworzenia dw sposób nowatorski zgodny z najnowszymi trendami kulinarnymi na świecie. Poniżej pełen plan naszego trzydniowego szkolenia:

 

Rezultaty doradztwa

W efekcie doradztwa uczestnicy zdecydowanie podnieśli swoje umiejętności kulinarne. Teraz w pełni potrafią wykorzystać nowoczesne udogodnienia dostępne w kuchni restauracyjnej, przekuwając ich użycie w przygotowanie potraw najwyższej jakości. Nasze doradztwo kulinarne pomogło również podnieść estetykę podawanych potraw. Całe menu przeszło dogłębną metamorfozę.

Uczestnikom serdecznie dziękujemy za otwartość na nowe i zaangażowanie, a wszystkich Państwa zapraszamy do udziału w naszych szkoleniach. W ofercie znajdziecie nie tylko doradztwo kulinarne, ale również obsługę kelnerską i techniki sprzedaży dla restauratorów. Zapraszamy!

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Prospecting w firmie ogrodniczej - relacja ze szkolenia

Prospecting w firmie ogrodniczej Prospecting w firmie ogrodniczej, czyli pozyskiwanie potencjalnych klientów, jest kluczowym elementem skutecznej strategii sprzedażowej. Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę ogrodniczą od lat, czy dopiero rozpoczynasz swoją przygodę w tym sektorze, umiejętność skutecznego prospectingu może mieć ogromne znaczenie dla rozwoju i sukcesu Twojego przedsiębiorstwa. W dzisiejszym konkurencyjnym świecie, gdzie branża ogrodnicza rozwija się w szybkim tempie, umiejętność…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie zmianą w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie zmianą w sieci handlowej – relacja ze szkolenia Zarządzanie zmianą w sieci handlowej jest nieodłącznym elementem funkcjonowania takiej organizacji. W dzisiejszych czasach zmiany w biznesie są zwyczajnie nieuniknione. W szczególności w sektorze handlowym, który podlega ciągłym zmianom preferencji klientów, wzrostowi konkurencji oraz szybkiemu rozwojowi technologicznemu. Zarządzanie zmianą w sieci handlowej jest niezwykle ważne dla utrzymania konkurencyjności oraz zwiększenia efektywności biznesowej. W tym…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej – relacja ze szkolenia Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej, polega na podejmowaniu decyzji w oparciu o aktualne okoliczności, takie jak zmiany w otoczeniu biznesowym, wymagania klientów czy sytuacje kryzysowe. W przypadku sieci handlowych, zarządzanie sytuacyjne jest niezwykle ważne, ponieważ zmiany w otoczeniu biznesowym oraz w oczekiwaniach klientów są często nagłe i trudne do przewidzenia. Zarządzanie sytuacyjne wymaga elastyczności i szybkiego reagowania na zmiany.…
dowiedz się więcej