Dostosowanie obiektu wypoczynkowego do standardów hotelowych i całorocznej działalności

Istotnym, podejmowanym przez specjalistów Warto Szkolić, tematem jest również dostosowanie obiektu wypoczynkowego do standardów hotelowych i całorocznej działalności. Zagadnienie to staje się coraz bardziej popularne z uwagi na fakt, iż turystyka w ostatnich latach jest jedną z najszybciej rozwijających się gałęzi gospodarki w Polsce. W 2017 roku odpowiadała za prawie 6 procent Produktu Krajowego Brutto.

Hotel, pensjonat – pomysł na dobry biznes

W każdej branży bywają lata lepsze i gorsze – jest to zupełnie naturalne zjawisko. Warto jednak zauważyć, że hotelarstwo cieszy się stosunkowo najwyższym poziomem stabilizacji. Polacy lubią wyjeżdżać zarówno na krótsze, jak i dłuższe wyjazdy. Dodatkowo Polska staje się coraz atrakcyjniejsza dla obcokrajowców. Niezależnie zatem od pogody i pory roku, obiekty hotelowe mają swoją stałą klientelę. Czy jest to dobry pomysł na biznes? Oczywiście, ale należy wchodzić w tę branżę „z głową”, zasięgając opinii specjalistów. Łatwo bowiem o błąd.

Zacznijmy od przepisów

Pierwszym krokiem w branży hotelowej powinna być analiza i interpretacja przepisów, regulujących podstawowe kwestie, związane z prowadzeniem hotelu, pensjonatu i tak dalej. Ta dziedzina została bowiem obarczona przez polskiego ustawodawcę licznymi zasadami i regulacjami – począwszy od konieczności spełnienia wymagań kategoryzacji, wymaganych kwalifikacji personelu oraz zakresu usług towarzyszących (na przykład usług gastronomicznych).

Ile to kosztuje?

Ważnym aspektem rozpoczęcia działalności w branży hotelowej jest również oszacowanie wszelkich kosztów z tym związanych – określenie kosztów stałych i zmiennych. Specjaliści Warto Szkolić, w ramach prowadzonych kursów, uczą w jaki sposób zoptymalizować koszty inwestycji, aby działalność stała się jak najbardziej opłacalna.

Co jeszcze musisz wiedzieć?

Wskazane wyżej kroki to tylko absolutna baza – początek koniecznych do podjęcia działań. Prowadzenie hotelu wymaga jednak znacznie więcej. Nasze szkolenia pozwalają na zdobycie niezbędnej wiedzy. Pomagamy usystematyzować pojęcia jednostki mieszkalnej, wellness, bazy zabiegowej, usług turystycznych. Nadto wskazujemy na przydatne i innowacyjne technologie, ułatwiające życie hotelarza. Przybliżamy w jaki sposób powinna wyglądać dobra praktyka higieniczna, czym jest Karta Frankfurcka, jak stworzyć odpowiedni schemat organizacyjny placówki, jaki powinien być zakres obowiązków i kompetencji personelu.

Specjaliści w dziedzinie hotelarstwa

W celu przekazania jak najbardziej kompleksowej wiedzy korzystamy z pomocy najlepszych specjalistów z zakresu nowych technologii, informatyki, marketingu, prawa, bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przedstawicieli usług powiązanych z hotelarstwem – gastronomii (jak skonstruować umowy z dostawcami, w jaki sposób wyposażyć kuchnię), kosmetologii (jakie kosmetyki są teraz trendy, w jaki sposób wykorzystać uzdrowiskowe położenie hotelu), fizjoterapii (jak wyposażyć gabinety zabiegowe), medycyny (jak dostosować pokoje dla alergików) i tak dalej. Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas.

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak zarządzać czasem w biznesie? – praktyczny przewodnik

Dlaczego zarządzanie czasem w pracy to fundament sukcesu w biznesie? Współczesny biznes wymaga od nas coraz więcej: lepszych wyników, szybszych decyzji, większej elastyczności. W takim środowisku zarządzanie czasem w pracy staje się nie tyle przydatną umiejętnością, co podstawą efektywności i zdrowego funkcjonowania. Właściwe gospodarowanie czasem wpływa na wszystko: od jakości realizowanych projektów, przez poziom stresu, po rozwój kariery zawodowej. Jeśli chcesz osiągać ambitne cele,…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój, Wywiad

Jak wykorzystać potencjał social mediów w firmie ochroniarskiej? Wywiad z Angeliką Kuczyńską.

Social media w branży ochroniarskiej – szansa czy ryzyko? Social media w branży ochroniarskiej odgrywają dziś kluczową rolę w budowaniu wizerunku firmy – równie istotną, co skuteczność działań w terenie. Współczesny rynek usług ochrony wymaga nie tylko profesjonalizmu w realnym świecie, ale także przemyślanej obecności w przestrzeni online. Media społecznościowe stały się jednym z najważniejszych kanałów komunikacji, umożliwiając tworzenie wizerunku opartego na zaufaniu,…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Wyzwania marketingu cyfrowego w firmie transportowej – relacja ze szkolenia

Marketing cyfrowy w firmie transportowej – spojrzenie na komunikację online z nowej perspektywy Marketing cyfrowy to dziedzina, która z roku na rok zyskuje na znaczeniu. W dynamicznie rozwijającym się środowisku biznesowym obecność w przestrzeni internetowej to nie tylko nowoczesność – to fundament skutecznego zarządzania relacjami z klientem, przewagą konkurencyjną oraz sposobem na zwiększenie przychodów. Firmy transportowe, niezależnie od swojej wielkości, muszą zrozumieć, że marketing cyfrowy w firmie transportowej nie jest…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.