Dostosowanie obiektu wypoczynkowego do standardów hotelowych i całorocznej działalności

Istotnym, podejmowanym przez specjalistów Warto Szkolić, tematem jest również dostosowanie obiektu wypoczynkowego do standardów hotelowych i całorocznej działalności. Zagadnienie to staje się coraz bardziej popularne z uwagi na fakt, iż turystyka w ostatnich latach jest jedną z najszybciej rozwijających się gałęzi gospodarki w Polsce. W 2017 roku odpowiadała za prawie 6 procent Produktu Krajowego Brutto.

Hotel, pensjonat – pomysł na dobry biznes

W każdej branży bywają lata lepsze i gorsze – jest to zupełnie naturalne zjawisko. Warto jednak zauważyć, że hotelarstwo cieszy się stosunkowo najwyższym poziomem stabilizacji. Polacy lubią wyjeżdżać zarówno na krótsze, jak i dłuższe wyjazdy. Dodatkowo Polska staje się coraz atrakcyjniejsza dla obcokrajowców. Niezależnie zatem od pogody i pory roku, obiekty hotelowe mają swoją stałą klientelę. Czy jest to dobry pomysł na biznes? Oczywiście, ale należy wchodzić w tę branżę „z głową”, zasięgając opinii specjalistów. Łatwo bowiem o błąd.

Zacznijmy od przepisów

Pierwszym krokiem w branży hotelowej powinna być analiza i interpretacja przepisów, regulujących podstawowe kwestie, związane z prowadzeniem hotelu, pensjonatu i tak dalej. Ta dziedzina została bowiem obarczona przez polskiego ustawodawcę licznymi zasadami i regulacjami – począwszy od konieczności spełnienia wymagań kategoryzacji, wymaganych kwalifikacji personelu oraz zakresu usług towarzyszących (na przykład usług gastronomicznych).

Ile to kosztuje?

Ważnym aspektem rozpoczęcia działalności w branży hotelowej jest również oszacowanie wszelkich kosztów z tym związanych – określenie kosztów stałych i zmiennych. Specjaliści Warto Szkolić, w ramach prowadzonych kursów, uczą w jaki sposób zoptymalizować koszty inwestycji, aby działalność stała się jak najbardziej opłacalna.

Co jeszcze musisz wiedzieć?

Wskazane wyżej kroki to tylko absolutna baza – początek koniecznych do podjęcia działań. Prowadzenie hotelu wymaga jednak znacznie więcej. Nasze szkolenia pozwalają na zdobycie niezbędnej wiedzy. Pomagamy usystematyzować pojęcia jednostki mieszkalnej, wellness, bazy zabiegowej, usług turystycznych. Nadto wskazujemy na przydatne i innowacyjne technologie, ułatwiające życie hotelarza. Przybliżamy w jaki sposób powinna wyglądać dobra praktyka higieniczna, czym jest Karta Frankfurcka, jak stworzyć odpowiedni schemat organizacyjny placówki, jaki powinien być zakres obowiązków i kompetencji personelu.

Specjaliści w dziedzinie hotelarstwa

W celu przekazania jak najbardziej kompleksowej wiedzy korzystamy z pomocy najlepszych specjalistów z zakresu nowych technologii, informatyki, marketingu, prawa, bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przedstawicieli usług powiązanych z hotelarstwem – gastronomii (jak skonstruować umowy z dostawcami, w jaki sposób wyposażyć kuchnię), kosmetologii (jakie kosmetyki są teraz trendy, w jaki sposób wykorzystać uzdrowiskowe położenie hotelu), fizjoterapii (jak wyposażyć gabinety zabiegowe), medycyny (jak dostosować pokoje dla alergików) i tak dalej. Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Uwarunkowania prawne kabotaży w UE – relacja ze szkolenia dla firmy transportowej

Czym są uwarunkowania prawne kabotaży i dlaczego warto je znać W ostatnich latach temat przewozów kabotażowych zyskał ogromne znaczenie w kontekście swobody świadczenia usług transportowych w Unii Europejskiej. Uwarunkowania prawne kabotaży stanowią jeden z kluczowych elementów, który wpływa zarówno na konkurencyjność firm transportowych, jak i na ich zgodność z obowiązującym prawem. Ścisłe regulacje, zmieniające się przepisy oraz szczegółowe obowiązki przewoźników powodują, że znajomość tych…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym – jak skutecznie zarządzać przez komunikację?

Rola rozmów menadżerskich w biurze finansowym Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym to nie tylko narzędzie zarządzania, ale przede wszystkim klucz do budowania zaufania wśród podwładnych, efektywnej współpracy i realizacji celów biznesowych. W dynamicznym środowisku finansowym, gdzie codziennością są liczby, wyniki i cele operacyjne, rozmowy menadżerskie stają się przestrzenią do wymiany informacji, rozwijania pracowników oraz szybkiego reagowania na zmiany. To właśnie poprzez rozmowy menedżerowie mogą skutecznie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa reklamacji dla producentów rolet – relacja ze szkolenia

Skuteczna obsługa reklamacji jako filar satysfakcji klienta W dynamicznie rozwijającej się branży osłon okiennych jednym z kluczowych elementów budowania trwałych relacji z klientami jest profesjonalna obsługa reklamacji dla producentów rolet. Reklamacje, choć często postrzegane jako źródło stresu i strat, w rzeczywistości mogą stać się doskonałą okazją do poprawy jakości, usprawnienia procesów oraz wzmocnienia wizerunku firmy. Umiejętność odpowiedniego reagowania na zgłoszenia…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.