Efektywna polityka cenowa i skuteczni sprzedawcy. Szkolenie dla hurtowni Elektro Omega

Efektywna polityka cenowa i skuteczni sprzedawcy. Szkolenie dla hurtowni Elektro Omega

 27 marca b.r. przeprowadziliśmy szkolenie z zakresu zarządzania asortymentem i efektywnej sprzedaży dla firmy Elektro Omega. Uczestnik spotkania to duża sieć hurtowni elektrycznych, zrzeszająca czterdziestu trzech członków, z placówkami zlokalizowanymi w całym kraju. 

Cele szkolenia

Celem szkolenia było zwiększenie sprzedaży i marży poprzez nabycie odpowiednich umiejętności przez pracowników: planistów zarządzających asortymentem oraz samych sprzedawców.

Przebieg szkolenia

Uczestnicy nauczyli się/pogłębili wiedzę z zakresu:

  • stosowania metod planowania i analizy sprzedaży,
  • kontrolowania sprzedaży i dobierania marży do poszczególnych grup asortymentowych,
  • wprowadzenia i umiejętnego powiązania systemów motywacyjnych z celami sprzedażowymi,
  • umiejętnego komunikowania wyników wprowadzanych działań przełożonym.

Dzięki szkoleniu uczestnicy odkryli, jak wyżej wymienione mechanizmy wpływają na rentowność hurtowni oraz w jaki sposób przekazywać tę wiedzę dla dyrektorów i właścicieli hurtowni.

Podczas szkolenia zastosowano zarówno metody pracy indywidualnej, jak i zespołowej. Ćwiczenia oraz wyniki tych prac były omawiane na forum, pogłębiając i porządkując przekazaną wiedzę.

Rezultaty szkolenia

W efekcie szkolenia pogłębiono zrozumienie i zwiększono świadomość uczestników co do koniecznych działań dla skutecznego zarządzania hurtownią.   Szkolenie przełoży się na realizację celów biznesowych Elektro Omega, tj. zwiększenie sprzedaży w grupach asortymentowych.

Mocną stroną szkolenia było zaangażowanie i aktywność uczestników podczas dyskusji. Chętnie dzielili się swoim doświadczeniem. Na szkoleniu panowała przyjazna, otwarta atmosfera. 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Marketing cyfrowy w branży wędliniarskiej – relacja ze szkolenia

Marketing cyfrowy w branży wędliniarskiej – relacja ze szkolenia Branża wędliniarska, choć korzystająca z tradycji sięgających wieków, nie unika wpływu nowoczesnego, cyfrowego świata. Zmieniające się trendy konsumenckie, rosnąca konkurencja i dynamiczne otoczenie biznesowe wymagają od producentów wędlin elastyczności i nowoczesnych rozwiązań. W takim kontekście marketing cyfrowy staje się nieodzownym narzędziem, pozwalającym na przetrwanie i rozwój wędliniarni w erze digitalizacji. Z naszych usług skorzystała firma,…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Zarządzanie projektami w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie projektami w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia Zarządzanie projektami w firmie produkcyjnej stanowi kluczowy element skutecznego funkcjonowania i konkurencyjności w dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym. Firmy produkcyjne, niezależnie od swojej wielkości, często zmierzyć się muszą z różnorodnymi projektami, takimi jak wdrażanie nowych produktów, optymalizacja procesów produkcyjnych czy też dostosowywanie się do zmieniających się regulacji i standardów. Sukces w tych przedsięwzięciach zależy w dużej mierze od umiejętności…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

AI w sprzedaży – relacja ze szkolenia

AI w sprzedaży – relacja ze szkolenia W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu, w którym konkurencja stale rośnie, przedsiębiorstwa muszą wykorzystać nowoczesne narzędzia i technologie, aby odnieść sukces. Jednym z najważniejszych aspektów, którym należy poświęcić uwagę, jest skuteczność procesów sprzedażowych. W tym kontekście sztuczna inteligencja (AI) staje się kluczowym elementem transformacji biznesowej, pozwalając firmom osiągnąć wyższy poziom personalizacji.…
dowiedz się więcej