Efektywne wykorzystanie kampanii Google Adwords

Wykorzystanie kampanii Google Adwords

Dzisiejszy świat marketingu internetowego nie może obyć się bez kampanii Google Adwords. Biorąc pod uwagę fakt, iż ponad 90% użytkowników Internetu poszukiwania w sieci rozpoczyna od Google, reklama w tej przestrzeni jest jedną z najskuteczniejszych form promocji. Właśnie dlatego przygotowaliśmy unikalne szkolenia z tego zakresu w wersji jednodniowej lub dwudniowej.

Jaki jest internetowy Klient 2018?

Efektywne wykorzystanie kampanii Google Adwords zależy w dużej mierze od prawidłowego określenia, z jakim klientem mamy obecnie do czynienia. Nasza grupa docelowa może bowiem dynamicznie się zmieniać. W świecie internetowym procesy te są dość częste i gwałtowne. Z kolei dopasowanie przekazu reklamowego Adwords do zachowań użytkowników oraz dodatkowo do aktualnych trendów mobilnych, to pierwszy krok do sukcesu.

SEO Ready + Mobile First Index

Jak ważne jest dobre zaprojektowanie, a potem zoptymalizowanie serwisu internetowego pod wytyczne Google? Odpowiedź brzmi – bardzo ważne! Tak naprawdę w ten sposób zyskujemy podwójnie. Z jednej strony zyskujemy dobrą, mobilną, szybką i zoptymalizowaną stronę, a zatem mamy sukces w kampaniach, a z drugiej strony zyskujemy widoczne zmiany w pozycjonowaniu naturalnym. Podczas prowadzonych przez nas szkoleń zapoznajemy naszych kursantów ze swoistym niezbędnikiem kampanii Adwords i wskazujemy na podstawowe narzędzia testowe i optymalizacyjne, które uczestnicy mogą wykorzystać w codziennej pracy. Dodatkowo to wszystko wzbogacamy o ćwiczenia praktyczne.

Google Adwords – ogromne możliwości

Prowadzone przez nas szkolenia są kompleksowe. Na kursie zdobędziesz wiedzę na temat wszystkich funkcjonalności Adwords oraz ich dopasowania do potrzeb i możliwości Twojego biznesu. Co proponujemy? Zajęcia na temat Adwords w sieci wyszukiwania, Adwords w sieci reklamowej, Adwords GSP dla użytkowników gmail, Adwords Google Zakupy dla sklepów internetowych, Adwords Remarketing w sieci reklamowej, Adwords Remarketing w sieci wyszukiwania, Adwords w YouTube, a także kampanie zagraniczne Google Adwords.

Kierowanie reklam w Google Adwords

Mechanizm Google Adwords pozwala na precyzyjne kierowanie reklamami. W tym celu konieczne jest jednak zrozumienie mechanizmów: kierowania na słowa kluczowe, na język i lokalizację, na urządzenia, na odbiorców, na tematy, na miejsca docelowe. To od Ciebie zależy w jaką stronę “pójdzie” Twoja kampania. Zdobywając podstawową wiedzę na temat Adwords można zyskać rzeszę nowych klientów i znacząco zwiększyć obroty firmy.

Czy potrzebuję do tego specjalisty?

Firmy, zajmujące się prowadzeniem kampanii Google Adwords zarabiają naprawdę sporo. Ceny ich usług są bowiem bardzo wysokie. Możesz jednak zaoszczędzić i sam zgłębić świat Adwords, przeprowadzając skuteczną kampanię reklamową. Jak to zrobić? Nasi specjaliści gwarantują, że odbyte szkolenie pozwoli Ci na zdobycie wiedzy niezbędnej do samodzielnego przeprowadzenia efektywnej promocji.

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jakie szkolenia pomagają liderom projektów skutecznie zarządzać ryzykiem i emocjami?

Dwa filary skutecznego lidera Prowadzenie projektu to nie jest praca dla ludzi o słabych nerwach. To ciągłe balansowanie między harmonogramem, budżetem, zakresem a – przede wszystkim – oczekiwaniami ludzi. Właśnie dlatego coraz więcej organizacji rozumie, że sukces projektu zależy od dwóch kluczowych kompetencji lidera: umiejętności analitycznych i inteligencji emocjonalnej. Pierwsza z nich pozwala skutecznie zarządzać ryzykiem – przewidywać problemy, zanim…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Szkolenia dofinansowane

Jak uzyskać dofinansowania na szkolenia dla pracowników w dużej firmie? Przewodnik po programach dofinansowań.

Dofinansowanie na szkolenia dla dużych firm W dynamicznym środowisku biznesowym, gdzie technologia i wymogi rynkowe ewoluują w błyskawicznym tempie, rozwój kadr jest strategiczną koniecznością dla utrzymania konkurencyjności. W przypadku dużych organizacji, skala operacji szkoleniowych przekłada się na znaczące pozycje w budżecie. Właśnie dlatego tak istotne staje się aktywne poszukiwanie zewnętrznych źródeł finansowania. Zdobycie dofinansowania na szkolenia dla pracowników w dużej firmie pozwala na realizację ambitnych…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Szkolenia dofinansowane

Jak uzyskać dofinansowanie na szkolenia dla pracowników w średniej firmie? Przewodnik po programach dofinansowań.

Dofinansowanie na szkolenia dla średnich firm Średnia firma to organizm w kluczowej fazie rozwoju. Już nie startup, jeszcze nie korporacja. To etap, na którym intuicyjne zarządzanie musi ustąpić miejsca procesom, specjalizacji i budowaniu silnej kadry menedżerskiej. Aby konkurować z większymi graczami, potrzebny jest stały rozwój kompetencji. Tu właśnie pojawia się kluczowe wyzwanie: skąd wziąć środki na profesjonalne programy rozwojowe? Odpowiedzią jest dofinansowanie na szkolenia…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.