Efektywne wykorzystanie kampanii Google Adwords

Wykorzystanie kampanii Google Adwords

Dzisiejszy świat marketingu internetowego nie może obyć się bez kampanii Google Adwords. Biorąc pod uwagę fakt, iż ponad 90% użytkowników Internetu poszukiwania w sieci rozpoczyna od Google, reklama w tej przestrzeni jest jedną z najskuteczniejszych form promocji. Właśnie dlatego przygotowaliśmy unikalne szkolenia z tego zakresu w wersji jednodniowej lub dwudniowej.

Jaki jest internetowy Klient 2018?

Efektywne wykorzystanie kampanii Google Adwords zależy w dużej mierze od prawidłowego określenia, z jakim klientem mamy obecnie do czynienia. Nasza grupa docelowa może bowiem dynamicznie się zmieniać. W świecie internetowym procesy te są dość częste i gwałtowne. Z kolei dopasowanie przekazu reklamowego Adwords do zachowań użytkowników oraz dodatkowo do aktualnych trendów mobilnych, to pierwszy krok do sukcesu.

SEO Ready + Mobile First Index

Jak ważne jest dobre zaprojektowanie, a potem zoptymalizowanie serwisu internetowego pod wytyczne Google? Odpowiedź brzmi – bardzo ważne! Tak naprawdę w ten sposób zyskujemy podwójnie. Z jednej strony zyskujemy dobrą, mobilną, szybką i zoptymalizowaną stronę, a zatem mamy sukces w kampaniach, a z drugiej strony zyskujemy widoczne zmiany w pozycjonowaniu naturalnym. Podczas prowadzonych przez nas szkoleń zapoznajemy naszych kursantów ze swoistym niezbędnikiem kampanii Adwords i wskazujemy na podstawowe narzędzia testowe i optymalizacyjne, które uczestnicy mogą wykorzystać w codziennej pracy. Dodatkowo to wszystko wzbogacamy o ćwiczenia praktyczne.

Google Adwords – ogromne możliwości

Prowadzone przez nas szkolenia są kompleksowe. Na kursie zdobędziesz wiedzę na temat wszystkich funkcjonalności Adwords oraz ich dopasowania do potrzeb i możliwości Twojego biznesu. Co proponujemy? Zajęcia na temat Adwords w sieci wyszukiwania, Adwords w sieci reklamowej, Adwords GSP dla użytkowników gmail, Adwords Google Zakupy dla sklepów internetowych, Adwords Remarketing w sieci reklamowej, Adwords Remarketing w sieci wyszukiwania, Adwords w YouTube, a także kampanie zagraniczne Google Adwords.

Kierowanie reklam w Google Adwords

Mechanizm Google Adwords pozwala na precyzyjne kierowanie reklamami. W tym celu konieczne jest jednak zrozumienie mechanizmów: kierowania na słowa kluczowe, na język i lokalizację, na urządzenia, na odbiorców, na tematy, na miejsca docelowe. To od Ciebie zależy w jaką stronę “pójdzie” Twoja kampania. Zdobywając podstawową wiedzę na temat Adwords można zyskać rzeszę nowych klientów i znacząco zwiększyć obroty firmy.

Czy potrzebuję do tego specjalisty?

Firmy, zajmujące się prowadzeniem kampanii Google Adwords zarabiają naprawdę sporo. Ceny ich usług są bowiem bardzo wysokie. Możesz jednak zaoszczędzić i sam zgłębić świat Adwords, przeprowadzając skuteczną kampanię reklamową. Jak to zrobić? Nasi specjaliści gwarantują, że odbyte szkolenie pozwoli Ci na zdobycie wiedzy niezbędnej do samodzielnego przeprowadzenia efektywnej promocji.

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój, Wywiad

Jak efektywna komunikacja z zespołem wpływa na dobrostan psychiczny całej załogi? – wywiad z Pawłem Głowackim

Komunikacja, która buduje bezpieczeństwo – fundament zdrowego zespołu Współczesne zespoły funkcjonują w dynamicznym i często wymagającym środowisku, gdzie nieustanna zmiana, presja wyników i napięcia interpersonalne stają się codziennością. W takich warunkach jakość komunikacji nie jest już tylko kwestią sprawnej wymiany informacji – staje się kluczowym czynnikiem wpływającym na psychologiczne bezpieczeństwo, zaangażowanie i dobrostan pracowników. Umiejętność prowadzenia rozmów, zadawania pytań, słuchania…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie relacjami z klientem z wykorzystaniem systemu CRM w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Rola CRM w sieci handlowej w budowaniu przewagi rynkowej Współczesna sprzedaż detaliczna nie może funkcjonować skutecznie bez odpowiedniego wsparcia technologicznego. Jednym z kluczowych elementów, które wpływają na rozwój, lojalność klientów oraz wzrost sprzedaży, jest skuteczne zarządzanie relacjami z klientem. W dobie cyfrowej transformacji, systemy CRM w sieci handlowej stają się nieodzownym narzędziem codziennej pracy. Ich rola nie ogranicza się jedynie do gromadzenia danych, ale obejmuje całościowe…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Strategiczne zarządzanie handlem w sieci sklepów – relacja ze szkolenia

Zarządzanie handlem w sieci sklepów – klucz do przewagi konkurencyjnej Zarządzanie handlem to obecnie jeden z najważniejszych obszarów strategicznych dla firm działających w środowisku wielokanałowym. W realiach silnej konkurencji, rosnących oczekiwań konsumentów oraz dynamicznego rozwoju technologii, umiejętność skutecznego zarządzania handlem staje się kluczowa dla utrzymania rentowności, budowania wartości marki i efektywnej ekspansji. Sieci handlowe, niezależnie od skali działalności, muszą rozwijać kompetencje w zakresie…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.