Efektywne wykorzystanie kampanii Google Adwords

Wykorzystanie kampanii Google Adwords

Dzisiejszy świat marketingu internetowego nie może obyć się bez kampanii Google Adwords. Biorąc pod uwagę fakt, iż ponad 90% użytkowników Internetu poszukiwania w sieci rozpoczyna od Google, reklama w tej przestrzeni jest jedną z najskuteczniejszych form promocji. Właśnie dlatego przygotowaliśmy unikalne szkolenia z tego zakresu w wersji jednodniowej lub dwudniowej.

Jaki jest internetowy Klient 2018?

Efektywne wykorzystanie kampanii Google Adwords zależy w dużej mierze od prawidłowego określenia, z jakim klientem mamy obecnie do czynienia. Nasza grupa docelowa może bowiem dynamicznie się zmieniać. W świecie internetowym procesy te są dość częste i gwałtowne. Z kolei dopasowanie przekazu reklamowego Adwords do zachowań użytkowników oraz dodatkowo do aktualnych trendów mobilnych, to pierwszy krok do sukcesu.

SEO Ready + Mobile First Index

Jak ważne jest dobre zaprojektowanie, a potem zoptymalizowanie serwisu internetowego pod wytyczne Google? Odpowiedź brzmi – bardzo ważne! Tak naprawdę w ten sposób zyskujemy podwójnie. Z jednej strony zyskujemy dobrą, mobilną, szybką i zoptymalizowaną stronę, a zatem mamy sukces w kampaniach, a z drugiej strony zyskujemy widoczne zmiany w pozycjonowaniu naturalnym. Podczas prowadzonych przez nas szkoleń zapoznajemy naszych kursantów ze swoistym niezbędnikiem kampanii Adwords i wskazujemy na podstawowe narzędzia testowe i optymalizacyjne, które uczestnicy mogą wykorzystać w codziennej pracy. Dodatkowo to wszystko wzbogacamy o ćwiczenia praktyczne.

Google Adwords – ogromne możliwości

Prowadzone przez nas szkolenia są kompleksowe. Na kursie zdobędziesz wiedzę na temat wszystkich funkcjonalności Adwords oraz ich dopasowania do potrzeb i możliwości Twojego biznesu. Co proponujemy? Zajęcia na temat Adwords w sieci wyszukiwania, Adwords w sieci reklamowej, Adwords GSP dla użytkowników gmail, Adwords Google Zakupy dla sklepów internetowych, Adwords Remarketing w sieci reklamowej, Adwords Remarketing w sieci wyszukiwania, Adwords w YouTube, a także kampanie zagraniczne Google Adwords.

Kierowanie reklam w Google Adwords

Mechanizm Google Adwords pozwala na precyzyjne kierowanie reklamami. W tym celu konieczne jest jednak zrozumienie mechanizmów: kierowania na słowa kluczowe, na język i lokalizację, na urządzenia, na odbiorców, na tematy, na miejsca docelowe. To od Ciebie zależy w jaką stronę “pójdzie” Twoja kampania. Zdobywając podstawową wiedzę na temat Adwords można zyskać rzeszę nowych klientów i znacząco zwiększyć obroty firmy.

Czy potrzebuję do tego specjalisty?

Firmy, zajmujące się prowadzeniem kampanii Google Adwords zarabiają naprawdę sporo. Ceny ich usług są bowiem bardzo wysokie. Możesz jednak zaoszczędzić i sam zgłębić świat Adwords, przeprowadzając skuteczną kampanię reklamową. Jak to zrobić? Nasi specjaliści gwarantują, że odbyte szkolenie pozwoli Ci na zdobycie wiedzy niezbędnej do samodzielnego przeprowadzenia efektywnej promocji.

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jaka rolę odgrywa ostatnie wrażenie przed klientem?

W świecie biznesu siła pierwszego wrażenia jest często podkreślana jako kluczowy element w nawiązywaniu relacji z klientami. Jednak równie istotne, a często niedoceniane, jest ostatnie wrażenie, które firma pozostawia po zakończeniu interakcji. To właśnie ono może zadecydować o tym, czy klient będzie chciał wrócić i polecić firmę innym. W dynamicznym i konkurencyjnym środowisku biznesowym, każda interakcja z klientem powinna być traktowana jako…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak przekonać klienta do zakupu produktu lub usługi?

W obliczu globalnej konkurencji i dynamicznie zmieniających się preferencji konsumentów, umiejętność efektywnego przekonywania klientów do zakupu produktów lub usług staje się niezbędna dla każdego przedsiębiorstwa. Firmy starają się nie tylko dostarczać produkty o wysokiej jakości, ale również tworzyć wartość dodaną, która odpowiada na specyficzne oczekiwania i potrzeby swoich klientów. To podejście wymaga głębokiego zrozumienia tych potrzeb, co jest możliwe tylko przez bezpośrednią interakcję i budowanie…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak odpowiadać na zastrzeżenia ze strony klientów?

Każdy przedsiębiorca i pracownik obsługi klienta prędzej czy później zetknie się z zastrzeżeniami ze strony klientów. Niezadowolenie może wynikać z różnych powodów – od jakości produktów, przez problemy z dostawą, aż po obsługę klienta. Zamiast postrzegać zastrzeżenia jako zagrożenie, warto traktować je jako szansę na poprawę i wzmocnienie relacji z klientami. Umiejętne zarządzanie zastrzeżeniami to sztuka, która może przekształcić niezadowolonych klientów w lojalnych ambasadorów…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.