Efektywne wykorzystanie kampanii Google Adwords

Wykorzystanie kampanii Google Adwords

Dzisiejszy świat marketingu internetowego nie może obyć się bez kampanii Google Adwords. Biorąc pod uwagę fakt, iż ponad 90% użytkowników Internetu poszukiwania w sieci rozpoczyna od Google, reklama w tej przestrzeni jest jedną z najskuteczniejszych form promocji. Właśnie dlatego przygotowaliśmy unikalne szkolenia z tego zakresu w wersji jednodniowej lub dwudniowej.

Jaki jest internetowy Klient 2018?

Efektywne wykorzystanie kampanii Google Adwords zależy w dużej mierze od prawidłowego określenia, z jakim klientem mamy obecnie do czynienia. Nasza grupa docelowa może bowiem dynamicznie się zmieniać. W świecie internetowym procesy te są dość częste i gwałtowne. Z kolei dopasowanie przekazu reklamowego Adwords do zachowań użytkowników oraz dodatkowo do aktualnych trendów mobilnych, to pierwszy krok do sukcesu.

SEO Ready + Mobile First Index

Jak ważne jest dobre zaprojektowanie, a potem zoptymalizowanie serwisu internetowego pod wytyczne Google? Odpowiedź brzmi – bardzo ważne! Tak naprawdę w ten sposób zyskujemy podwójnie. Z jednej strony zyskujemy dobrą, mobilną, szybką i zoptymalizowaną stronę, a zatem mamy sukces w kampaniach, a z drugiej strony zyskujemy widoczne zmiany w pozycjonowaniu naturalnym. Podczas prowadzonych przez nas szkoleń zapoznajemy naszych kursantów ze swoistym niezbędnikiem kampanii Adwords i wskazujemy na podstawowe narzędzia testowe i optymalizacyjne, które uczestnicy mogą wykorzystać w codziennej pracy. Dodatkowo to wszystko wzbogacamy o ćwiczenia praktyczne.

Google Adwords – ogromne możliwości

Prowadzone przez nas szkolenia są kompleksowe. Na kursie zdobędziesz wiedzę na temat wszystkich funkcjonalności Adwords oraz ich dopasowania do potrzeb i możliwości Twojego biznesu. Co proponujemy? Zajęcia na temat Adwords w sieci wyszukiwania, Adwords w sieci reklamowej, Adwords GSP dla użytkowników gmail, Adwords Google Zakupy dla sklepów internetowych, Adwords Remarketing w sieci reklamowej, Adwords Remarketing w sieci wyszukiwania, Adwords w YouTube, a także kampanie zagraniczne Google Adwords.

Kierowanie reklam w Google Adwords

Mechanizm Google Adwords pozwala na precyzyjne kierowanie reklamami. W tym celu konieczne jest jednak zrozumienie mechanizmów: kierowania na słowa kluczowe, na język i lokalizację, na urządzenia, na odbiorców, na tematy, na miejsca docelowe. To od Ciebie zależy w jaką stronę “pójdzie” Twoja kampania. Zdobywając podstawową wiedzę na temat Adwords można zyskać rzeszę nowych klientów i znacząco zwiększyć obroty firmy.

Czy potrzebuję do tego specjalisty?

Firmy, zajmujące się prowadzeniem kampanii Google Adwords zarabiają naprawdę sporo. Ceny ich usług są bowiem bardzo wysokie. Możesz jednak zaoszczędzić i sam zgłębić świat Adwords, przeprowadzając skuteczną kampanię reklamową. Jak to zrobić? Nasi specjaliści gwarantują, że odbyte szkolenie pozwoli Ci na zdobycie wiedzy niezbędnej do samodzielnego przeprowadzenia efektywnej promocji.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Współpraca z klientem w branży produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Współpraca z klientem stanowi fundament skutecznego funkcjonowania organizacji w każdej branży. Jest to proces, który wymaga od uczestników nie tylko gotowości do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, ale również otwartości na opinie i potrzeby innych. W ramach tego procesu kluczowe jest budowanie wzajemnego zaufania, co przyczynia się do efektywniejszego rozwiązywania problemów i osiągania wspólnych celów. Współpraca w branży produkcyjnej nabiera szczególnego znaczenia, ponieważ bezpośrednio przekłada się na jakość oferowanych…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Sztuka prezentacji w firmie zarządzającej projektami – relacja ze szkolenia

Sztuka prezentacji w firmie zarządzającej projektami jest nie tylko wyzwaniem, ale przede wszystkim kluczową umiejętnością, która decyduje o efektywności komunikacji między zespołami, klientami, a także wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariuszami. W kontekście dynamicznego świata zarządzania projektami, gdzie decyzje muszą być podejmowane szybko, a informacje przekazywane w sposób jasny i przekonujący, umiejętność skutecznej prezentacji staje się fundamentem sukcesu. Nasze szkolenie dla jednej z firm zarządzających projektami,…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Motywowanie zespołu w branży produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Motywowanie zespołu w branży produkcyjnej jest nie tylko wyzwaniem, ale także koniecznością, by osiągać założone cele produkcyjne i utrzymywać wysoką jakość pracy. W obliczu ciągle rosnących wymagań rynkowych, dynamicznego rozwoju technologii oraz zmieniających się oczekiwań pracowników, menedżerowie i liderzy stoją przed zadaniem nieustannego poszukiwania skutecznych metod motywacyjnych. Właściwe podejście do motywacji może znacząco wpłynąć na efektywność pracy, zadowolenie zespołu oraz redukcję absencji…
dowiedz się więcej