Excel w księgowości – sprawozdanie ze szkolenia

W dniach 24-25 maja bieżącego roku przeprowadziliśmy szkolenie z programu Excel w księgowości. W spotkaniu uczestniczyli pracownicy dwóch firm: Torimpex, dla której mieliśmy już wcześniej przyjemność przeprowadzać szkolenia oraz nowego klienta, NZOZ Centrum Stomatologii Dentus.

Cele szkolenia

Celem szkolenia było poznanie podstawowych funkcji arkusza kalkulacyjnego, najważniejszych i najbardziej przydatnych dla osób zatrudnionych w działach księgowości.

Przebieg szkolenia

W szkoleniu uczestniczyła grupa osób zdecydowanie początkująca w obsłudze programu Excel, dlatego dużą część czasu poświęciliśmy na poznanie/przypomnienie operacji podstawowych, takich jak:

  • edycja i formatowanie danych: skoroszyt i komórki,
  • serie danych,
  • podstawy stosowania formuł i funkcji,
  • wykresy,
  • adresowania,
  • ochrona arkusza i skoroszytu.

Zakres merytoryczny szkolenia Excel był podstawowy, ale zaangażowanie wysokie: uczestnicy zadawali liczne pytania, a wyznaczone przerwy poświęcali na dokańczanie zleconych ćwiczeń. To się nazywa właściwe nastawienie!

Rezultaty szkolenia

Zaangażowanie uczestników w szkolenie ma kluczowe znaczenie dla wynikających z niego efektów, a właśnie z taką sytuacją mieliśmy do czynienia tym razem. Jesteśmy więc spokojni o poziom przyswojenia wiedzy z zakresu programu Excel przez pracowników firmy Torimpex oraz NZOZ Centrum Stomatologii Dentus.

W opinii kursantów najbardziej przydatnymi dla nich zagadnieniami z zakresu programu Excel były:

  • skróty klawiszowe,
  • „sztuczki” usprawniające pracę,
  • filtrowanie danych,
  • analiza poprawności danych,
  • tworzenie formuł,
  • funkcje statystyczne,
  • podstawy tabel przestawnych.

Zachęcamy do zapoznania się z ofertą szkoleniową z zakresu Excela tutaj. Proponujemy szkolenia na różnych poziomach zaawansowania oraz dostosowane do różnorodnych potrzeb, m.in. Excel w controllingu i finansach, Analiza danych biznesowych, czy Programowanie w języku VBA.

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Prospecting w firmie ogrodniczej - relacja ze szkolenia

Prospecting w firmie ogrodniczej Prospecting w firmie ogrodniczej, czyli pozyskiwanie potencjalnych klientów, jest kluczowym elementem skutecznej strategii sprzedażowej. Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę ogrodniczą od lat, czy dopiero rozpoczynasz swoją przygodę w tym sektorze, umiejętność skutecznego prospectingu może mieć ogromne znaczenie dla rozwoju i sukcesu Twojego przedsiębiorstwa. W dzisiejszym konkurencyjnym świecie, gdzie branża ogrodnicza rozwija się w szybkim tempie, umiejętność…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie zmianą w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie zmianą w sieci handlowej – relacja ze szkolenia Zarządzanie zmianą w sieci handlowej jest nieodłącznym elementem funkcjonowania takiej organizacji. W dzisiejszych czasach zmiany w biznesie są zwyczajnie nieuniknione. W szczególności w sektorze handlowym, który podlega ciągłym zmianom preferencji klientów, wzrostowi konkurencji oraz szybkiemu rozwojowi technologicznemu. Zarządzanie zmianą w sieci handlowej jest niezwykle ważne dla utrzymania konkurencyjności oraz zwiększenia efektywności biznesowej. W tym…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej – relacja ze szkolenia Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej, polega na podejmowaniu decyzji w oparciu o aktualne okoliczności, takie jak zmiany w otoczeniu biznesowym, wymagania klientów czy sytuacje kryzysowe. W przypadku sieci handlowych, zarządzanie sytuacyjne jest niezwykle ważne, ponieważ zmiany w otoczeniu biznesowym oraz w oczekiwaniach klientów są często nagłe i trudne do przewidzenia. Zarządzanie sytuacyjne wymaga elastyczności i szybkiego reagowania na zmiany.…
dowiedz się więcej