Jak efektywnie zarządzać stoiskiem mięsno-wędliniarskim? Szkolenie dla firmy Lubelski Handel

Jak efektywnie zarządzać stoiskiem mięsno-wędliniarskim? Szkolenie dla firmy Lubelski Handel

Dwudziestego ósmego lutego przeprowadziliśmy dla lubelskiej sieci sklepów spożywczych “Lubelski Handel” całodniowe szkolenie z zakresu merchandisingu stoiska mięsno-wędliniarskiego. Spotkanie odbyło się w jednym ze sklepów firmy.

Jak efektywnie zarządzać stoiskiem mięsno-wędliniarskim? Szkolenie dla firmy Lubelski Handel

Dwudziestego ósmego lutego przeprowadziliśmy dla lubelskiej sieci sklepów spożywczych “Lubelski Handel” całodniowe szkolenie z zakresu merchandisingu stoiska mięsno-wędliniarskiego. Spotkanie odbyło się w jednym ze sklepów firmy.

Lubelski Handel to rodzinne przedsiębiorstwo obecne na rynku już siedemnaście lat. Posiada sieć kilkunastu sklepów spożywczych Top Market i Minuta 8, zlokalizowanych na terenie Lublina. Firma zajmuje się również dowożeniem towaru do szkół i przedszkoli.

Cele szkolenia

Celem szkolenia było nabycie przez pracowników sklepu umiejętności efektywnego ekspozycji i zarządzania stanami magazynowymi, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki towarów o krótkim okresie ważności – mięs, wędlin i serów. W związku z tym, osoby biorące udział w szkoleniu zostały przeszkolone w zakresie:

  • podstawowe zasady ekspozycji wędlin, serów, mięsa,
  • omówienie zasad rzetelnego składania i realizacji zamówień,
  • omówienie zasad prawidłowego magazynowania wędlin oraz mięsa,
  • podstawowe zasady dobrej praktyki higienicznej minimalizowanie strat.

Schemat szkolenia

Uczestnicy zostali zapoznani z zasadami prezentacji mięsa i wędlin w ladzie chłodniczej, a więc w szczególności dowiedzieli się w jaki sposób:

  • prezentować mięsa z uwzględnieniem przeznaczenia i zróżnicowania cenowego,
  • utrzymywać właściwą ekspozycję i jej estetykę podczas dnia sprzedaży,
  • utrzymywać świeżość mięsa i wędlin.

Jak zawsze podczas szkoleń organizowanych przez naszą firmę, nacisk położony był na praktyczną część spotkania. Po krótkim wykładzie z zakresu merchandisingu działu mięsno-wędliniarskiego, przeszliśmy do demonstracji – pokazaliśmy na przykładzie lady w sklepie Lubelskiego Handlu, jak należy wykładać towar. Następnie pracownicy sprawdzali swoją wiedzę w praktyce –  podzieleni na mniejsze grupy, wspólnie wykonywali zadania ćwiczeniowe.

Na koniec sprawdziliśmy stopień przyswojenia wiedzy przez uczestników: przeprowadziliśmy symulację sytuacji trudnych mogących wystąpić w rzeczywistości.

Efekty szkolenia

Uczestnicy szkolenia nabyli umiejętności w zakresie efektywnej ekspozycji towarów w ladach towarowychPracownicy nabyli wiedzę w zakresie tworzenia pozytywnego wizerunku firmy i personelu.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak zarządzać czasem w sprzedaży detalicznej? Relacja ze szkolenia.

Znaczenie zarządzania czasem w sprzedaży detalicznej Zarządzanie czasem w sprzedaży detalicznej to kluczowy obszar, od którego zależy efektywność działania każdego sklepu. W realiach handlu, gdzie rytm pracy wyznacza klient, zmiany asortymentowe i rotacje kadrowe, umiejętność skutecznego zarządzania czasem przekłada się bezpośrednio na organizację dnia, obsługę klienta, a także atmosferę w zespole. Zarządzanie czasem w sprzedaży detalicznej to nie tylko kwestia indywidualnej dyscypliny, ale także…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak skutecznie zabezpieczyć dostęp zdalny przez VPN w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Bezpieczny dostęp zdalny – wyzwania i konieczność działania W dobie rosnącej cyfryzacji przemysłu, coraz więcej przedsiębiorstw produkcyjnych staje przed wyzwaniem bezpiecznego udostępniania swoich systemów informatycznych osobom pracującym zdalnie. Wykorzystanie technologii VPN w firmie produkcyjnej stało się standardem, jednak z racji specyfiki środowisk OT, systemów SCADA oraz rozbudowanych sieci przemysłowych – ten standard wymaga starannie zaprojektowanej…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak przeprowadzać rozmowy sprzedażowe w branży medycznej? – relacja ze szkolenia

Kluczowa rola kompetencji sprzedażowych w sektorze medycznym Branża medyczna należy do najbardziej wymagających i odpowiedzialnych sektorów rynku. Odpowiednie kompetencje komunikacyjne oraz umiejętność prowadzenia profesjonalnych rozmów z przedstawicielami ochrony zdrowia stają się nie tylko atutem, ale wręcz koniecznością. Rozmowy sprzedażowe w branży medycznej to proces złożony, w którym sprzedawca nie tylko reprezentuje produkt, ale również pełni rolę partnera merytorycznego, doradcy i ambasadora jakości. Niezbędne jest…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.