Jak monitorować zyski z salonu w branży beauty? Mierzenie i kontrolowanie zysków.

Jak mierzyć zyskowność swojego salonu Beauty?

Joanna Mączka jako trener biznesu beauty opowiada o zyskach w tej branży. Często zdarza się bowiem, że firmy, które mają sporo klientów i napięte grafiki, wciąż nie dają właścicielom wystarczających korzyści. Aby mogło się to zmienić, trzeba zwrócić uwagę na pięć podstawowych obszarów, które mają wpływ na zyskowność usług, a także produktów. Analiza tych obszarów pozwala wprowadzić odpowiednie zmiany.

Zyski w gabinecie beauty – 5 kluczowych obszarów Twojego biznesu

Wszystkie działania, które podejmujesz w biznesie powinny być przemyślane i mieć swoje uzasadnienie. Często przyczyną zbyt małych zysków w biznesie beauty jest niewłaściwe podejście do kwestii:

  • cennika,
  • promocji,
  • kosztów pozyskiwania nowych klientów,
  • powracalności klientów,
  • realnego czasu pracy.

Joanna Mączka przyznaje, że często spotyka się z sytuacją, w której ceny za konkretne usługi bądź też produkty ustalane są przez właścicieli biznesów beauty przypadkowo. Zyski z salonu beauty powinny zatem zależeć od cen, które zostały ustalone na podstawie analizy sytuacji. Nie zawsze warto w tej kwestii sugerować się konkurencją.

Promocje, takie jak na przykład rabaty nie mogą dotyczyć usług mało rentownych. W takich sytuacjach nawet, gdy pojawi się większa liczba klientów, Twój biznes nie zanotuje znacznego wzrostu zysków.

Joanna Mączka w kwestii zysków gabinetu beauty zwróciła również uwagę na koszt pozyskiwania nowych klientów. Efektywność działań marketingowych ma znaczenie. Jeżeli dla przykładu najwięcej klientów zyskujesz z konkretnego kanału promocji, warto skupić się właśnie na nim.

Powracalność klientów ma ogromne znaczenie dla Twojego biznesu. Jest to wskaźnik lojalności klientów. Wysoki współczynnik oznacza, że osoby, które skorzystały z Twojej oferty, doceniają Twoją markę.

Ostatnim omówionym obszarem jest procent wykorzystania czasu pracy. W niektórych sytuacjach warto zmniejszyć liczbę pracowników bądź też lepiej zagospodarować ich czas.

Jak zatem można wywnioskować, zyski w biznesie beauty nie zależą wyłącznie od tego, ilu klientów uda się pozyskać. Kwestia rentowności konkretnych usług, odpowiedniego prowadzenia działań marketingowych, a także organizacja pracy to tylko niektóre z równie ważnych aspektów.

Zarządzanie w branży beauty – szkolenie

Na szkoleniach, które prowadzi Anna Mączka, właściciele biznesów beauty mogą dowiedzieć się, w jaki sposób rozwijać swoją firmę, aby zmaksymalizować zyski. Opracowywanie strategii marketingowych i komunikacji w branży beauty to część działań, które są kluczowe w kwestii dochodów. Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w szkoleniach.

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Komunikacja z klientem - jak rozmawiać przez telefon, by przynosić zyski dla firmy?

Komunikacja z klientem – jak rozmawiać przez telefon, by przynosić zyski dla firmy? Od przebiegu rozmowy z potencjalnym klientem zależy, czy uda się doprowadzić do jego pozyskania. Odpowiednia komunikacja to również wizytówka działalności. Przekonaj się, jak rozmawiać, aby przynieść zyski swojej firmie. Dowiedz się również, czego się wystrzegać. Szkolenie z komunikacji pozwala podnieść swoje kompetencje także w sytuacjach, gdy rozmówca początkowo jest sceptycznie nastawiony.…
dowiedz się więcej
Blog, Szkolenia

Szkolenia gastronomiczne — jak wybrać?

Szkolenia gastronomiczne — jak wybrać? Gastronomia wymaga ciągłej nauki i systematycznej pracy. Nic nie daje bowiem tak dobrych rezultatów, jak praktyka pod czujnym okiem ekspertów. Dzięki dobrym szkoleniom można nie tylko poprawić standard restauracji, ale również jakość własnej pracy w kuchni. Warto pamiętać, że kursy dla gastronomii dotyczą także obsługi oraz zarządzania finansami. Wszystkie te aspekty mają wpływ na zyski, które generuje restauracja. W tym…
dowiedz się więcej
Wiedza i rozwój

Merchandising w praktyce — sposób na większe zyski sklepu

Merchandising w praktyce — sposób na większe zyski sklepu Pojęcia takie jak  merchandising oraz visual merchandising są ostatnio coraz częściej spotykane. Nic dziwnego, gdyż walka o klienta decyduje o rezultatach osiąganych przez sklepy. Poniżej dowiesz się, czym jest merchandising i na czym polega. Wskażemy również przykłady wykorzystania merchandisingu przez marki, które notują doskonałe wyniki sprzedażowe. Czym jest visual…
dowiedz się więcej