Jak skuteczniej zarządzać firmą? Szkolenie dla firmy POZ INWEST Sp. z o.o. Sp. k.

Skuteczna kadra zarządzająca – klucz do sukcesu firmy

Odpowiednie zarządzanie to warunek przetrwania każdego przedsiębiorstwa. Jest to zestaw działań, który obejmuje między innymi planowanie, organizowanie czy przewodzenie ludźmi.

Osoba zarządzająca ma pod sobą zasoby organizacji, takie jak zasoby ludzkie, finansowe, informacyjne czy rzeczowe. Dlatego bardzo często firmy decydują się na skorzystanie ze szkoleń, które pozwalają na poszerzenie kompetencji kadry zarządzającej. Tak też było w przypadku firmy POZ INWEST Sp. z o.o. Sp. k., która zdecydowała się na udział w szkoleniu o nazwie ,,Akademia Menadżera – diagnoza potrzeb rozwojowych małego przedsiębiorstwa oraz luk kompetencyjnych kadry menadżerskiej lub osób przewidzianych do objęcia stanowiska kierowniczego’’.

Diagnoza potrzeb przedsiębiorstwa

Szkolenie z zakresu diagnozy potrzeb dla przedsiębiorstwa pozwala na określenie luk kompetencyjnych kadry zarządzającej. To określenie słabszych aspektów firmy, ale także jej obszarów problemowych. Taka diagnoza pozwala na zbudowanie skutecznej strategii zarządzania przedsiębiorstwem, ale również na przygotowanie planu działania rozwojowego.

Diagnoza obejmuje dwie analizy – analizę strategiczną oraz analizę oraz ocenę głównych wyzwań i problemów. Pierwsza z nich ma za zadanie wyłonienie kluczowych problemów, a także wyzwań firmy. Pozwala to na opracowanie konkretnego planu rozwoju. Z kolei druga ma wyłonić główne kierunki rozwoju oraz celów strategicznych biznesu, wykorzystując przy tym między innymi popularną analizę SWOT czy analizę kluczowych czynników sukcesu. Kiedy podejmiemy analizę opierając się na dwóch wcześniej wspomnianych aspektach, możemy przejść do przygotowania strategii przedsiębiorstwa skupiając się na czterech elementach: strategii finansowej, rynkowej, procesów wewnętrznych oraz rozwoju.

Diagnoza przedsiębiorstwa Cię zainteresowała? Świetnie trafiłeś/aś! Firma Warto Szkolić zajmie się badaniem Twojej firmy, by pomóc Ci w prawidłowym jej rozwoju!

Odpowiednio i kluczowo sformułowana diagnoza pozwoliła na dobór dwóch kolejnych szkoleń przeznaczonych dla kadry zarządzającej. W tym przypadku były to następujące szkolenia: ,,Zarządzanie przedsiębiorstwem. Zarządzanie zmianą’’ oraz ,,Skuteczność menedżerska. Rozwiązywanie konfliktów’’.

Cele szkolenia

W organizowanym przez nas szkoleniu kluczową kwestię odgrywały techniki oraz narzędzia służące do zarządzania zmianą przy jednoczesnym zrozumieniu potrzeb, ale także perspektyw osób uczestniczących w tym procesie. Pracownicy nauczyli się również w jaki sposób przekonywać innych do konieczności wprowadzania zmian. Kadra zarządzająca firmy POZ INWEST Sp. z o.o. Sp. k. nabyła również umiejętności sprawnego rozwiązywania konfliktów. Elementy wypracowane podczas szkolenia przyniosą korzyści dla całej firmy, nie tylko dla kadry zarządzającej, która nabędzie nowych umiejętności, ale również dla pracowników. To cenne wskazówki, które sprawią, że zarządzanie w firmie POZ INWEST Sp. z o.o. Sp. k. będzie jeszcze bardziej korzystne.

Przebieg szkolenia dla firmy POZ INWEST Sp. z o.o. Sp. K.

Nasza firma przeprowadziła szkolenie dla firmy POZ INWEST Sp. z o.o. Sp. K. w miejscowości Wiry, koło Poznania. Całość przebiegła z pozytywnej atmosferze. Zajęcia prowadziła trener firmy ,,Warto Szkolić’’ – Patrycja Maślankiewicz, która od ponad 10 lat wspiera prezesów, dyrektorów czy managerów w osiąganiu wyników biznesowych firm. Zajęcia prowadzone dla firmy POZ INWEST Sp. z o.o. Sp. K. w głównej mierze skupiły się na części praktycznej, choć część teoretyczna również była dokładnie omówiona.

Efekty szkolenia dla kadry zarządzającej

Pewnie zastanawiasz się, jakie kompetencje nabyli uczestnicy szkolenia?

Między innymi szkolenie nauczyło uch:

  • identyfikowanie własnych luk kompetencyjnych,
  • definiowanie swoich mocnych, jak i słabych stron,
  • określać własne potrzeby edukacyjne,
  • definiować zasady oraz narzędzia zarządzania zmianą w firmie,
  • identyfikować źródła oporu wobec zmian,
  • identyfikować przyczyny konfliktu,
  • generować alternatywy rozwiązania konfliktu,
  • prowadzić otwartą komunikację ze wszystkimi stronami konfliktu

oraz wiele innych!

Patrycja Maślankiewicz prowadziła opisane wyżej szkolenia dla firmy. Jeśli ty również pragniesz dokonać w swoim przedsiębiorstwie zmian lub podnieść kompetencje kadry zarządzającej – zapoznaj się z naszą ofertą.

Firma ,,Warto Szkolić’’ pomaga w zdobywaniu dofinansowań do szkoleń, ale również zajmuje się kompleksowym ich prowadzeniem.

Zachęcamy do kontaktu z p. Marzeną Jaworską – Doradcą Klienta Biznesowego pod numerem telefonu: +48 577 720 977 lub pod adresem e-mail: marzena.jaworska@wartoszkolic.pl.

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Uwarunkowania prawne kabotaży w UE – relacja ze szkolenia dla firmy transportowej

Czym są uwarunkowania prawne kabotaży i dlaczego warto je znać W ostatnich latach temat przewozów kabotażowych zyskał ogromne znaczenie w kontekście swobody świadczenia usług transportowych w Unii Europejskiej. Uwarunkowania prawne kabotaży stanowią jeden z kluczowych elementów, który wpływa zarówno na konkurencyjność firm transportowych, jak i na ich zgodność z obowiązującym prawem. Ścisłe regulacje, zmieniające się przepisy oraz szczegółowe obowiązki przewoźników powodują, że znajomość tych…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym – jak skutecznie zarządzać przez komunikację?

Rola rozmów menadżerskich w biurze finansowym Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym to nie tylko narzędzie zarządzania, ale przede wszystkim klucz do budowania zaufania wśród podwładnych, efektywnej współpracy i realizacji celów biznesowych. W dynamicznym środowisku finansowym, gdzie codziennością są liczby, wyniki i cele operacyjne, rozmowy menadżerskie stają się przestrzenią do wymiany informacji, rozwijania pracowników oraz szybkiego reagowania na zmiany. To właśnie poprzez rozmowy menedżerowie mogą skutecznie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa reklamacji dla producentów rolet – relacja ze szkolenia

Skuteczna obsługa reklamacji jako filar satysfakcji klienta W dynamicznie rozwijającej się branży osłon okiennych jednym z kluczowych elementów budowania trwałych relacji z klientami jest profesjonalna obsługa reklamacji dla producentów rolet. Reklamacje, choć często postrzegane jako źródło stresu i strat, w rzeczywistości mogą stać się doskonałą okazją do poprawy jakości, usprawnienia procesów oraz wzmocnienia wizerunku firmy. Umiejętność odpowiedniego reagowania na zgłoszenia…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.