Jak szybko i trwale zwiększyć sprzedaż?

Wielu przedsiębiorców-sprzedawców szuka remedium na problem kiepskiego poziomu sprzedaży. Specjaliści Warto Szkolić na szczęście wiedzą, jak zaradzić kłopotom braku Klientów i niewystarczającego zysku. W tym celu umieściliśmy w swojej ofercie szkolenia sprzedażowe, które mają przekazać właścicielom sklepów, we wszystkich możliwych branżach, niezbędną wiedzę na temat dostępnych technik sprzedażowych.

Co możemy Ci zaoferować?

Istniejemy na rynku usług szkoleniowych od wielu lat. Możemy się poszczycić sporym gronem zadowolonych Klientów. Jedną z przestrzeni naszej działalności są szkolenia sprzedażowe. Wyposażamy kursantów w narzędzia niezbędne do rzetelnej obsługi Klienta oraz wiedzę na temat ich stosowania. Stawiamy przede wszystkim na praktykę, uzupełnioną o zagadnienia teoretyczne – nie odwrotnie. Staramy się dostosować do dynamicznych zmian na rynku sprzedażowym. Sami nieustannie się doszkalamy i modyfikujemy nasze szkolenia, aby były odpowiedzią na potrzeby naszych Klientów. Negocjacje w biznesie? Techniki skutecznej sprzedaży? Warsztaty Aranżacji i Sprzedaży? Wszystko to znajdziesz w naszej ofercie szkoleń.

Sposoby na rozwój biznesu

O rozwoju biznesu decydują przede wszystkim: pozyskanie nowych klientów, zwiększenie wartości koszyka w momencie zakupu, ponowne zakupy klienta. Te trze elementy decydują o sukcesie sprzedażowym, co bezpośrednio przekłada się na wzrost zysku placówki. Jak to właściwie działa? Mechanizm jest prosty i wszystkie wymienione elementy łączą się ze sobą. Oferujemy Klientom darmową próbkę naszych usług. Oni, skuszeni tą ofertą przychodzą do sklepu aby nabyć rzecz, objętą promocją. Kiedy Klienci mają już tę rzecz w swoim koszyku, zachęcamy ich do zakupu dodatkowej rzeczy. W ten sposób, mimo swoistej „straty” na produkcie, którzy Klienci otrzymali za darmo, finalny zysk sklepu jest większy. Tym prostym mechanizmem możemy zatem doprowadzić do bardzo szybkiego wzrostu sprzedaży i zysku jednocześnie.

O czym nie można zapominać?

Wymieniony wyżej sposób na szybki wzrost sprzedaży nie jest jedynym, który proponujemy naszym kursantom, aczkolwiek ten, z pewnością należy do najłatwiejszych i jednocześnie najbardziej efektywnych. W tym kontekście warto jednak wspomnieć o tym, że w poszukiwaniu metod na zwiększenie sprzedaży nie można zapominać o bieżących kwestiach prowadzenia tego typu działalności. W szczególności, należy pamiętać o starych, stałych klientach naszej placówki. To oni bowiem tworzą aktualny poziom, osiąganych przez nas zysków. O tym, jak dbać o stałych Klientów, również mówimy na prezentowanych przez nas szkoleniach.

Nie tylko klasyczna sprzedaż detaliczna

Techniki sprzedażowe, zwiększające poziom sprzedaży, mogą być stosowane nie tylko w odniesieniu do klasycznych sklepów detalicznych. Istnieją mechanizmy (chociaż nieco odmienne), które sprawdzą się również w kontekście sklepów internetowych i wszelkich innych form. Każdy typ działalności oraz branża rządzą się w tym zakresie swoimi prawami. Czym jest ShoppingShow? Jakie znaczenie ma wizerunek strony internetowej sprzedawcy? O tym wszystkim opowiedzą specjaliści Warto Szkolić.

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój, Wywiad

Jak efektywna komunikacja z zespołem wpływa na dobrostan psychiczny całej załogi? – wywiad z Pawłem Głowackim

Komunikacja, która buduje bezpieczeństwo – fundament zdrowego zespołu Współczesne zespoły funkcjonują w dynamicznym i często wymagającym środowisku, gdzie nieustanna zmiana, presja wyników i napięcia interpersonalne stają się codziennością. W takich warunkach jakość komunikacji nie jest już tylko kwestią sprawnej wymiany informacji – staje się kluczowym czynnikiem wpływającym na psychologiczne bezpieczeństwo, zaangażowanie i dobrostan pracowników. Umiejętność prowadzenia rozmów, zadawania pytań, słuchania…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie relacjami z klientem z wykorzystaniem systemu CRM w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Rola CRM w sieci handlowej w budowaniu przewagi rynkowej Współczesna sprzedaż detaliczna nie może funkcjonować skutecznie bez odpowiedniego wsparcia technologicznego. Jednym z kluczowych elementów, które wpływają na rozwój, lojalność klientów oraz wzrost sprzedaży, jest skuteczne zarządzanie relacjami z klientem. W dobie cyfrowej transformacji, systemy CRM w sieci handlowej stają się nieodzownym narzędziem codziennej pracy. Ich rola nie ogranicza się jedynie do gromadzenia danych, ale obejmuje całościowe…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Strategiczne zarządzanie handlem w sieci sklepów – relacja ze szkolenia

Zarządzanie handlem w sieci sklepów – klucz do przewagi konkurencyjnej Zarządzanie handlem to obecnie jeden z najważniejszych obszarów strategicznych dla firm działających w środowisku wielokanałowym. W realiach silnej konkurencji, rosnących oczekiwań konsumentów oraz dynamicznego rozwoju technologii, umiejętność skutecznego zarządzania handlem staje się kluczowa dla utrzymania rentowności, budowania wartości marki i efektywnej ekspansji. Sieci handlowe, niezależnie od skali działalności, muszą rozwijać kompetencje w zakresie…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.