Jak tworzyć dobre pakiety pobytowe?
Jak tworzyć dobre pakiety pobytowe i skutecznie je sprzedawać?
Jak tworzyć dobre pakiety pobytowe i skutecznie je sprzedawać? Odpowiedzi na to pytanie pod okiem naszego trenera w ostatnich dniach poszukiwali pracownicy hotelu STORK.
W szkoleniu wzięli udział kluczowi członkowie zespołu odpowiedzialni za tworzenie oferty oraz komunikację i sprzedaż pakietów pobytowych: manager, pracownicy działu marketingu a także pracownicy działu recepcji oraz księgowość.
Realizacja szkolenia
Trener i uczestnicy współpracując w pozytywnej atmosferze pracowali nad podbudową teoretyczną skutecznego ofertowania. Była ona wprowadzeniem dla części praktycznej oraz doskonałym wstępem do ćwiczeń.
Uczestnicy podczas szkolenia nauczyli się:
- Tworzenia pakietów pobytowych w oparciu o kalendarz 2020/2021
- Kalkulowania atrakcji wzbogacających pakiety pobytowe
- Rozpoznania konkurencji oraz partnerów do potencjalnej współpracy
Dla uczestników zdecydowanie najbardziej przydatne były ćwiczenia praktyczne w zakresie konstruowania pakietów ofertowych, ćwiczenia i przykłady z innych hoteli, a także przygotowanie kalendarza pakietów na kolejnych 12 miesięcy działalności obiektu oraz wypracowanie możliwości wprowadzania ofert z wyprzedzeniem. Dzięki temu łatwiejsze i efektywniejsze stanie się również prowadzenie działań marketingowych.
Rezultaty szkolenia
Zrealizowane szkolenie bez wątpienia usprawni pracę działu marketingu oraz recepcji ponieważ pakiety przygotowane raz na cały rok umożliwiają prowadzenie systematycznej promocji i komunikacji oferty hotelu. Docelowo zdobyta wiedza oraz wypracowane przez uczestników wnioski z pewnością przełożą się na wzrost sprzedaży. W wyniku pracy nad pakietami pobytowymi sprecyzowane zostały również konkretne segmenty klienta, dzięki czemu łatwiej i skuteczniej będzie można dotrzeć do potencjalnych odbiorców usług oferowanych przez obiekt.
Jeśli zastanawiasz się, jak tworzyć dobre pakiety pobytowe i skutecznie docierać do klientów swojego obiektu – zapraszamy do kontaktu!