Jak tworzyć dobre pakiety pobytowe?

Jak tworzyć dobre pakiety pobytowe i skutecznie je sprzedawać?

Jak tworzyć dobre pakiety pobytowe i skutecznie je sprzedawać? Odpowiedzi na to pytanie pod okiem naszego trenera w ostatnich dniach poszukiwali pracownicy hotelu STORK.

W szkoleniu wzięli udział kluczowi członkowie zespołu odpowiedzialni za tworzenie oferty oraz komunikację i sprzedaż pakietów pobytowych: manager, pracownicy działu marketingu a także pracownicy działu recepcji oraz księgowość.

Realizacja szkolenia

Trener i uczestnicy współpracując w  pozytywnej atmosferze pracowali nad podbudową teoretyczną skutecznego ofertowania. Była ona wprowadzeniem dla części praktycznej oraz doskonałym wstępem do ćwiczeń.

Uczestnicy podczas szkolenia nauczyli się:

  • Tworzenia pakietów pobytowych w oparciu o kalendarz 2020/2021
  • Kalkulowania atrakcji wzbogacających pakiety pobytowe
  • Rozpoznania konkurencji oraz partnerów do potencjalnej współpracy

Dla uczestników zdecydowanie najbardziej przydatne były ćwiczenia praktyczne w zakresie konstruowania pakietów ofertowych, ćwiczenia i przykłady z innych hoteli, a także przygotowanie kalendarza pakietów na kolejnych 12 miesięcy działalności obiektu oraz wypracowanie możliwości wprowadzania ofert z wyprzedzeniem. Dzięki temu łatwiejsze i efektywniejsze stanie się również prowadzenie działań marketingowych.

jak tworzyć dobre pakiety pobytowe

Rezultaty szkolenia

Zrealizowane szkolenie bez wątpienia usprawni pracę działu marketingu oraz recepcji ponieważ pakiety przygotowane raz na cały rok umożliwiają prowadzenie systematycznej promocji i komunikacji oferty hotelu. Docelowo zdobyta wiedza oraz wypracowane przez uczestników wnioski z pewnością przełożą się na wzrost sprzedaży. W wyniku pracy nad pakietami pobytowymi sprecyzowane zostały również konkretne segmenty klienta, dzięki czemu łatwiej i skuteczniej będzie można dotrzeć do potencjalnych odbiorców usług oferowanych przez obiekt.

Jeśli zastanawiasz się, jak tworzyć dobre pakiety pobytowe i skutecznie docierać do klientów swojego obiektu – zapraszamy do kontaktu!

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Uwarunkowania prawne kabotaży w UE – relacja ze szkolenia dla firmy transportowej

Czym są uwarunkowania prawne kabotaży i dlaczego warto je znać W ostatnich latach temat przewozów kabotażowych zyskał ogromne znaczenie w kontekście swobody świadczenia usług transportowych w Unii Europejskiej. Uwarunkowania prawne kabotaży stanowią jeden z kluczowych elementów, który wpływa zarówno na konkurencyjność firm transportowych, jak i na ich zgodność z obowiązującym prawem. Ścisłe regulacje, zmieniające się przepisy oraz szczegółowe obowiązki przewoźników powodują, że znajomość tych…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym – jak skutecznie zarządzać przez komunikację?

Rola rozmów menadżerskich w biurze finansowym Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym to nie tylko narzędzie zarządzania, ale przede wszystkim klucz do budowania zaufania wśród podwładnych, efektywnej współpracy i realizacji celów biznesowych. W dynamicznym środowisku finansowym, gdzie codziennością są liczby, wyniki i cele operacyjne, rozmowy menadżerskie stają się przestrzenią do wymiany informacji, rozwijania pracowników oraz szybkiego reagowania na zmiany. To właśnie poprzez rozmowy menedżerowie mogą skutecznie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa reklamacji dla producentów rolet – relacja ze szkolenia

Skuteczna obsługa reklamacji jako filar satysfakcji klienta W dynamicznie rozwijającej się branży osłon okiennych jednym z kluczowych elementów budowania trwałych relacji z klientami jest profesjonalna obsługa reklamacji dla producentów rolet. Reklamacje, choć często postrzegane jako źródło stresu i strat, w rzeczywistości mogą stać się doskonałą okazją do poprawy jakości, usprawnienia procesów oraz wzmocnienia wizerunku firmy. Umiejętność odpowiedniego reagowania na zgłoszenia…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.