Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klient.dhosting.pl/warto2019/wartoszkolic.pl/wp-content/themes/warto/app/Controllers/Blog/BlogController.php on line 39
Jak tworzyć dobre pakiety pobytowe? - Warto Szkolić

Jak tworzyć dobre pakiety pobytowe?

Jak tworzyć dobre pakiety pobytowe i skutecznie je sprzedawać?

Jak tworzyć dobre pakiety pobytowe i skutecznie je sprzedawać? Odpowiedzi na to pytanie pod okiem naszego trenera w ostatnich dniach poszukiwali pracownicy hotelu STORK.

W szkoleniu wzięli udział kluczowi członkowie zespołu odpowiedzialni za tworzenie oferty oraz komunikację i sprzedaż pakietów pobytowych: manager, pracownicy działu marketingu a także pracownicy działu recepcji oraz księgowość.

Realizacja szkolenia

Trener i uczestnicy współpracując w  pozytywnej atmosferze pracowali nad podbudową teoretyczną skutecznego ofertowania. Była ona wprowadzeniem dla części praktycznej oraz doskonałym wstępem do ćwiczeń.

Uczestnicy podczas szkolenia nauczyli się:

  • Tworzenia pakietów pobytowych w oparciu o kalendarz 2020/2021
  • Kalkulowania atrakcji wzbogacających pakiety pobytowe
  • Rozpoznania konkurencji oraz partnerów do potencjalnej współpracy

Dla uczestników zdecydowanie najbardziej przydatne były ćwiczenia praktyczne w zakresie konstruowania pakietów ofertowych, ćwiczenia i przykłady z innych hoteli, a także przygotowanie kalendarza pakietów na kolejnych 12 miesięcy działalności obiektu oraz wypracowanie możliwości wprowadzania ofert z wyprzedzeniem. Dzięki temu łatwiejsze i efektywniejsze stanie się również prowadzenie działań marketingowych.

jak tworzyć dobre pakiety pobytowe

Rezultaty szkolenia

Zrealizowane szkolenie bez wątpienia usprawni pracę działu marketingu oraz recepcji ponieważ pakiety przygotowane raz na cały rok umożliwiają prowadzenie systematycznej promocji i komunikacji oferty hotelu. Docelowo zdobyta wiedza oraz wypracowane przez uczestników wnioski z pewnością przełożą się na wzrost sprzedaży. W wyniku pracy nad pakietami pobytowymi sprecyzowane zostały również konkretne segmenty klienta, dzięki czemu łatwiej i skuteczniej będzie można dotrzeć do potencjalnych odbiorców usług oferowanych przez obiekt.

Jeśli zastanawiasz się, jak tworzyć dobre pakiety pobytowe i skutecznie docierać do klientów swojego obiektu – zapraszamy do kontaktu!

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Właściwe zarządzanie towarem w sklepie spożywczym – relacja ze szkolenia

Skuteczne zarządzanie towarem jako fundament sukcesu sklepu spożywczego Właściwe zarządzanie towarem to fundament efektywnego funkcjonowania każdego sklepu spożywczego. Przemyślane planowanie zakupów, optymalizacja zapasów, organizacja przestrzeni półkowej – merchandising oraz skuteczna promocja to kluczowe elementy, które wpływają na wyniki sprzedaży, ograniczenie strat oraz zadowolenie klientów. Odpowiednie działania w tym zakresie nie tylko wspierają rentowność sklepu, ale także poprawiają wrażenia…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Rola liderów w kreowaniu wartości firmowych – relacja ze szkolenia

Rozwój liderów w branży konfekcjonowania i pakowania przesyłek Jedna z firm specjalizujących się w usługach konfekcjonowania i pakowania zwróciła się do nas z prośbą o przeprowadzenie szkolenia z kreowania wartości firmy dla swojej kadry liderów. Głównym celem był rozwój kompetencji przywódczych związanych z budowaniem pozytywnej kultury pracy opartej na wartościach firmowych. W firmach tej branży, gdzie procesy są intensywne i wymagają ścisłej koordynacji, wartości firmowe pełnią kluczową rolę…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Projektowanie kampanii marketingowych w firmie transportowej – relacja ze szkolenia

Znaczenie i praktyka projektowania kampanii marketingowych w branży transportowej Tworzenie kampanii marketingowych odgrywa kluczową rolę w budowaniu skutecznych strategii biznesowych, szczególnie w branżach takich jak transport, gdzie konkurencja jest intensywna, a potrzeby klientów szybko się zmieniają. Efektywne działania marketingowe nie tylko zwiększają rozpoznawalność marki, ale również przyczyniają się do pozyskiwania nowych klientów i utrzymywania relacji z dotychczasowymi. W dynamicznie rozwijającym się środowisku biznesowym, umiejętność precyzyjnego…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.