Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klient.dhosting.pl/warto2019/wartoszkolic.pl/wp-content/themes/warto/app/Controllers/Blog/BlogController.php on line 39
Jak zwiększyć sprzedaż w branży obuwniczej? - Warto Szkolić.pl | Szkolenia, Doradztwo, Merchandising

Jak zwiększyć sprzedaż w branży obuwniczej?

Buty to bardzo ważny element garderoby. Oprócz wygody, muszą być dostosowane do okazji, stroju oraz pogody. Choć dawniej ludzie zaopatrywali się w niezbędne minimum, tak dzisiaj są w stanie wydać na nie fortunę. Nowe, modne marki ujmują różnorodnością kolorów, modeli oraz cen. Największe zyski w branży obuwniczej generują klientki płci pięknej, ponieważ w przeciwieństwie do mężczyzn, sam proces zakupów sprawia im przyjemność. Szkolenia z marketingu przewidują w swoim programie odmienne zachowania obu płci, co stanowi bardzo przydatną wiedzę dla każdego menadżera takiego sklepu, przekładająca się bezpośrednio na wzrost sprzedaży.

Visual merchandising

„Jak Cię widzą, tak Cię piszą”. To stare powiedzenie dotyczy także sklepu. Co skłania klientów do robienia zakupów właśnie w naszym butiku? W pierwszej kolejności są to wizualne aspekty sklepu, a więc rozmieszczenie ekspozycji, oświetlenie oraz muzyka. Sprawiają one, że klient dobrze będzie się czuł w naszym sklepie, co z kolei skłoni go do dłuższych zakupów. Niebagatelne znaczenie ma także zapach – dobrze sprawdzą się tutaj świeże aromaty, kojarzone z czystością. Kursy merchandisingowe przewidują właśnie takie lekcje, poświęcone wizualnej oprawie sklepu. Specjaliści przedstawią, gdzie należy umieszczać konkretne produkty oraz na co konsumenci zwracają uwagę.

Sprzedawca

Kiedy uda się nam już przyciągnąć uwagę klienta do naszego sklepu, główna rola przeskakuje na ekspedienta. Powinien być dobrze zorientowany w najnowszych trendach oraz cechować się kilkoma miękkimi umiejętnościami. Jakimi? Z pewnością przydaje się tutaj sztuka perswazji oraz negocjacji. W końcu jak przekonać drugą osobę o słuszności wyboru droższej pary butów? Na rynku dostępne są specjalne szkolenia poświęcone perswazji, bądź negocjacji. Równie przydatną umiejętnością będzie także kontrola emocji i stresu. Niejednokrotnie trafiają się uporczywi klienci i niezbyt przyjemne reklamacje, a warsztaty pokażą w jaki sposób skutecznie sobie z nimi radzić.

Witryna internetowa

Strona internetowa stanowi często dodatkowy oddział danego sklepu. Jeśli istnieje na niej możliwość zakupu, to jest w stanie generować większe zyski, niż niejeden sklep stacjonarny. Co więcej, cena jej utrzymania jest znacznie niższa, niż czynsz nieruchomości. Poza tym wiele osób decyduje się na zakupy internetowe ze względu na oszczędność czasu oraz większą dostępność artykułów. Szkolenia mechandisingowe również służą tutaj pomocą w kwestii właściwego projektu takiej witryny e-commerce.

Szkolenia

Branża obuwnicza nie jest łatwym biznesem z uwagi na dużą konkurencję. Sama jakość i piękny wygląd naszych towarów nie wystarczą, aby generować większe zyski. Tylko sprytem i inteligencją można się przebić przez ten ciężki rynek. Dlatego też warto w tym celu zainwestować w szkolenia zarówno z umiejętności osobistych, jak i marketingu. W trakcie warsztatów uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób prowadzić właściwą rozmowę z klientem oraz na co zwraca on uwagę przy wyborze określonego produktu. Dowiedzą się także, jak należy zadbać o przestrzeń sklepową, aby zakupy sprawiały wyjątkową przyjemność odwiedzającym.

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Rozmowy z klientem w call center – podstawowe zasady

Sztuka rozmów z klientem w call center – klucz do budowania relacji i doskonałej obsługi Rozmowy z klientem w call center to sztuka, która wymaga połączenia doskonałych umiejętności komunikacyjnych, radzenia sobie ze stresem oraz elastyczności w dostosowywaniu się do zróżnicowanych potrzeb rozmówców. Każda rozmowa z klientem w call center niesie za sobą potencjał budowania długoterminowych relacji, dlatego kluczowe jest pełne zaangażowanie i dbałość o każdy szczegół interakcji.…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Szkolenie z organizacji pracy dla producentów skrzyń narzędziowych – relacja ze szkolenia

Efektywna organizacja pracy w przedsiębiorstwach produkcyjnych W dzisiejszych czasach właściwa organizacja pracy stanowi fundament sprawnego funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa produkcyjnego. Nieodpowiednie zarządzanie procesami może prowadzić do opóźnień, strat finansowych i braku wydajności. Szczególnie ważne jest to w firmach zajmujących się produkcją, gdzie liczy się precyzja, czas oraz optymalne wykorzystanie zasobów. Z tego powodu szkolenia z organizacji pracy zyskują na znaczeniu, pomagając zespołom…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Szkolenie z komunikacji dla producentów mebli – relacja ze szkolenia

Rola komunikacji w branży meblarskiej – szkolenie Komunikacja stanowi podstawę skutecznego działania w każdej organizacji, a w branży meblarskiej odgrywa szczególnie istotną rolę. Dobra komunikacja dla producentów mebli wpływa na efektywność procesów produkcyjnych, współpracę w zespołach oraz budowanie relacji z klientami. W odpowiedzi na rosnące potrzeby branży, nasza firma została poproszona przez jedną z firm produkujących meble o przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia z zakresu komunikacji.…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.