Kampanie Google AdWords i pozycjonowanie dla firmy Ekohelios

W dniu 16.05.2018 r. przeprowadziliśmy dla firmy Ekohelios kompleksowe szkolenie z zakresu online marketingu: od budowy strony w WordPress, poprzez pozycjonowanie, a na prowadzeniu kampanii reklamowych AdWords skończywszy. W szkoleniu wzięło udział trzech pracowników firmy.

Firma oprócz tradycyjnych rozwiązań opartych na paliwach kopalnych oferuje również instalacje z wykorzystaniem energii odnawialnych. Ekohelios to nowoczesne przedsiębiorstwo, które towarzyszy klientowi na każdym kroku ściezki zakupowej: nie tylko zapewnia doradztwo w doborze produktu, czy jego montaż, ale również pomaga w pozyskaniu dofinansowania.

Cele szkolenia

Zdobycie nowych klientów w branży grzewczej to zadanie trudne, gdyż walczymy tutaj najczęściej nie o klienta indywidualnego, lecz o kontrakty z firmami: budowlanymi, czy biurami architektonicznymi, które od lat posiadają stałych dostawców. Aby zaistnieć więc w świadomości takiego klienta, nie wystarczy strona internetowa. Konieczne jest dotarcie do niego z dynamiczną reklamą Google AdWords. Dzięki szkoleniu z logiem “Warto Szkolić” firma Ekohelios zyskała narzędzie skutecznej reklamy internetowej.

Przebieg szkolenia

Szkolenie objęło swoim zakresem:

  • tworzenie strony internetowej w WordPress,
  • pozycjonowanie strony pod kątem SEO,
  • tworzenie skutecznej kampanii reklamowej AdWords z wykorzystaniem narzędzi Google Analytics.

Kurs objął zarówno część wykładową, jak i pracę praktyczną przy komputerach. Uczestnicy ćwiczyli przygotowanie treści w WordPress, optymalizację pod kątem wyszukiwarek, oraz ćwiczyli narzędzia testowe i optymalizacyjne pod kątem SEO. Następnie przeszliśmy do tworzenia reklam w programie AdWords oraz projektowania kampanii reklamowych, również z wykorzystaniem tego programu.

Rezultaty szkolenia

Podczas szkolenia uczestnicy poszerzyli swoje umiejętności z zakresu budowy i modyfikacji strony internetowej, jej pozycjonowania, a także tworzenia kampanii reklamowych. Porady oraz informacje praktyczne przekazane przez trenera pomogą w zwiększeniu widoczności firmy i jej strony w internecie: szybka i zoptymalizowana strona pomagają zwiększyć skuteczność kampanii Google AdWords oraz powodują widoczne zmiany w pozycjonowaniu.

 

Trenerzy “Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Uwarunkowania prawne kabotaży w UE – relacja ze szkolenia dla firmy transportowej

Czym są uwarunkowania prawne kabotaży i dlaczego warto je znać W ostatnich latach temat przewozów kabotażowych zyskał ogromne znaczenie w kontekście swobody świadczenia usług transportowych w Unii Europejskiej. Uwarunkowania prawne kabotaży stanowią jeden z kluczowych elementów, który wpływa zarówno na konkurencyjność firm transportowych, jak i na ich zgodność z obowiązującym prawem. Ścisłe regulacje, zmieniające się przepisy oraz szczegółowe obowiązki przewoźników powodują, że znajomość tych…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym – jak skutecznie zarządzać przez komunikację?

Rola rozmów menadżerskich w biurze finansowym Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym to nie tylko narzędzie zarządzania, ale przede wszystkim klucz do budowania zaufania wśród podwładnych, efektywnej współpracy i realizacji celów biznesowych. W dynamicznym środowisku finansowym, gdzie codziennością są liczby, wyniki i cele operacyjne, rozmowy menadżerskie stają się przestrzenią do wymiany informacji, rozwijania pracowników oraz szybkiego reagowania na zmiany. To właśnie poprzez rozmowy menedżerowie mogą skutecznie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa reklamacji dla producentów rolet – relacja ze szkolenia

Skuteczna obsługa reklamacji jako filar satysfakcji klienta W dynamicznie rozwijającej się branży osłon okiennych jednym z kluczowych elementów budowania trwałych relacji z klientami jest profesjonalna obsługa reklamacji dla producentów rolet. Reklamacje, choć często postrzegane jako źródło stresu i strat, w rzeczywistości mogą stać się doskonałą okazją do poprawy jakości, usprawnienia procesów oraz wzmocnienia wizerunku firmy. Umiejętność odpowiedniego reagowania na zgłoszenia…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.