Kampanie Google AdWords i pozycjonowanie dla firmy Ekohelios
W dniu 16.05.2018 r. przeprowadziliśmy dla firmy Ekohelios kompleksowe szkolenie z zakresu online marketingu: od budowy strony w WordPress, poprzez pozycjonowanie, a na prowadzeniu kampanii reklamowych AdWords skończywszy. W szkoleniu wzięło udział trzech pracowników firmy.
Firma oprócz tradycyjnych rozwiązań opartych na paliwach kopalnych oferuje również instalacje z wykorzystaniem energii odnawialnych. Ekohelios to nowoczesne przedsiębiorstwo, które towarzyszy klientowi na każdym kroku ściezki zakupowej: nie tylko zapewnia doradztwo w doborze produktu, czy jego montaż, ale również pomaga w pozyskaniu dofinansowania.
Cele szkolenia
Zdobycie nowych klientów w branży grzewczej to zadanie trudne, gdyż walczymy tutaj najczęściej nie o klienta indywidualnego, lecz o kontrakty z firmami: budowlanymi, czy biurami architektonicznymi, które od lat posiadają stałych dostawców. Aby zaistnieć więc w świadomości takiego klienta, nie wystarczy strona internetowa. Konieczne jest dotarcie do niego z dynamiczną reklamą Google AdWords. Dzięki szkoleniu z logiem “Warto Szkolić” firma Ekohelios zyskała narzędzie skutecznej reklamy internetowej.
Przebieg szkolenia
Szkolenie objęło swoim zakresem:
- tworzenie strony internetowej w WordPress,
- pozycjonowanie strony pod kątem SEO,
- tworzenie skutecznej kampanii reklamowej AdWords z wykorzystaniem narzędzi Google Analytics.
Kurs objął zarówno część wykładową, jak i pracę praktyczną przy komputerach. Uczestnicy ćwiczyli przygotowanie treści w WordPress, optymalizację pod kątem wyszukiwarek, oraz ćwiczyli narzędzia testowe i optymalizacyjne pod kątem SEO. Następnie przeszliśmy do tworzenia reklam w programie AdWords oraz projektowania kampanii reklamowych, również z wykorzystaniem tego programu.
Rezultaty szkolenia
Podczas szkolenia uczestnicy poszerzyli swoje umiejętności z zakresu budowy i modyfikacji strony internetowej, jej pozycjonowania, a także tworzenia kampanii reklamowych. Porady oraz informacje praktyczne przekazane przez trenera pomogą w zwiększeniu widoczności firmy i jej strony w internecie: szybka i zoptymalizowana strona pomagają zwiększyć skuteczność kampanii Google AdWords oraz powodują widoczne zmiany w pozycjonowaniu.
Trenerzy “Warto Szkolić”