Kolejne szkolenie dla PAK Serwis. Sprzedaż i negocjacje biznesowe

Już po raz kolejny firma PAK Serwis poprosiła nas o poprowadzenie szkolenia dla swoich pracowników. Poprzednie szkolenie skupione było na komunikacji wewnętrznej w firmie (sprawozdanie z tego szkolenia znajdziecie Państwo tutaj), natomiast tym razem tematem na którym się skoncentrowaliśmy była sprzedaż i negocjacje biznesowe.

PAK Serwis to firma inżynieryjna z pięćdziesięcioletnim doświadczeniem, zatrudniająca sześćset osób. Jej działalność koncentruje się na remontach i modernizacji wielkoskalowych instalacji elektrycznych: w przemyśle i w energetyce.

Cele szkolenia

W tym roku szkolenie skupiło się na przedstawicielach handlowych firmy. Kształtowaliśmy ich zdolności negocjacyjne oraz umiejętności sprzedażowe, a naszym głównym narzędziem były ćwiczenia z komunikacji niewerbalnej.

Przebieg szkolenia

W trakcie szkolenia trener wykorzystał różnorodne metody aktywizujące: ćwiczenia zespołowe, trening niewerbalny oraz odpowiednio dobrane formy dyskusyjne.

Ze szczególnym zainteresowaniem spotkały się zagadnienia związane z:

  • identyfikacją potencjalnego blefu w różnych sytuacjach biznesowych,
  • wykorzystaniem elementów mowy ciała (sygnały niewerbalne),
  • wykorzystaniem przestrzeni do kształtowania korzystnej przestrzeni sprzedażowej i negocjacyjnej.

Uczestnicy aktywnie brali udział w szkoleniu: podczas pracy zadawali wiele pytań dotyczących odczytywania sygnałów niewerbalnych oraz chętnie dzielili się swoimi spostrzeżeniami z gruntu życia zawodowego i prywatnego. Stanowiły one doskonały punkt wyjścia do omówienia poszczególnych zagadnień związanych z komunikacją niewerbalną.

Efekty szkolenia

Szkolenie było swoistym treningiem komunikacji niewerbalnej w zakresie „negocjacje biznesowe i sprzedaż”. Uczestnicy nauczyli się rozpoznawać mowę ciała partnerów biznesowych, więc będą potrafili kontrolować wysyłane przez siebie sygnały niewerbalne.

Podkreślali oni, że przekazana wiedza jest przede wszystkim realnie przydatna w codziennej pracy. Takie podejście do szkolenia było widoczne w trakcie ćwiczeń, ponieważ w rezultacie pracownicy PAK Serwis wykonywali je z dużym zaangażowaniem.

Serdecznie dziękujemy pracownikom firmy PAK Serwis za udział w szkoleniu i ostatecznie mamy nadzieję na kolejne spotkanie.

 

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Zarządzanie zmianą w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie zmianą w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia Czym jest zarządzanie zmianą? Zarządzanie zmianą w firmie produkcyjnej to proces, który polega na planowaniu, monitorowaniu i ocenie zmian w przedsiębiorstwie.  Zarządzanie zmianą jest kluczowe dla prowadzenia firmy. Przedsiębiorstwo, które chce być konkurencyjne, musi dostosowywać się do zmieniających się standardów, potrzeb klientów, czy technologii. Zmiany są szczególnie ważne w firmach produkcyjnych. To właśnie w tej branży najczęściej dochodzi…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Zarządzanie pracownikami w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie pracownikami w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia Zarządzanie pracownikami w firmie produkcyjnej jest procesem, który opiera się na czterech podstawach: planowania, kontrolowania, motywowania i organizowania działań, które są związane z pracownikami firmy. Jego celem jest zapewnienie efektywnego wykorzystywania potencjału pracowników firmy. Zarządzanie obejmuje wiele złożonych zadań do których należą przede wszystkim: rekrutacja i selekcja pracowników szkolenie i rozwój motywowanie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Marketing i sprzedaż internetowa w branży sportowej - relacja ze szkolenia

Marketing i sprzedaż internetowa w branży sportowej – relacja ze szkolenia Marketing i sprzedaż internetowa w branży sportowej, odgrywają kluczową rolę w osiąganiu sukcesu biznesowego. W dzisiejszych czasach klienci poszukują usług i produktów w internecie. Wymusza to więc na przedsiębiorstwach, obowiązek obecności w sieci. Nie wystarczy tylko podstawowa wiedza o Internecie, by móc w nim sprzedawać swoje produkty. Konkurencja w sieci jest bardzo duża, dlatego wyjście z jej…
dowiedz się więcej