Kolejne szkolenie dla PAK Serwis. Sprzedaż i negocjacje biznesowe

Już po raz kolejny firma PAK Serwis poprosiła nas o poprowadzenie szkolenia dla swoich pracowników. Poprzednie szkolenie skupione było na komunikacji wewnętrznej w firmie (sprawozdanie z tego szkolenia znajdziecie Państwo tutaj), natomiast tym razem tematem na którym się skoncentrowaliśmy była sprzedaż i negocjacje biznesowe.

PAK Serwis to firma inżynieryjna z pięćdziesięcioletnim doświadczeniem, zatrudniająca sześćset osób. Jej działalność koncentruje się na remontach i modernizacji wielkoskalowych instalacji elektrycznych: w przemyśle i w energetyce.

Cele szkolenia

W tym roku szkolenie skupiło się na przedstawicielach handlowych firmy. Kształtowaliśmy ich zdolności negocjacyjne oraz umiejętności sprzedażowe, a naszym głównym narzędziem były ćwiczenia z komunikacji niewerbalnej.

Przebieg szkolenia

W trakcie szkolenia trener wykorzystał różnorodne metody aktywizujące: ćwiczenia zespołowe, trening niewerbalny oraz odpowiednio dobrane formy dyskusyjne.

Ze szczególnym zainteresowaniem spotkały się zagadnienia związane z:

  • identyfikacją potencjalnego blefu w różnych sytuacjach biznesowych,
  • wykorzystaniem elementów mowy ciała (sygnały niewerbalne),
  • wykorzystaniem przestrzeni do kształtowania korzystnej przestrzeni sprzedażowej i negocjacyjnej.

Uczestnicy aktywnie brali udział w szkoleniu: podczas pracy zadawali wiele pytań dotyczących odczytywania sygnałów niewerbalnych oraz chętnie dzielili się swoimi spostrzeżeniami z gruntu życia zawodowego i prywatnego. Stanowiły one doskonały punkt wyjścia do omówienia poszczególnych zagadnień związanych z komunikacją niewerbalną.

Efekty szkolenia

Szkolenie było swoistym treningiem komunikacji niewerbalnej w zakresie “negocjacje biznesowe i sprzedaż”. Uczestnicy nauczyli się rozpoznawać mowę ciała partnerów biznesowych, więc będą potrafili kontrolować wysyłane przez siebie sygnały niewerbalne.

Podkreślali oni, że przekazana wiedza jest przede wszystkim realnie przydatna w codziennej pracy. Takie podejście do szkolenia było widoczne w trakcie ćwiczeń, ponieważ w rezultacie pracownicy PAK Serwis wykonywali je z dużym zaangażowaniem.

Serdecznie dziękujemy pracownikom firmy PAK Serwis za udział w szkoleniu i ostatecznie mamy nadzieję na kolejne spotkanie.

 

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Zarządzanie relacjami z dostawcami w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie relacjami z dostawcami w firmie produkcyjnej jest kluczowym elementem, który może znacząco wpłynąć na efektywność operacyjną, jakość produktów oraz ogólną konkurencyjność na rynku. Efektywne zarządzanie relacjami z dostawcami wymaga nie tylko starannego wyboru partnerów, ale także ciągłego monitorowania ich wydajności, oceny jakości dostarczanych materiałów i usług. A także budowania długoterminowych, opartych na zaufaniu relacji. Dobre zarządzanie relacjami z dostawcami może prowadzić do lepszej…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Wykorzystanie AI w hotelarstwie – relacja ze szkolenia

Szkolenia stanowią kluczowy element rozwoju pracowników oraz całych organizacji. Pozwalają nie tylko na zdobywanie nowych umiejętności, ale także na dostosowanie się do szybko zmieniających się warunków rynkowych i technologicznych. W szczególności szkolenia dotyczące nowoczesnych technologii, takich jak sztuczna inteligencja (AI), nabierają szczególnego znaczenia w kontekście ciągłej digitalizacji różnych branż. W branży hotelarskiej, która coraz śmielej korzysta z rozwiązań opartych na AI, takie szkolenia są kluczowe…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Promocja i właściwe zarządzanie towarem w sklepie

W dynamicznie zmieniającym się świecie handlu detalicznego, nadążanie za najnowszymi trendami i technikami zarządzania towarem oraz promocji produktów jest niezbędne dla utrzymania konkurencyjności. Właściciele sklepów i menedżerowie sieci handlowych muszą stale doskonalić swoje umiejętności, aby efektywnie przyciągać klientów i budować ich lojalność. Z tego powodu, na prośbę jednej z czołowych sieci handlowych, zorganizowaliśmy szkolenie, które prowadziła nasza ekspertka Anna Królak,…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.