Kolejne szkolenie dla PAK Serwis. Sprzedaż i negocjacje biznesowe

Już po raz kolejny firma PAK Serwis poprosiła nas o poprowadzenie szkolenia dla swoich pracowników. Poprzednie szkolenie skupione było na komunikacji wewnętrznej w firmie (sprawozdanie z tego szkolenia znajdziecie Państwo tutaj), natomiast tym razem tematem na którym się skoncentrowaliśmy była sprzedaż i negocjacje biznesowe.

PAK Serwis to firma inżynieryjna z pięćdziesięcioletnim doświadczeniem, zatrudniająca sześćset osób. Jej działalność koncentruje się na remontach i modernizacji wielkoskalowych instalacji elektrycznych: w przemyśle i w energetyce.

Cele szkolenia

W tym roku szkolenie skupiło się na przedstawicielach handlowych firmy. Kształtowaliśmy ich zdolności negocjacyjne oraz umiejętności sprzedażowe, a naszym głównym narzędziem były ćwiczenia z komunikacji niewerbalnej.

Przebieg szkolenia

W trakcie szkolenia trener wykorzystał różnorodne metody aktywizujące: ćwiczenia zespołowe, trening niewerbalny oraz odpowiednio dobrane formy dyskusyjne.

Ze szczególnym zainteresowaniem spotkały się zagadnienia związane z:

  • identyfikacją potencjalnego blefu w różnych sytuacjach biznesowych,
  • wykorzystaniem elementów mowy ciała (sygnały niewerbalne),
  • wykorzystaniem przestrzeni do kształtowania korzystnej przestrzeni sprzedażowej i negocjacyjnej.

Uczestnicy aktywnie brali udział w szkoleniu: podczas pracy zadawali wiele pytań dotyczących odczytywania sygnałów niewerbalnych oraz chętnie dzielili się swoimi spostrzeżeniami z gruntu życia zawodowego i prywatnego. Stanowiły one doskonały punkt wyjścia do omówienia poszczególnych zagadnień związanych z komunikacją niewerbalną.

Efekty szkolenia

Szkolenie było swoistym treningiem komunikacji niewerbalnej w zakresie “negocjacje biznesowe i sprzedaż”. Uczestnicy nauczyli się rozpoznawać mowę ciała partnerów biznesowych, więc będą potrafili kontrolować wysyłane przez siebie sygnały niewerbalne.

Podkreślali oni, że przekazana wiedza jest przede wszystkim realnie przydatna w codziennej pracy. Takie podejście do szkolenia było widoczne w trakcie ćwiczeń, ponieważ w rezultacie pracownicy PAK Serwis wykonywali je z dużym zaangażowaniem.

Serdecznie dziękujemy pracownikom firmy PAK Serwis za udział w szkoleniu i ostatecznie mamy nadzieję na kolejne spotkanie.

 

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Marketing cyfrowy w branży wędliniarskiej – relacja ze szkolenia

Marketing cyfrowy w branży wędliniarskiej – relacja ze szkolenia Branża wędliniarska, choć korzystająca z tradycji sięgających wieków, nie unika wpływu nowoczesnego, cyfrowego świata. Zmieniające się trendy konsumenckie, rosnąca konkurencja i dynamiczne otoczenie biznesowe wymagają od producentów wędlin elastyczności i nowoczesnych rozwiązań. W takim kontekście marketing cyfrowy staje się nieodzownym narzędziem, pozwalającym na przetrwanie i rozwój wędliniarni w erze digitalizacji. Z naszych usług skorzystała firma,…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Zarządzanie projektami w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie projektami w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia Zarządzanie projektami w firmie produkcyjnej stanowi kluczowy element skutecznego funkcjonowania i konkurencyjności w dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym. Firmy produkcyjne, niezależnie od swojej wielkości, często zmierzyć się muszą z różnorodnymi projektami, takimi jak wdrażanie nowych produktów, optymalizacja procesów produkcyjnych czy też dostosowywanie się do zmieniających się regulacji i standardów. Sukces w tych przedsięwzięciach zależy w dużej mierze od umiejętności…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

AI w sprzedaży – relacja ze szkolenia

AI w sprzedaży – relacja ze szkolenia W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu, w którym konkurencja stale rośnie, przedsiębiorstwa muszą wykorzystać nowoczesne narzędzia i technologie, aby odnieść sukces. Jednym z najważniejszych aspektów, którym należy poświęcić uwagę, jest skuteczność procesów sprzedażowych. W tym kontekście sztuczna inteligencja (AI) staje się kluczowym elementem transformacji biznesowej, pozwalając firmom osiągnąć wyższy poziom personalizacji.…
dowiedz się więcej