Kompetencje dla sektorów 2. Sektor komunikacji marketingowej 

Kompetencje dla sektorów 2 – sektor komunikacji marketingowej 

 Programy dofinansowań to świetna okazja do zwiększania kompetencji pracowników w swojej firmie. Ze względu na bardzo duży sukces pierwszej edycji programu Kompetencje dla sektorów, startuje jego druga edycja. W niniejszym tekście omówimy sektor komunikacji marketingowej, a także wskażemy, które firmy mogą ubiegać się o takie szkolenie. Kompetencje dla sektorów to wyjątkowa szansa na przeszkolenie swojego zespołu! 

Czym jest program Kompetencje dla sektorów 2? 

 Żyjemy w dynamicznie rozwijającym się świecie, w którym dominują nowoczesne technologie. Dlatego też pracownicy praktycznie każdego sektora gospodarki, powinni być stale na bieżąco z nowościami z branży, a także dobrze znać technologie, z którymi pracują na co dzień. Co więcej, pandemia Covid-19 przyspieszyła digitalizacje wielu branży, dlatego zapotrzebowanie na różnego rodzaju szkolenia, jest dziś na wyjątkowo wysokim poziomie. 

Program dofinansowań Kompetencje dla sektorów 2 jest skierowany do mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw, ponieważ każda, nawet najmniejsza firma potrzebuje dobrze przeszkolonych pracowników. Kompetencje dla sektorów umożliwiają dofinansowanie szkolenia do 80%, dzięki czemu jest to doskonały sposób na zwiększenie kompetencji i wiedzy swoich pracowników. 

Warto podkreślić, że program dofinansowań Kompetencje dla sektorów 2 został przygotowany przez PARP (Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości) w porozumieniu z radami sektorowymi danej branży. W przypadku sektora komunikacji marketingowej, operatorem programu dofinansowań jest Krajowe Centrum Pracy

 

Jakie tematy szkoleń oferowane są dla sektora komunikacji marketingowej? 

 Sprawny i skuteczny marketing jest dziś zdecydowaną podstawą każdego przedsiębiorstwa, dlatego szkolenia z tego sektora cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem. Każdy przedsiębiorca chce, aby jego biznes szybciej się rozwijał i przynosił coraz większy zysk. Szkolenia, które oferuje sektor komunikacji marketingowej pozwalają pracownikom na nabycie nowych umiejętności oraz szlifowanie posiadanej wiedzy. W ramach programu dla sektora komunikacji marketingowej zasugerowane zostały następujące tematy szkoleń:

  • stosowanie „consumer insight” w komunikacji marketingowej,
  • mierzenie efektywności kampanii marketingowej,
  • pozyskiwanie wiedzy o konsumentach,
  • planowanie kampanii online,
  • prezentowanie strategii,
  • planowanie, tworzenie i dystrybuowanie treści marketingowych (content marketing),
  • projektowanie strategii komunikacji,
  • budowanie strategii komunikacji opartej na działaniach, doświadczeniach i zaangażowaniu uczestników (storydoing),
  • opowiadanie historii w marketingu(storytelling),
  • projektowanie strategii marki,
  • mapowanie ścieżki konsumenta (consumer journey),
  • komunikowanie marki na platformach e-commerce,
  • planowanie kampanii marketingowej w oparciu o brief strategiczny klienta,
  • stosowanie danych o konsumentach w rozwoju marki,
  • planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem marketingu w wyszukiwarce (SEM),
  • budowanie i zarządzanie zespołem projektowym,
  • planowanie projektu marketingowego,
  • koordynowanie projektów komunikacyjnych w agencji reklamowej,
  • planowanie i prowadzenie działań marketingowych w mediach społecznościowych,
  • prowadzenie sprzedaży i promocji w internecie (e-commerce),
  • planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem serwisów i aplikacji mobilnych(mobile marketing),
  • projektowanie doświadczeń konsumenckich(consumer experience),
  • planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem Google Analitics,
  • projektowanie rozwiązań skoncentrowanych na potrzebach klienta(consumer design),
  • planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem e-mailingu.

Podstawowe informacje o dofinansowaniu 

 Jak wspomnieliśmy już wcześniej, operatorem dofinansowania szkoleń z sektora komunikacji marketingowej jest Krajowe Centrum Pracy. Budżet tego sektora wynosi 5 milionów złotych, zaś nabór rozpoczyna się już od września 2021 i będzie ponawiany co dwa miesiące. Szkolenia w ramach sektora komunikacji marketingowej kierowane są do mikro, małych i średnich firm. Jeśli chodzi o kody PKD, to w szkoleniu brać udział mogą firmy z następującymi kodami:

  • J58.1 – wydawanie książek i periodyków oraz pozostała działalność wydawnicza, z wyłączeniem w zakresie oprogramowania,

  • J59 – działalność związana z produkcją filmów i nagrań wideo, programów telewizyjnych, nagrań dźwiękowych i muzycznych,

  • J60 – nadawanie programów ogólnodostępnych i abonamentowych,

  • M73 – reklama, badanie rynku i opinii publicznej. 


Szkolenia sektora komunikacji marketingowej oferowane przez naszych ekspertów 

 Warto zaznaczyć, że szkolenia w ramach programu dofinansowań Kompetencje dla sektorów 2, mogą być wykonywane przez różne firmy szkoleniowe. Jako jedna z najlepszych firm szkoleniowych w Polsce, oferujemy szerokie spektrum szkoleń z zakresu sektora komunikacji marketingowej. Warto podkreślić, że w wartoszkolic.pl przed zaproponowaniem konkretnego szkolenia wykonujemy badanie potrzeb klienta, dzięki czemu nasi eksperci dobrze wiedzą, jaki rodzaj wiedzy przyda się danemu zespołowi pracowników. 

Co więcej, w naszej kompetencji jest pozyskanie środków, przeprowadzenie szkolenia, oraz rozliczenie dofinansowania, dzięki czemu przedsiębiorca nie musi zaprzątać sobie tym głowy. Nasza skuteczność jest na bardzo wysokim poziomie, ponieważ ponad 80% złożonych przez nas wniosków, otrzymuje akceptacje.  

Program Kompetencje dla sektorów 2 jest idealnym momentem na doszkolenie swojego zespołu. Z tego powodu zainteresowanie programem jest tak duże, że nie warto zwlekać z wysłaniem wniosku – może Twoja konkurencja już go wysłała?

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie finansami w biurze rachunkowym – relacja ze szkolenia

Współczesny rynek usług rachunkowych i księgowych jest niezwykle konkurencyjny i dynamiczny. Biura rachunkowe stanowią kluczowy filar wsparcia dla przedsiębiorców i organizacji w zakresie prowadzenia spraw finansowych. Dla klientów, biuro rachunkowe jest często zaufanym partnerem, który dba o poprawność rachunkowości, pomaga w rozliczeniach podatkowych i oferuje cenne doradztwo finansowe. Dla właścicieli biur rachunkowych, prowadzenie tego typu działalności wiąże się z zarządzaniem wieloma aspektami…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Sprzedaż i negocjacje w branży produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Branża produkcyjna stanowi serce wielu gospodarek na całym świecie. To tutaj rodzą się produkty i usługi, które kształtują naszą codzienność i wpływają na rozwój społeczeństw. Jednak sukces w tej branży nie polega jedynie na produkcji doskonałych wyrobów. Kluczowym elementem jest także umiejętność skutecznej sprzedaży i negocjacji. W dzisiejszym dynamicznym i konkurencyjnym środowisku biznesowym, przedsiębiorstwa produkcyjne muszą nie tylko tworzyć wysokiej jakości produkty,…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Podstawy CzatuGPT dla firmy produkcyjnej – relacja ze szkolenia

W dobie dynamicznie rozwijającej się technologii, każda firma stojąca na froncie innowacji poszukuje nowych sposobów na zwiększenie swojej efektywności i konkurencyjności. Jednym z kluczowych narzędzi, które ostatnimi czasy zyskały na znaczeniu w środowisku biznesowym, jest CzatGPT. Zaawansowany system oparty na sztucznej inteligencji, stworzony przez OpenAI. W kontekście przemysłu produkcyjnego, gdzie precyzja, szybkość i innowacyjność są niezbędne, CzatGPT otwiera drzwi do nowych możliwości.…
dowiedz się więcej