Kompetencje dla sektorów 2. Sektor komunikacji marketingowej 

Kompetencje dla sektorów 2 – sektor komunikacji marketingowej 

 Programy dofinansowań to świetna okazja do zwiększania kompetencji pracowników w swojej firmie. Ze względu na bardzo duży sukces pierwszej edycji programu Kompetencje dla sektorów, startuje jego druga edycja. W niniejszym tekście omówimy sektor komunikacji marketingowej, a także wskażemy, które firmy mogą ubiegać się o takie szkolenie. Kompetencje dla sektorów to wyjątkowa szansa na przeszkolenie swojego zespołu! 

Czym jest program Kompetencje dla sektorów 2? 

 Żyjemy w dynamicznie rozwijającym się świecie, w którym dominują nowoczesne technologie. Dlatego też pracownicy praktycznie każdego sektora gospodarki, powinni być stale na bieżąco z nowościami z branży, a także dobrze znać technologie, z którymi pracują na co dzień. Co więcej, pandemia Covid-19 przyspieszyła digitalizacje wielu branży, dlatego zapotrzebowanie na różnego rodzaju szkolenia, jest dziś na wyjątkowo wysokim poziomie. 

Program dofinansowań Kompetencje dla sektorów 2 jest skierowany do mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw, ponieważ każda, nawet najmniejsza firma potrzebuje dobrze przeszkolonych pracowników. Kompetencje dla sektorów umożliwiają dofinansowanie szkolenia do 80%, dzięki czemu jest to doskonały sposób na zwiększenie kompetencji i wiedzy swoich pracowników. 

Warto podkreślić, że program dofinansowań Kompetencje dla sektorów 2 został przygotowany przez PARP (Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości) w porozumieniu z radami sektorowymi danej branży. W przypadku sektora komunikacji marketingowej, operatorem programu dofinansowań jest Krajowe Centrum Pracy

 

Jakie tematy szkoleń oferowane są dla sektora komunikacji marketingowej? 

 Sprawny i skuteczny marketing jest dziś zdecydowaną podstawą każdego przedsiębiorstwa, dlatego szkolenia z tego sektora cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem. Każdy przedsiębiorca chce, aby jego biznes szybciej się rozwijał i przynosił coraz większy zysk. Szkolenia, które oferuje sektor komunikacji marketingowej pozwalają pracownikom na nabycie nowych umiejętności oraz szlifowanie posiadanej wiedzy. W ramach programu dla sektora komunikacji marketingowej zasugerowane zostały następujące tematy szkoleń:

  • stosowanie „consumer insight” w komunikacji marketingowej,
  • mierzenie efektywności kampanii marketingowej,
  • pozyskiwanie wiedzy o konsumentach,
  • planowanie kampanii online,
  • prezentowanie strategii,
  • planowanie, tworzenie i dystrybuowanie treści marketingowych (content marketing),
  • projektowanie strategii komunikacji,
  • budowanie strategii komunikacji opartej na działaniach, doświadczeniach i zaangażowaniu uczestników (storydoing),
  • opowiadanie historii w marketingu(storytelling),
  • projektowanie strategii marki,
  • mapowanie ścieżki konsumenta (consumer journey),
  • komunikowanie marki na platformach e-commerce,
  • planowanie kampanii marketingowej w oparciu o brief strategiczny klienta,
  • stosowanie danych o konsumentach w rozwoju marki,
  • planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem marketingu w wyszukiwarce (SEM),
  • budowanie i zarządzanie zespołem projektowym,
  • planowanie projektu marketingowego,
  • koordynowanie projektów komunikacyjnych w agencji reklamowej,
  • planowanie i prowadzenie działań marketingowych w mediach społecznościowych,
  • prowadzenie sprzedaży i promocji w internecie (e-commerce),
  • planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem serwisów i aplikacji mobilnych(mobile marketing),
  • projektowanie doświadczeń konsumenckich(consumer experience),
  • planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem Google Analitics,
  • projektowanie rozwiązań skoncentrowanych na potrzebach klienta(consumer design),
  • planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem e-mailingu.

Podstawowe informacje o dofinansowaniu 

 Jak wspomnieliśmy już wcześniej, operatorem dofinansowania szkoleń z sektora komunikacji marketingowej jest Krajowe Centrum Pracy. Budżet tego sektora wynosi 5 milionów złotych, zaś nabór rozpoczyna się już od września 2021 i będzie ponawiany co dwa miesiące. Szkolenia w ramach sektora komunikacji marketingowej kierowane są do mikro, małych i średnich firm. Jeśli chodzi o kody PKD, to w szkoleniu brać udział mogą firmy z następującymi kodami:

  • J58.1 – wydawanie książek i periodyków oraz pozostała działalność wydawnicza, z wyłączeniem w zakresie oprogramowania,

  • J59 – działalność związana z produkcją filmów i nagrań wideo, programów telewizyjnych, nagrań dźwiękowych i muzycznych,

  • J60 – nadawanie programów ogólnodostępnych i abonamentowych,

  • M73 – reklama, badanie rynku i opinii publicznej. 


Szkolenia sektora komunikacji marketingowej oferowane przez naszych ekspertów 

 Warto zaznaczyć, że szkolenia w ramach programu dofinansowań Kompetencje dla sektorów 2, mogą być wykonywane przez różne firmy szkoleniowe. Jako jedna z najlepszych firm szkoleniowych w Polsce, oferujemy szerokie spektrum szkoleń z zakresu sektora komunikacji marketingowej. Warto podkreślić, że w wartoszkolic.pl przed zaproponowaniem konkretnego szkolenia wykonujemy badanie potrzeb klienta, dzięki czemu nasi eksperci dobrze wiedzą, jaki rodzaj wiedzy przyda się danemu zespołowi pracowników. 

Co więcej, w naszej kompetencji jest pozyskanie środków, przeprowadzenie szkolenia, oraz rozliczenie dofinansowania, dzięki czemu przedsiębiorca nie musi zaprzątać sobie tym głowy. Nasza skuteczność jest na bardzo wysokim poziomie, ponieważ ponad 80% złożonych przez nas wniosków, otrzymuje akceptacje.  

Program Kompetencje dla sektorów 2 jest idealnym momentem na doszkolenie swojego zespołu. Z tego powodu zainteresowanie programem jest tak duże, że nie warto zwlekać z wysłaniem wniosku – może Twoja konkurencja już go wysłała?

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Techniki sprzedaży sugerowanej w branży gastronomicznej - relacja ze szkolenia

Techniki sprzedaży sugerowanej w branży gastronomicznej to kluczowy element, który może znacząco wpłynąć na zwiększenie przychodów oraz poprawę satysfakcji klientów. Nasza firma została poproszona przez jedną z restauracji o przeprowadzenie szkolenia w tym zakresie. Restauracja, dążąc do podniesienia standardów obsługi i maksymalizacji zysków, zdecydowała się na współpracę z nami, aby ich personel mógł zdobyć nowe umiejętności i doskonalić swoje techniki sprzedażowe. Szkolenie, prowadzone przez…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Obsługa klienta zwiększająca sprzedaż w sklepie spożywczym - relacja ze szkolenia

Obsługa klienta w sklepie spożywczym odgrywa kluczową rolę w budowaniu lojalności klientów i zwiększaniu sprzedaży. Profesjonalne podejście do obsługi klienta może znacząco wpływać na pozytywne doświadczenia zakupowe, co przekłada się na większą satysfakcję klientów i ich chęć do powrotu. Nasza firma została poproszona o przeprowadzenie szkolenia dla pracowników jednego ze sklepów spożywczych, które miało na celu poprawę jakości obsługi klienta i zwiększenie sprzedaży. Szkolenie prowadziła nasza…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Negocjacje zakupowe i umiejętności kupieckie w firmie produkcyjnej - relacja ze szkolenia

Negocjacje zakupowe stanowią fundament skutecznego zarządzania w firmach produkcyjnych. Umiejętność prowadzenia efektywnych rozmów z dostawcami, analiza kosztów oraz budowanie długoterminowych relacji biznesowych to kluczowe elementy, które mogą znacząco wpłynąć na wyniki finansowe przedsiębiorstwa. W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na zaawansowane umiejętności kupieckie, nasza firma została poproszona o przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia dla jednej z firm produkcyjnych. Szkolenie zostało zaprojektowane tak, aby dostarczyć…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.