Kompetencje dla sektorów 2. Sektor komunikacji marketingowej
Kompetencje dla sektorów 2 – sektor komunikacji marketingowej
Programy dofinansowań to świetna okazja do zwiększania kompetencji pracowników w swojej firmie. Ze względu na bardzo duży sukces pierwszej edycji programu Kompetencje dla sektorów, startuje jego druga edycja. W niniejszym tekście omówimy sektor komunikacji marketingowej, a także wskażemy, które firmy mogą ubiegać się o takie szkolenie. Kompetencje dla sektorów to wyjątkowa szansa na przeszkolenie swojego zespołu!
Czym jest program Kompetencje dla sektorów 2?
Żyjemy w dynamicznie rozwijającym się świecie, w którym dominują nowoczesne technologie. Dlatego też pracownicy praktycznie każdego sektora gospodarki, powinni być stale na bieżąco z nowościami z branży, a także dobrze znać technologie, z którymi pracują na co dzień. Co więcej, pandemia Covid-19 przyspieszyła digitalizacje wielu branży, dlatego zapotrzebowanie na różnego rodzaju szkolenia, jest dziś na wyjątkowo wysokim poziomie.
Program dofinansowań Kompetencje dla sektorów 2 jest skierowany do mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw, ponieważ każda, nawet najmniejsza firma potrzebuje dobrze przeszkolonych pracowników. Kompetencje dla sektorów umożliwiają dofinansowanie szkolenia do 80%, dzięki czemu jest to doskonały sposób na zwiększenie kompetencji i wiedzy swoich pracowników.
Warto podkreślić, że program dofinansowań Kompetencje dla sektorów 2 został przygotowany przez PARP (Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości) w porozumieniu z radami sektorowymi danej branży. W przypadku sektora komunikacji marketingowej, operatorem programu dofinansowań jest Krajowe Centrum Pracy.
Jakie tematy szkoleń oferowane są dla sektora komunikacji marketingowej?
Sprawny i skuteczny marketing jest dziś zdecydowaną podstawą każdego przedsiębiorstwa, dlatego szkolenia z tego sektora cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem. Każdy przedsiębiorca chce, aby jego biznes szybciej się rozwijał i przynosił coraz większy zysk. Szkolenia, które oferuje sektor komunikacji marketingowej pozwalają pracownikom na nabycie nowych umiejętności oraz szlifowanie posiadanej wiedzy. W ramach programu dla sektora komunikacji marketingowej zasugerowane zostały następujące tematy szkoleń:
- stosowanie „consumer insight” w komunikacji marketingowej,
- mierzenie efektywności kampanii marketingowej,
- pozyskiwanie wiedzy o konsumentach,
- planowanie kampanii online,
- prezentowanie strategii,
- planowanie, tworzenie i dystrybuowanie treści marketingowych (content marketing),
- projektowanie strategii komunikacji,
- budowanie strategii komunikacji opartej na działaniach, doświadczeniach i zaangażowaniu uczestników (storydoing),
- opowiadanie historii w marketingu(storytelling),
- projektowanie strategii marki,
- mapowanie ścieżki konsumenta (consumer journey),
- komunikowanie marki na platformach e-commerce,
- planowanie kampanii marketingowej w oparciu o brief strategiczny klienta,
- stosowanie danych o konsumentach w rozwoju marki,
- planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem marketingu w wyszukiwarce (SEM),
- budowanie i zarządzanie zespołem projektowym,
- planowanie projektu marketingowego,
- koordynowanie projektów komunikacyjnych w agencji reklamowej,
- planowanie i prowadzenie działań marketingowych w mediach społecznościowych,
- prowadzenie sprzedaży i promocji w internecie (e-commerce),
- planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem serwisów i aplikacji mobilnych(mobile marketing),
- projektowanie doświadczeń konsumenckich(consumer experience),
- planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem Google Analitics,
- projektowanie rozwiązań skoncentrowanych na potrzebach klienta(consumer design),
- planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem e-mailingu.
Podstawowe informacje o dofinansowaniu
Jak wspomnieliśmy już wcześniej, operatorem dofinansowania szkoleń z sektora komunikacji marketingowej jest Krajowe Centrum Pracy. Budżet tego sektora wynosi 5 milionów złotych, zaś nabór rozpoczyna się już od września 2021 i będzie ponawiany co dwa miesiące. Szkolenia w ramach sektora komunikacji marketingowej kierowane są do mikro, małych i średnich firm. Jeśli chodzi o kody PKD, to w szkoleniu brać udział mogą firmy z następującymi kodami:
- J58.1 – wydawanie książek i periodyków oraz pozostała działalność wydawnicza, z wyłączeniem w zakresie oprogramowania,
- J59 – działalność związana z produkcją filmów i nagrań wideo, programów telewizyjnych, nagrań dźwiękowych i muzycznych,
- J60 – nadawanie programów ogólnodostępnych i abonamentowych,
- M73 – reklama, badanie rynku i opinii publicznej.
Szkolenia sektora komunikacji marketingowej oferowane przez naszych ekspertów
Warto zaznaczyć, że szkolenia w ramach programu dofinansowań Kompetencje dla sektorów 2, mogą być wykonywane przez różne firmy szkoleniowe. Jako jedna z najlepszych firm szkoleniowych w Polsce, oferujemy szerokie spektrum szkoleń z zakresu sektora komunikacji marketingowej. Warto podkreślić, że w wartoszkolic.pl przed zaproponowaniem konkretnego szkolenia wykonujemy badanie potrzeb klienta, dzięki czemu nasi eksperci dobrze wiedzą, jaki rodzaj wiedzy przyda się danemu zespołowi pracowników.
Co więcej, w naszej kompetencji jest pozyskanie środków, przeprowadzenie szkolenia, oraz rozliczenie dofinansowania, dzięki czemu przedsiębiorca nie musi zaprzątać sobie tym głowy. Nasza skuteczność jest na bardzo wysokim poziomie, ponieważ ponad 80% złożonych przez nas wniosków, otrzymuje akceptacje.
Program Kompetencje dla sektorów 2 jest idealnym momentem na doszkolenie swojego zespołu. Z tego powodu zainteresowanie programem jest tak duże, że nie warto zwlekać z wysłaniem wniosku – może Twoja konkurencja już go wysłała?