Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klient.dhosting.pl/warto2019/wartoszkolic.pl/wp-content/themes/warto/app/Controllers/Blog/BlogController.php on line 39
Kompetencje dla sektorów 2. Telekomunikacja i cyberbezpieczeństwo.

Kompetencje dla sektorów 2. Telekomunikacja i cyberbezpieczeństwo.

 Otaczające nas technologie stale ewoluują, dlatego regularne szkolenia to jeden z najlepszych sposobów na to, aby nasz zespół nie pozostawał w tyle. Cyberbezpieczeństwo i telekomunikacja są dziś niezwykle istotne, ponieważ praktycznie każdy biznes podlega obecnie digitalizacji. Szkolenia w ramach programu dofinansowań Kompetencje dla sektorów 2, to doskonały moment na przeszkolenie swojego zespołu pod kątem bezpieczeństwa w sieci i nowoczesnych technologii w telekomunikacji.

Sektor telekomunikacji i cyberbezpieczeństwa, czyli podstawa każdej firmy

 Wszechobecna cyfryzacja nikogo już dziś nie dziwi, ponieważ żyjemy w dobie internetu. Globalna sieć pomaga prowadzić biznes, dlatego każdy, kto wykonuje pracę na urządzeniach elektronicznych, powinien znać najnowsze trendy telekomunikacji i cyberbezpieczeństwa. Warto podkreślić, że bezpieczeństwo w sieci jest obecnie niezwykle istotne, ponieważ wraz ze wzrostem technologii informatycznych, wzrasta również ilość ataków hakerskich. Dlatego też tak ważne jest odpowiednie szkolenie swojego zespołu w tych jakże newralgicznych dziś dziedzinach. 

Głównym zamysłem programu dofinansowań Kompetencje dla sektorów 2, jest przeszkolenie pracowników różnych branży. Pierwsza edycja tego programu cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem, dlatego PARP postanowiło przygotować drugie podejście do tego popularnego programu dofinansowań. Sektor telekomunikacji i cyberbezpieczeństwa jest newralgiczny, dlatego wiele firm powinno zdecydować się na tego typu szkolenie, zważywszy na fakt, iż jest ono w 80% dofinansowane. 

Tematyka szkoleń dla sektora telekomunikacji i cyberbezpieczeństwa

 Cyberbezpieczeństwo to dziś podstawa każdej firmy, ponieważ wszyscy korzystamy z komputerów, internetowej bankowości czy elektronicznej poczty. To właśnie dlatego podstawowa i rozszerzona wiedza z zakresu bezpieczeństwa w sieci, jest dziś tak bardzo istotna. W wielu przypadkach takie wiadomości pozwalają uchronić całe przedsiębiorstwo przed poważnymi kłopotami wynikającymi z ataku hakerskiego. Warto zaznaczyć, że tematyka szkleń dla sektora telekomunikacji i cyberbezpieczeństwa z programu Kompetencje dla sektorów to:

  • zarządzanie cyberbezpieczeństwem –(specjalista, menedżer, ekspert),
  • zabezpieczanie danych w sieciach teleinformatycznych,
  • zabezpieczanie systemów operacyjnych,
  • instalowanie i konfigurowanie sieci i urządzeń telekomunikacyjnych,
  • zarządzanie i monitorowanie infrastruktury sieciowej,
  • zarządzanie mobilnymi sieciami IP,
  • konfigurowanie i zarządzanie routingiem sieciowym,
  • administrowanie sieciami telekomunikacyjnymi,
  • analiza danych w branży telekomunikacja i cyberbezpieczeństwa,
  • obsługa klienta,
  • zarządzanie projektami,
  • radzenie sobie ze stresem,
  • budowanie i zarządzanie zespołem,
  • praca w zespole,
  • efektywna komunikacja,
  • język branżowy –(angielski, niemiecki, francuski, rosyjski).

Jak widać na powyższych przykładach, tematyka szkoleń dla tego sektora jest bardzo rozległa i nie opiera się jedynie na cyberbezpieczeństwie, ale także ogólnie rozumianej obsłudze klienta, analizie danych, pracy w zespole, czy radzeniu sobie ze stresem. 

Warto podkreślić, że praca przy bezpieczeństwie cybernetycznym i telekomunikacji obfituje w wiele stresujących sytuacji, dlatego odpowiednio wyszkoleni pracownicy, są pewni podejmowanych przez siebie działań, co realnie przekłada się na ich skuteczność. 

Podstawowe informacje o szkoleniach dla sektora telekomunikacji i cyberbezpieczeństwa 

 Program Kompetencje dla sektorów 2 to doskonały sposób na zwiększenie kompetencji swojego zespołu. Minimalny wkład własny wynosi jedynie 20%, dzięki czemu zdecydowana większość kosztów szkolenia pokrywana jest przez organizatora tego programu, czyli Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości za pośrednictwem lokalnych operatorów. 

W przypadku szkoleń sektora telekomunikacji i cyberbezpieczeństwa łączny budżet wynosi ponad 1,5 miliona złotych. Operatorem odpowiedzialnym za dystrybucje dofinansowań jest Stowarzyszenie Ostrowskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości. Projekt szkoleń z sektora telekomunikacji i cyberbezpieczeństwa trwa aż do 31.05.2023. Nabory zaczynają się już we wrześniu i październiku 2021. Szkolenia z sektora telekomunikacji i cyberbezpieczeństwa dostępne są dla firm z kodami PKD, takimi jak: 

 

  • J. 61.1 – Działalność w zakresie telekomunikacji przewodowej
  • J.61.2 – Działalność w zakresie telekomunikacji bezprzewodowej, z wyłączeniem telekomunikacji satelitarnej
  • J.61.3 – Działalność w zakresie telekomunikacji satelitarnej
  • J.61.9 – Działalność w zakresie pozostałej telekomunikacji

 

Warto Szkolić, czyli oferta szkoleniowych zawodowców 

 Program dofinansowań Kompetencje dla sektorów 2, to doskonała okazja na przeszkolenie swojego zespołu. Jako firma z wieloletnim doświadczeniem, oferujemy swoim klientom wysokiej jakości szkolenia, które dostosowane są indywidualnie do każdego zespołu. 

Szkolenie poprzedzone jest szczegółową analizą potrzeb klienta, dzięki czemu dopasowane jest ono do konkretnej grupy. Przekłada się to na lepsze i szybsze przyswajanie wiedzy. Warto nadmienić także, iż wartoszkolic.pl w pełni zajmuje się wszystkimi formalnościami z dofinansowaniem – pozyskujemy środki, przeprowadzamy szkolenie oraz finalnie rozliczamy dofinansowanie, dzięki czemu klient i jego zespół skupiają się tylko i wyłącznie na szkoleniu.

Kompetencje dla sektorów 2, to doskonały sposób na przeszkolenie swoich pracowników w najbardziej newralgicznych tematach w każdej branży. Dofinansowanie pozwala na zmniejszenie kosztów takiego szkolenia do absolutnego minimum. Oznacza to, ze nasz klient ma świetnie wyszkolony zespół za niezwykle opłacalną cenę. Zainteresowanie programem jest bardzo duże, dlatego warto wysyłać zgłoszenia jak najszybciej.

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Podstawowe zasady obsługi klienta dla każdego handlowca

Kluczowa rola obsługi klienta i budowania relacji W dzisiejszym konkurencyjnym świecie sprzedaży jakość obsługi klienta stanowi fundament sukcesu każdego handlowca. Klienci oczekują nie tylko profesjonalizmu, ale także indywidualnego podejścia i zaangażowania na każdym etapie procesu zakupowego. Dobra obsługa klienta nie polega jedynie na realizacji zamówienia – to przede wszystkim budowanie trwałych relacji, które sprawiają, że klient wraca, poleca firmę…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój, Wywiad

Tajniki skutecznej sprzedaży  – wszystko co musisz wiedzieć. Wywiad z Angeliką Kuczyńską.

Sprzedaż to jeden z najważniejszych filarów sukcesu w biznesie. Bez względu na branżę, umiejętność efektywnego przekonywania klientów do zakupu produktów czy usług jest kluczowa dla przetrwania i rozwoju każdej firmy. Nie jest to jednak jedynie kwestia oferowania dobrego produktu – skuteczna sprzedaż wymaga zrozumienia potrzeb klienta, umiejętności budowania relacji z klientami i odpowiedniego reagowania na zmieniające się trendy rynkowe. To również sztuka komunikacji i negocjacji, która łączy…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Właściwe zarządzanie towarem w sklepie spożywczym – relacja ze szkolenia

Skuteczne zarządzanie towarem jako fundament sukcesu sklepu spożywczego Właściwe zarządzanie towarem to fundament efektywnego funkcjonowania każdego sklepu spożywczego. Przemyślane planowanie zakupów, optymalizacja zapasów, organizacja przestrzeni półkowej – merchandising oraz skuteczna promocja to kluczowe elementy, które wpływają na wyniki sprzedaży, ograniczenie strat oraz zadowolenie klientów. Odpowiednie działania w tym zakresie nie tylko wspierają rentowność sklepu, ale także poprawiają wrażenia…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.