Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klient.dhosting.pl/warto2019/wartoszkolic.pl/wp-content/themes/warto/app/Controllers/Blog/BlogController.php on line 39
Komunikacja w zespole biura rachunkowego -

Komunikacja w zespole biura rachunkowego

Komunikacja w zespole biura rachunkowego to strategiczna kwestia! Podatki, terminy, wnioski, formularze, ilość zadań, presja czasu – to wszystko sprawia, że warto zadbać o jakość relacji – zarówno tych budowanych z klientami, jak i tych wewnątrz firmy. Cieszy nas ogromnie, że mogliśmy w tym zakresie wesprzeć zespół biura rachunkowego ProVento!

Cele szkolenia

Kluczową kwestią w ramach zrealizowanego przez nas szkolenia było wypracowanie większej otwartości oraz zrozumienia indywidualnych różnic pomiędzy członkami zespołu. Dodatkowo dla uczestników ważne było również poznanie narzędzi ułatwiających współpracę i codzienną komunikację w zespole.

Dobry zespół to zróżnicowany zespół!

Uczestnicy mieli okazję przekonać się o tym, że prawdziwa siła zespołu tkwi w jego różnorodności. Podczas szkolenia była okazja by zidentyfikować nie tylko swój własny styl komunikacji, ale również predyspozycje do ról zespołowych. Dzięki przełożeniu tych wniosków na praktykę, uczestnicy zyskali mnóstwo konkretnych wskazówek, które mogą sprawić, że  codzienna komunikacja w zespole będzie dużo łatwiejsza.

Komunikacja w zespole biura rachunkowego

Komunikacja w zespole – przebieg szkolenia

Szkolenie przebiegało w pozytywnej atmosferze, umożliwiającej uczestnikom wzajemne poznanie. Prowadzący wykorzystał podczas szkolenia aktywizujące metody w postaci ćwiczeń, kwestionariuszy, pracy w podgrupach, elementów dyskusji moderowanej. Uczestnicy mieli również okazję zmierzyć się z wyzwaniami z zakresu komunikacji w ramach gier szkoleniowych. Emocji było mnóstwo, a i wniosków dla zespołu jeszcze więcej. Okazało się, że z wielu względów współpraca w zespole to prawdziwe wyzwanie!

Uczestnicy dowiedzieli się między innymi jak:

  • wykorzystać style komunikacji w praktyce,
  • wzmacniać w zespole klimat otwartości i współpracy,
  • pracować nad postawą asertywną i stosować asertywne komunikaty
  • wykorzystać potencjał różnych ról w zespole.

Rozwinęli również umiejętności wykorzystania tych narzędzi w praktyce.

Rezultaty szkolenia

Dzięki szkoleniu uczestnicy zwiększyli swoją otwartość na różnorodność postaw i stylów działania w zespole. Zyskali nową, świeżą perspektywą na wyzwania, z którymi na co dzień przychodzi się mierzyć w zespole. I bez wątpienia – zespół zakończył szkolenie z poczuciem, że WARTO SZKOLIĆ.

Jeśli zastanawiacie się, jak szkolenia z zakresu komunikacji i współpracy mogą przełożyć się na pracę Waszego zespołu, zapraszamy do kontaktu!

Trenerzy „Warto Szkolić”

Jeśli chcesz otrzymywać na bieżąco informacje odnośnie możliwości rozwoju Twojej firmy, poznać praktyczne narzędzia i być na bieżąco z biznesowymi trendami, dołącz do naszego newslettera!

[mailerlite_form form_id=1]

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Szkolenie z organizacji pracy dla producentów skrzyń narzędziowych – relacja ze szkolenia

Efektywna organizacja pracy w przedsiębiorstwach produkcyjnych W dzisiejszych czasach właściwa organizacja pracy stanowi fundament sprawnego funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa produkcyjnego. Nieodpowiednie zarządzanie procesami może prowadzić do opóźnień, strat finansowych i braku wydajności. Szczególnie ważne jest to w firmach zajmujących się produkcją, gdzie liczy się precyzja, czas oraz optymalne wykorzystanie zasobów. Z tego powodu szkolenia z organizacji pracy zyskują na znaczeniu, pomagając zespołom…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Szkolenie z komunikacji dla producentów mebli – relacja ze szkolenia

Rola komunikacji w branży meblarskiej – szkolenie Komunikacja stanowi podstawę skutecznego działania w każdej organizacji, a w branży meblarskiej odgrywa szczególnie istotną rolę. Dobra komunikacja dla producentów mebli wpływa na efektywność procesów produkcyjnych, współpracę w zespołach oraz budowanie relacji z klientami. W odpowiedzi na rosnące potrzeby branży, nasza firma została poproszona przez jedną z firm produkujących meble o przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia z zakresu komunikacji.…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Szkolenie z efektywności pracy dla producentów rolet i żaluzji – relacja ze szkolenia

Efektywność w działaniu – klucz do sukcesu w biznesie Efektywność pracy to kluczowy czynnik decydujący o sukcesie każdej organizacji. Właściwa organizacja czasu, optymalizacja procesów oraz skuteczna współpraca zespołowa pozwalają osiągać lepsze wyniki, ograniczać marnotrawstwo i podnosić jakość działań. W dzisiejszych czasach, kiedy tempo pracy nieustannie rośnie, umiejętność poprawy efektywności staje się nieodzowna zarówno na poziomie indywidualnym, jak i zespołowym. Firmy, które wdrażają…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.