Komunikacja w zespole biura rachunkowego

Komunikacja w zespole biura rachunkowego to strategiczna kwestia! Podatki, terminy, wnioski, formularze, ilość zadań, presja czasu – to wszystko sprawia, że warto zadbać o jakość relacji – zarówno tych budowanych z klientami, jak i tych wewnątrz firmy. Cieszy nas ogromnie, że mogliśmy w tym zakresie wesprzeć zespół biura rachunkowego ProVento!

Cele szkolenia

Kluczową kwestią w ramach zrealizowanego przez nas szkolenia było wypracowanie większej otwartości oraz zrozumienia indywidualnych różnic pomiędzy członkami zespołu. Dodatkowo dla uczestników ważne było również poznanie narzędzi ułatwiających współpracę i codzienną komunikację w zespole.

Dobry zespół to zróżnicowany zespół!

Uczestnicy mieli okazję przekonać się o tym, że prawdziwa siła zespołu tkwi w jego różnorodności. Podczas szkolenia była okazja by zidentyfikować nie tylko swój własny styl komunikacji, ale również predyspozycje do ról zespołowych. Dzięki przełożeniu tych wniosków na praktykę, uczestnicy zyskali mnóstwo konkretnych wskazówek, które mogą sprawić, że  codzienna komunikacja w zespole będzie dużo łatwiejsza.

Komunikacja w zespole biura rachunkowego

Komunikacja w zespole – przebieg szkolenia

Szkolenie przebiegało w pozytywnej atmosferze, umożliwiającej uczestnikom wzajemne poznanie. Prowadzący wykorzystał podczas szkolenia aktywizujące metody w postaci ćwiczeń, kwestionariuszy, pracy w podgrupach, elementów dyskusji moderowanej. Uczestnicy mieli również okazję zmierzyć się z wyzwaniami z zakresu komunikacji w ramach gier szkoleniowych. Emocji było mnóstwo, a i wniosków dla zespołu jeszcze więcej. Okazało się, że z wielu względów współpraca w zespole to prawdziwe wyzwanie!

Uczestnicy dowiedzieli się między innymi jak:

  • wykorzystać style komunikacji w praktyce,
  • wzmacniać w zespole klimat otwartości i współpracy,
  • pracować nad postawą asertywną i stosować asertywne komunikaty
  • wykorzystać potencjał różnych ról w zespole.

Rozwinęli również umiejętności wykorzystania tych narzędzi w praktyce.

Rezultaty szkolenia

Dzięki szkoleniu uczestnicy zwiększyli swoją otwartość na różnorodność postaw i stylów działania w zespole. Zyskali nową, świeżą perspektywą na wyzwania, z którymi na co dzień przychodzi się mierzyć w zespole. I bez wątpienia – zespół zakończył szkolenie z poczuciem, że WARTO SZKOLIĆ.

Jeśli zastanawiacie się, jak szkolenia z zakresu komunikacji i współpracy mogą przełożyć się na pracę Waszego zespołu, zapraszamy do kontaktu!

Trenerzy „Warto Szkolić”

Jeśli chcesz otrzymywać na bieżąco informacje odnośnie możliwości rozwoju Twojej firmy, poznać praktyczne narzędzia i być na bieżąco z biznesowymi trendami, dołącz do naszego newslettera!

[mailerlite_form form_id=1]

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie relacjami z klientem z wykorzystaniem systemu CRM w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Rola CRM w sieci handlowej w budowaniu przewagi rynkowej Współczesna sprzedaż detaliczna nie może funkcjonować skutecznie bez odpowiedniego wsparcia technologicznego. Jednym z kluczowych elementów, które wpływają na rozwój, lojalność klientów oraz wzrost sprzedaży, jest skuteczne zarządzanie relacjami z klientem. W dobie cyfrowej transformacji, systemy CRM w sieci handlowej stają się nieodzownym narzędziem codziennej pracy. Ich rola nie ogranicza się jedynie do gromadzenia danych, ale obejmuje całościowe…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Strategiczne zarządzanie handlem w sieci sklepów – relacja ze szkolenia

Zarządzanie handlem w sieci sklepów – klucz do przewagi konkurencyjnej Zarządzanie handlem to obecnie jeden z najważniejszych obszarów strategicznych dla firm działających w środowisku wielokanałowym. W realiach silnej konkurencji, rosnących oczekiwań konsumentów oraz dynamicznego rozwoju technologii, umiejętność skutecznego zarządzania handlem staje się kluczowa dla utrzymania rentowności, budowania wartości marki i efektywnej ekspansji. Sieci handlowe, niezależnie od skali działalności, muszą rozwijać kompetencje w zakresie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Rozwój współpracy między kierownikami w firmie produkcyjnej

Rozwój współpracy między kierownikami jako kluczowy element efektywności w firmie produkcyjnej Efektywna współpraca między kierownikami to jeden z kluczowych elementów sprawnie funkcjonującej firmy, szczególnie w środowisku produkcyjnym, gdzie precyzja, czas reakcji i płynność informacji mają ogromne znaczenie. Rozwój współpracy między kierownikami wpływa bezpośrednio na zdolność organizacji do realizowania strategicznych celów, optymalizowania procesów i reagowania na zmieniające się potrzeby rynkowe. W nowoczesnych…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.