Komunikacja w zespole biura rachunkowego

Komunikacja w zespole biura rachunkowego to strategiczna kwestia! Podatki, terminy, wnioski, formularze, ilość zadań, presja czasu – to wszystko sprawia, że warto zadbać o jakość relacji – zarówno tych budowanych z klientami, jak i tych wewnątrz firmy. Cieszy nas ogromnie, że mogliśmy w tym zakresie wesprzeć zespół biura rachunkowego ProVento!

Cele szkolenia

Kluczową kwestią w ramach zrealizowanego przez nas szkolenia było wypracowanie większej otwartości oraz zrozumienia indywidualnych różnic pomiędzy członkami zespołu. Dodatkowo dla uczestników ważne było również poznanie narzędzi ułatwiających współpracę i codzienną komunikację w zespole.

Dobry zespół to zróżnicowany zespół!

Uczestnicy mieli okazję przekonać się o tym, że prawdziwa siła zespołu tkwi w jego różnorodności. Podczas szkolenia była okazja by zidentyfikować nie tylko swój własny styl komunikacji, ale również predyspozycje do ról zespołowych. Dzięki przełożeniu tych wniosków na praktykę, uczestnicy zyskali mnóstwo konkretnych wskazówek, które mogą sprawić, że  codzienna komunikacja w zespole będzie dużo łatwiejsza.

Komunikacja w zespole biura rachunkowego

Komunikacja w zespole – przebieg szkolenia

Szkolenie przebiegało w pozytywnej atmosferze, umożliwiającej uczestnikom wzajemne poznanie. Prowadzący wykorzystał podczas szkolenia aktywizujące metody w postaci ćwiczeń, kwestionariuszy, pracy w podgrupach, elementów dyskusji moderowanej. Uczestnicy mieli również okazję zmierzyć się z wyzwaniami z zakresu komunikacji w ramach gier szkoleniowych. Emocji było mnóstwo, a i wniosków dla zespołu jeszcze więcej. Okazało się, że z wielu względów współpraca w zespole to prawdziwe wyzwanie!

Uczestnicy dowiedzieli się między innymi jak:

  • wykorzystać style komunikacji w praktyce,
  • wzmacniać w zespole klimat otwartości i współpracy,
  • pracować nad postawą asertywną i stosować asertywne komunikaty
  • wykorzystać potencjał różnych ról w zespole.

Rozwinęli również umiejętności wykorzystania tych narzędzi w praktyce.

Rezultaty szkolenia

Dzięki szkoleniu uczestnicy zwiększyli swoją otwartość na różnorodność postaw i stylów działania w zespole. Zyskali nową, świeżą perspektywą na wyzwania, z którymi na co dzień przychodzi się mierzyć w zespole. I bez wątpienia – zespół zakończył szkolenie z poczuciem, że WARTO SZKOLIĆ.

Jeśli zastanawiacie się, jak szkolenia z zakresu komunikacji i współpracy mogą przełożyć się na pracę Waszego zespołu, zapraszamy do kontaktu!

Trenerzy „Warto Szkolić”

Jeśli chcesz otrzymywać na bieżąco informacje odnośnie możliwości rozwoju Twojej firmy, poznać praktyczne narzędzia i być na bieżąco z biznesowymi trendami, dołącz do naszego newslettera!

[mailerlite_form form_id=1]

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zrozumienie podstaw psychologii sprzedaży w firmie handlowo-usługowej – relacja ze szkolenia

Dlaczego zrozumienie podstaw psychologii sprzedaży zmienia oblicze biznesu? W dzisiejszym, przepełnionym informacjami świecie, gdzie klienci mają dostęp do nieograniczonej liczby ofert i opinii, sama znajomość produktu przestała być kluczem do sukcesu. Klienci oczekują czegoś więcej niż tylko transakcji – pragną spersonalizowanych doświadczeń i relacji opartych na zaufaniu. To właśnie zrozumienie podstaw psychologii sprzedaży jest fundamentem, który pozwala…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Wdrażanie ESG w branży tekstylnej - relacja ze szkolenia

ESG w branży tekstylnej – od teorii do praktyki Współczesny świat biznesu coraz mocniej akcentuje potrzebę działania w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju, a strategia ESG (Environmental, Social, Governance) staje się fundamentem długoterminowej wartości i odporności przedsiębiorstw. Koncepcja ta, łącząca w sobie troskę o środowisko, odpowiedzialność społeczną oraz wysokie standardy ładu korporacyjnego, przestaje być jedynie wizerunkowym dodatkiem, a staje się kluczowym elementem strategii, który…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Skuteczna komunikacja i sprzedaż w sklepie meblowym – relacja ze szkolenia

Dlaczego komunikacja w sklepie meblowym jest kluczem do sukcesu Zakup mebli to dla większości klientów decyzja o dużym znaczeniu, angażująca zarówno emocjonalnie, jak i finansowo. Rzadko kiedy jest to impulsywny wybór, to raczej przemyślany proces, którego celem jest stworzenie komfortowej i funkcjonalnej przestrzeni na lata. Właśnie dlatego rola sprzedawcy wykracza daleko poza bycie zwykłym informatorem o produkcie. Klient poszukuje partnera i doradcy, który…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.