Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klient.dhosting.pl/warto2019/wartoszkolic.pl/wp-content/themes/warto/app/Controllers/Blog/BlogController.php on line 39
Korzyści ze szkoleń dla firm ubezpieczeniowych - Warto Szkolić.pl | Szkolenia, Doradztwo, Merchandising

Korzyści ze szkoleń dla firm ubezpieczeniowych

Towarzystwa ubezpieczeniowe od lat nieustannie cieszą się dużą popularnością. Nic dziwnego, skoro polisa stanowi jeden z najbardziej istotnych dokumentów w życiu człowieka. Świadomość o nieprzewidzianych, przykrych zdarzeniach sprawia, że przebieramy w ofertach różnych agencji, by znaleźć dla siebie tę najbardziej korzystną. Z punktu widzenia ubezpieczyciela sprawa nie jest taka łatwa. W jaki sposób przyciągnąć uwagę klienta i jednocześnie sporo zyskać na umowie? Specjalne warsztaty dedykowane firmom ubezpieczeniowym pokażą, w jaki sposób osiągnąć ten zamierzony cel.

Dlaczego ubezpieczenie jest tak ważne?

Codziennie, niezależnie od sytuacji, jesteśmy narażeni na niebezpieczeństwo. Może to być wypadek samochodowy w drodze do pracy lub złamanie ręki w wyniku upadku. W takich sytuacjach uspokaja nas świadomość, że możemy liczyć na pomoc, a pieniądze z polisy automatycznie zostaną przelane na nasze konto. Co roku również coraz więcej turystów jadących za granicę decyduje się na zakup takiej polisy. Ubezpieczenie oprócz zdrowia przewidziane jest także dla naszego majątku – mieszkania lub samochodu. Wysokość odszkodowania oraz sytuacje, w których możemy liczyć na pomoc, zawarte są w polisie, dlatego tak ważne jest wybranie odpowiedniej oferty.

Aspekty prawne

Nieodłącznym elementem szkolenia są kwestie prawne. Ubezpieczyciel powinien być osobą kompetentną, aktualizującą swoją wiedzą na bieżąco. Musi wiedzieć jakie działania podjąć w określonych sytuacjach oraz jak interpretować postanowienia zawarte w polisie. Dodatkowo powinien się orientować w sprawach finansowych oraz regulacjach prawnych. Specjaliści krok po kroku zaprezentują najnowsze ustawy i zmiany w przepisach, które ułatwią uczestnikom orientowanie się w rynku ubezpieczeniowym.

Punkt widzenia klienta

W trakcie szkolenia obowiązkowo poruszane są także zasady etyki agenta. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy następuje poprzez profesjonalne podejście do klienta. Oczami potencjalnego klienta wykładowcy przedstawią w jaki sposób przygotować dla niego najlepszą ofertę oraz jak prowadzić negocjacje. W trakcie zajęć bardzo duży nacisk położony jest na rozmowę, którą ćwiczy się w trakcie odgrywanych scenek. Kandydaci poznają również kwestie, na które zwraca uwagę kupujący oraz zasady skutecznej reklamy.

Szkolenia także dla nowicjuszy

Warsztaty obejmują także podstawowe zagadnienia, wprowadzające w zawód agenta ubezpieczeniowego. Dlatego też z kursu mogą skorzystać osoby, które dopiero rozpoczęły karierę w towarzystwie ubezpieczeniowym. Specjaliści podczas zajęć przedstawią różne formy ubezpieczeń dostępnych na rynku oraz cały system gospodarki tego biznesu. W zależności od potrzeb, kursy mogą być ogólne lub dzielić się ze względu na rodzaj ubezpieczeń. Celem szkolenia jest także przygotowanie do egzaminu organizowanego przez towarzystwa ubezpieczeniowe oraz usprawnienie pracy w zawodzie.

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Skuteczny lider – jakie szkolenia wybrać by dobrze zarządzać?

Skuteczne przywództwo – klucz do sukcesu organizacji Skuteczny lider to kluczowy filar każdej organizacji. To osoba, która nie tylko zarządza zespołem, ale także inspiruje go do działania, dba o jego rozwój i skutecznie reaguje na zmieniające się warunki rynkowe. Współczesny biznes wymaga od liderów szerokiego wachlarza umiejętności – od strategicznego myślenia, przez umiejętność zarządzania czasem i zasobami ludzkimi, po zdolność do radzenia sobie z emocjami i rozwiązywania…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój, Wywiad

Roszczeniowy klient – wyzwanie czy szansa? Wywiad z Joanną Prokopiuk.

W dobie rosnącej konkurencji i coraz większej świadomości konsumentów profesjonalna obsługa klienta staje się kluczowym elementem sukcesu każdej firmy. Często jednak przedsiębiorcy i pracownicy działów obsługi mierzą się z klientami, którzy mają wysokie oczekiwania, a czasem wręcz roszczeniową postawę. Czy taki klient to wyłącznie problem i wyzwanie, czy może także szansa na rozwój biznesu i budowanie lojalności? Na te pytania odpowie nasza ekspertka Joanna…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Skuteczny kierownik w wodociągach – relacja ze szkolenia

Rola skutecznego kierownika w wodociągach Zarządzanie zespołem oraz infrastrukturą w branży wodociągowej to ogromne wyzwanie, które wymaga zarówno umiejętności przywódczych, jak i technicznej wiedzy. Wodociągi to sektor o strategicznym znaczeniu, w którym skuteczny kierownik w wodociągach odgrywa kluczową rolę w zapewnieniu niezawodności dostaw wody, optymalizacji procesów oraz bezpieczeństwa pracy. Właściwe podejście do zarządzania, umiejętność komunikacji i efektywne planowanie to fundamenty sukcesu na tym stanowisku. Z myślą…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.