Korzyści ze szkoleń dla firm ubezpieczeniowych

Towarzystwa ubezpieczeniowe od lat nieustannie cieszą się dużą popularnością. Nic dziwnego, skoro polisa stanowi jeden z najbardziej istotnych dokumentów w życiu człowieka. Świadomość o nieprzewidzianych, przykrych zdarzeniach sprawia, że przebieramy w ofertach różnych agencji, by znaleźć dla siebie tę najbardziej korzystną. Z punktu widzenia ubezpieczyciela sprawa nie jest taka łatwa. W jaki sposób przyciągnąć uwagę klienta i jednocześnie sporo zyskać na umowie? Specjalne warsztaty dedykowane firmom ubezpieczeniowym pokażą, w jaki sposób osiągnąć ten zamierzony cel.

Dlaczego ubezpieczenie jest tak ważne?

Codziennie, niezależnie od sytuacji, jesteśmy narażeni na niebezpieczeństwo. Może to być wypadek samochodowy w drodze do pracy lub złamanie ręki w wyniku upadku. W takich sytuacjach uspokaja nas świadomość, że możemy liczyć na pomoc, a pieniądze z polisy automatycznie zostaną przelane na nasze konto. Co roku również coraz więcej turystów jadących za granicę decyduje się na zakup takiej polisy. Ubezpieczenie oprócz zdrowia przewidziane jest także dla naszego majątku – mieszkania lub samochodu. Wysokość odszkodowania oraz sytuacje, w których możemy liczyć na pomoc, zawarte są w polisie, dlatego tak ważne jest wybranie odpowiedniej oferty.

Aspekty prawne

Nieodłącznym elementem szkolenia są kwestie prawne. Ubezpieczyciel powinien być osobą kompetentną, aktualizującą swoją wiedzą na bieżąco. Musi wiedzieć jakie działania podjąć w określonych sytuacjach oraz jak interpretować postanowienia zawarte w polisie. Dodatkowo powinien się orientować w sprawach finansowych oraz regulacjach prawnych. Specjaliści krok po kroku zaprezentują najnowsze ustawy i zmiany w przepisach, które ułatwią uczestnikom orientowanie się w rynku ubezpieczeniowym.

Punkt widzenia klienta

W trakcie szkolenia obowiązkowo poruszane są także zasady etyki agenta. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy następuje poprzez profesjonalne podejście do klienta. Oczami potencjalnego klienta wykładowcy przedstawią w jaki sposób przygotować dla niego najlepszą ofertę oraz jak prowadzić negocjacje. W trakcie zajęć bardzo duży nacisk położony jest na rozmowę, którą ćwiczy się w trakcie odgrywanych scenek. Kandydaci poznają również kwestie, na które zwraca uwagę kupujący oraz zasady skutecznej reklamy.

Szkolenia także dla nowicjuszy

Warsztaty obejmują także podstawowe zagadnienia, wprowadzające w zawód agenta ubezpieczeniowego. Dlatego też z kursu mogą skorzystać osoby, które dopiero rozpoczęły karierę w towarzystwie ubezpieczeniowym. Specjaliści podczas zajęć przedstawią różne formy ubezpieczeń dostępnych na rynku oraz cały system gospodarki tego biznesu. W zależności od potrzeb, kursy mogą być ogólne lub dzielić się ze względu na rodzaj ubezpieczeń. Celem szkolenia jest także przygotowanie do egzaminu organizowanego przez towarzystwa ubezpieczeniowe oraz usprawnienie pracy w zawodzie.

Przeczytaj również:

Blog, Szkolenia dofinansowane

Akademia Menadżera Cyfryzacji — Marketing cyfrowy

Akademia Menadżera Cyfryzacji — Marketing cyfrowy Świat sprzedaży marketingu dynamicznie się zmienia. Klienci przed podjęciem kontaktu z firmą wyszukują informacji na temat przedsiębiorstwa, usług czy produktów w Internecie. Marketing cyfrowy jest działaniem, które pomaga nam w pozyskaniu klientów, bez większego działania z naszej strony. To dlatego ważne jest, by np. strona internetowa zbudowana była szczegółowo, profesjonalnie, a zarazem atrakcyjnie. Szkolenie…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Doradca klienta – kim jest, co go cechuje i jak wygląda jego praca?

Doradca klienta – kim jest, co go cechuje i jak wygląda jego praca? Wiele osób zastanawia się, kim tak naprawdę jest doradca klienta. Polecane oferty pracy, które wyświetlają się użytkownikom mediów społecznościowych, często wskazują, że poszukiwany jest pracownik na takie stanowisko. Dobry doradca klienta to skarb dla firmy, która sprzedaje produkty lub usługi. Jednak kim jest doradca klienta? Jak powinien się prezentować?…
dowiedz się więcej
Blog, Wiedza i rozwój

Otwarcie własnej działalności. Jakie są przeszkody i kto może ją otworzyć?

Otwarcie własnej działalności. Jakie są przeszkody i kto może ją otworzyć? W naszym kraju otwarcie własnej działalności gospodarczej jest stosunkowo proste i nie wymaga posiadania specjalnych pozwoleń czy uprawnień. Są jednak określone przypadki, gdy należy spełnić dodatkowe warunki, o których opowiemy dziś nieco więcej. Otwarcie własnej działalności – proces założenia Sam proces otwierania własnej firmy jest w Polsce…
dowiedz się więcej