Korzyści ze szkoleń w branży turystyczno – hotelarskiej

Odpoczynek to nieodłączny element codzienności. Nie da się przecież żyć wyłącznie pracą, dlatego tak ważne jest umiejętne korzystanie z urlopu. Z punktu widzenia urlopowicza, planowanie wypoczynku to kwestia kilku minut. Wystarczy pomyśleć, które miejsce nas interesuje, parę kliknięć i rezerwacja gotowa. Oczywiście dla większej wygody można się udać do pobliskiego biura podróży, gdzie wszystko za nas załatwią. Tak czy inaczej, nie pozostaje nam nic innego jak tylko się spakować i ruszyć w wymarzoną podróż. Niestety, od strony właściciela hotelu lub pracownika biura podróży nie wygląda to już tak różowo. Przebicie się przez nieustannie rosnącą konkurencję to spore wyzwanie. O tym, w jaki sposób zaaranżować nasz biznes, aby przyciągnąć rzesze klientów, możemy dowiedzieć się w trakcie specjalnych szkoleń z marketingu, dedykowanych branży turystyczno-hotelarskiej.

Strona internetowa – wizytówka firmy

Tak, jak w przypadku sklepów stacjonarnych pierwsze skrzypce gra witryna, tak w przypadku agencji turystycznych i hoteli jest to strona internetowa. Nie ma nawet mowy o tym, żeby nie działała w 100% sprawnie, bo spalimy się już na starcie. Wybrany szablon powinien być przejrzysty, intuicyjny i przede wszystkim elegancki. Dodatkowym atutem jest opcja mobilna, ponieważ coraz częściej korzysta się dzisiaj z telefonów komórkowych i tabletów. Jak wiadomo, nie każdy jest jednocześnie urodzonym informatykiem i artystą. Dlatego też jeśli zależy nam na pozyskiwaniu klientów prze Internet, to w sprawie projektowania witryny warto zwrócić się do specjalistów. Eksperci w trakcie szkolenia doradzą, w jaki sposób powinna wyglądać nasza strona, aby zajmowała wysokie pozycje w rankingach. Dzięki takim warsztatom będziemy potrafili ocenić ją oczami potencjalnego konsumenta.

Nasz klient, nasz pan

Nie od dziś wiadomo, że należycie potraktowany klient może stać się najlepszym ambasadorem marki. Jest szansa, że zadowolony z obsługi konsument poleci nasz hotel znajomym i pozytywnie oceni go w portalach internetowych. Dlatego tak ważnym elementem biznesu w tej branży są wykwalifikowani pracownicy. W końcu to oni reprezentują naszą markę. Szkolenia marketingowe przewidują specjalne lekcje dla personelu turystycznego, w trakcie których nauczy się zasad rządzących tym biznesem. Przekonująca rozmowa, sposób obchodzenia się z gościem i załatwianie sytuacji trudnych, to tylko kilka korzyści, które można stamtąd wynieść. Kursy te są także przeznaczone dla właścicieli i menedżerów, którzy dowiedzą się jak skutecznie zarządzać miejscami pracy i motywować pracowników.

Promocje i pakiety

Biuro podróży czy hotel powinny nie tylko ładnie wyglądać, ale także oferować dodatkowe udogodnienia. Jeśli chcemy być na topie, musimy walczyć o klienta w każdy możliwy sposób. Świetnie w tej roli sprawdzą się dodatkowe atrakcje, takie jak SPA, basen, siłownia lub kluby dla dzieci. Natomiast pobliskie spływy kajakowe czy rezerwaty przyrody można wykorzystać jako płatne wycieczki lub bonusy do noclegu. Wiedza o tym jak i gdzie promować nasze usługi to klucz do sukcesu. Jeśli chcemy się dowiedzieć w jaki sposób należy korzystnie oferować pakiety turystyczne, powinniśmy niezwłocznie skorzystać z kursu.

Szkolenia warte uwagi

Wydawałoby się, że szkolenia marketingowe przydają się tylko sklepom. Prawda jednak jest taka, że gdziekolwiek mamy do czynienia z klientem, warto zasięgnąć porady fachowców. Uświadomią nam oni jak nasz biznes wygląda z perspektywy konsumenta i co należy zmienić. Nieraz drobnostki, o których nie mamy pojęcia, przeważają o naszej porażce. Na sukces w branży turystyczno – hotelarskiej składają się między innymi wspomniane wyżej efekty wizualne, dodatkowe atrakcje, promocje i odpowiedni personel, ale w rzeczywistości zakres szkolenia może być znacznie szerszy – w zależności od potrzeb konkretnego biznesu.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Budowanie zespołu pracowników na uczelni wyższej – relacja ze szkolenia

Budowanie zespołu pracowników na uczelni wyższej to zadanie wymagające przemyślanej strategii i zaangażowania na wielu poziomach organizacji. Proces ten jest kluczowy dla zapewnienia wysokiej jakości nauczania, badań naukowych oraz efektywnego zarządzania i administracji. W erze globalizacji i ciągłych zmian technologicznych, uczelnie stają przed wyzwaniem nie tylko przyciągnięcia, ale i utrzymania wykwalifikowanych specjalistów, którzy będą w stanie przyczynić się do rozwoju instytucji i jej misji. Efektywne budowanie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Skuteczny kierownik w obsłudze technicznej nieruchomości - relacja ze szkolenia

Skuteczny kierownik w obsłudze technicznej nieruchomości to postać kluczowa dla sprawnego funkcjonowania każdej nieruchomości, niezależnie od jej przeznaczenia. To właśnie od jego umiejętności zarządczych, kompetencji technicznych i zdolności do efektywnego komunikowania się z zespołem oraz klientami zależy bezpieczeństwo, stan techniczny oraz wartość rynkowa obiektu. Dlatego też rola ta wymaga ciągłego rozwoju i doskonalenia swoich umiejętności, aby sprostać dynamicznie zmieniającym się wyzwaniom rynku nieruchomości. W…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Zarządzanie i współpraca w salonie samochodowym – relacja ze szkolenia

W dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się świecie motoryzacji, kluczowym elementem sukcesu każdego salonu samochodowego jest nie tylko znajomość najnowszych trendów i technologii, ale także skuteczne zarządzanie oraz budowanie zespołu zdolnego do wyjątkowej współpracy. W odpowiedzi na te potrzeby, zostaliśmy wybrani, aby zorganizować szkolenie skierowane do menedżerów i pracowników jednego ze znanych w Polsce salonów samochodowych. Szkolenie miało na celu nie tylko rozwój umiejętności zarządczych, ale również wzmocnienie…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.