Kurs językowy, a może nauka jazdy konnej? Pozyskujemy dofinansowanie na Państwa cele. Nawet do 100% wartości szkolenia.

Kurs językowy, nauka jazdy konnej, a może kurs dla przyszłych kucharzy? Obok tradycyjnie prowadzonych przez nas szkoleń z zakresu marketingu, merchandisingu, czy zarządzania, znajdziecie Państwo również i takie. Dzisiaj sprawozdanie z jednego z nich – kursu języka niemieckiego dla właścicielki firmy Edyta Graca Uniwersał.  Zajęcia odbywały się trzy razy w tygodniu, każda w wymiarze 90-minutowego spotkania. Kurs prowadzony był w Centrum Korepetycyjnym „EduRen”.

No dobrze, zapytacie Państwo, ale co „Warto Szkolić”, firma specjalizująca się w szkoleniach z zakresu sprzedaży, marketingu i obsługi klienta, ma wspólnego z kursem języka niemieckiego? Dobre pytanie, a odpowiedź pozytywnie Państwa zaskoczy: na prośbę klientki pozyskaliśmy dofinansowanie na tę usługę.

Nasza firma od kilku lat z powodzeniem pozyskuje środki na szkolenia z BUR oraz KFS, z poziomem finansowania w wysokości nawet 100%. To już nie pierwszy raz z sukcesem zdobywamy środki na dofinansowanie szkolenia zewnętrznego, o które zabiega klient. Poprzednio było to np. szkolenie z zakresu prowadzenia zajęć jazdy konnej dla hoteli, czy długookresowy kurs języka angielskiego dla firm. Co trzeba zrobić, aby uzyskać dofinansowanie na wybrane przez Państwa szkolenie? Wystarczy wejść na stronę BUR i sprawdzić, czy usługa, której potrzebujecie, znajduje się na liście usług BUR i skontaktować się z nami. Do wyboru macie Państwo szkolenie z kategorii takich jak:

 

Ekologia i rolnictwo  Finanse i bankowość
 Informatyka i telekomunikacja  Języki
 Medycyna i uroda  Prawo i administracja
 Rozwój osobisty  Zarządzanie i organizacja
 Techniczne  Usługi

I to wystarczy. My zajmiemy się już resztą formalności: od organizacji szkolenia po rozliczenie pozyskanych dla Państwa środków.

Podsumowując – serdecznie zapraszamy do kontaktu.

 

Trenerzy „Warto Szkolić”

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Prospecting w firmie ogrodniczej - relacja ze szkolenia

Prospecting w firmie ogrodniczej Prospecting w firmie ogrodniczej, czyli pozyskiwanie potencjalnych klientów, jest kluczowym elementem skutecznej strategii sprzedażowej. Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę ogrodniczą od lat, czy dopiero rozpoczynasz swoją przygodę w tym sektorze, umiejętność skutecznego prospectingu może mieć ogromne znaczenie dla rozwoju i sukcesu Twojego przedsiębiorstwa. W dzisiejszym konkurencyjnym świecie, gdzie branża ogrodnicza rozwija się w szybkim tempie, umiejętność…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie zmianą w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie zmianą w sieci handlowej – relacja ze szkolenia Zarządzanie zmianą w sieci handlowej jest nieodłącznym elementem funkcjonowania takiej organizacji. W dzisiejszych czasach zmiany w biznesie są zwyczajnie nieuniknione. W szczególności w sektorze handlowym, który podlega ciągłym zmianom preferencji klientów, wzrostowi konkurencji oraz szybkiemu rozwojowi technologicznemu. Zarządzanie zmianą w sieci handlowej jest niezwykle ważne dla utrzymania konkurencyjności oraz zwiększenia efektywności biznesowej. W tym…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej – relacja ze szkolenia Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej, polega na podejmowaniu decyzji w oparciu o aktualne okoliczności, takie jak zmiany w otoczeniu biznesowym, wymagania klientów czy sytuacje kryzysowe. W przypadku sieci handlowych, zarządzanie sytuacyjne jest niezwykle ważne, ponieważ zmiany w otoczeniu biznesowym oraz w oczekiwaniach klientów są często nagłe i trudne do przewidzenia. Zarządzanie sytuacyjne wymaga elastyczności i szybkiego reagowania na zmiany.…
dowiedz się więcej