Szkolenie Customer Experience Management dla restauracji Luka Bistro nad jeziorem Durowskim

Aby zrealizować jedno z naszych ostatnich szkoleń, „Customer experience management dla restauracji”, udaliśmy się do położonego malowniczo nad jeziorem Durowskim Wągrowca. Jest to miejscowość turystyczna, oddalona 70 km od Bydgoszczy.  Tam udaliśmy się do głównej atrakcji turystycznej miasteczka – parku wodnego. To właśnie na jego terenie zlokalizowane jest “Luka Bistro”. Tam czekali już na nas trzej pracownicy i właścicielka, gotowi na wspólną pracę nad poprawą obsługi klienta i zwiększaniem sprzedaży w lokalu.

Luka Bistro to stosunkowo nowa restauracja, z kilkuletnim stażem. Ze względu na swoje położenie, restauracja nie ma wielu stałych klientów. Większość z nich to bowiem turyści korzystający z usług obiektu maksymalnie kilka razy w roku, a najczęściej jednorazowo, przy okazji wakacji nad jeziorem Durowskim. Taka sytuacja to zawsze trudny orzech do zgryzienia dla obsługi. Kelnerom trudno jest odczytać potrzeby i dostosować styl komunikacji do tak różnorodnych i zupełnie anonimowych klientów.

Cele szkolenia

Stąd pojawiła się oczywista potrzeba poszerzenia umiejętności sprzedażowych pracowników Luka Bistro oraz poprawa jakości obsługi klienta.

Przebieg szkolenia

W ramach szkolenia główną uwagę skupiliśmy na rozwijaniu umiejętności praktycznych pracowników. Dlatego w ramach zajęć uczestnicy brali więc udział w takich formach szkoleniowych, w trakcie których mogli ćwiczyć praktyczne umiejętności pracy z klientem. W trakcie spotkania wykorzystaliśmy więc:

  • scenki rodzajowe,
  • gry szkoleniowe „Gazety” i „Seeds” (projektowanie doświadczeń klienta za pomocą pytań i przykładów – gra uczy jak możemy zapewnić, że klient otrzyma produkt, którego się spodziewa),
  • ćwiczenia w parach,
  • wymiana doświadczeń.

Kurs objął takie zagadnienia jak: rozpatrywanie reklamacji, obsługa klienta wymagającego oraz techniki sprzedaży sugerowanej – umiejętność subtelnego wpływania na decyzje klientów.

Rezultaty szkolenia

Szkolenie „Customer experience management dla restauracji” zwiększy motywację i poczucie sprawstwa wśród pracowników Luka Bistro. Pomoże również w jakościowej obsłudze klienta, przyczyniając się w ten sposób bezpośrednio do wzrostu obrotów w lokalu.

Serdecznie dziękujemy Wam za udział w szkoleniu i życzymy sukcesów w dalszym rozwijaniu lokalu!

Trenerzy „Warto Szkolić”

Sprawdź dlaczego jeszcze szkolenia dla branży restauracyjnej są tak istotne tutaj.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Prospecting w firmie ogrodniczej - relacja ze szkolenia

Prospecting w firmie ogrodniczej Prospecting w firmie ogrodniczej, czyli pozyskiwanie potencjalnych klientów, jest kluczowym elementem skutecznej strategii sprzedażowej. Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę ogrodniczą od lat, czy dopiero rozpoczynasz swoją przygodę w tym sektorze, umiejętność skutecznego prospectingu może mieć ogromne znaczenie dla rozwoju i sukcesu Twojego przedsiębiorstwa. W dzisiejszym konkurencyjnym świecie, gdzie branża ogrodnicza rozwija się w szybkim tempie, umiejętność…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie zmianą w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie zmianą w sieci handlowej – relacja ze szkolenia Zarządzanie zmianą w sieci handlowej jest nieodłącznym elementem funkcjonowania takiej organizacji. W dzisiejszych czasach zmiany w biznesie są zwyczajnie nieuniknione. W szczególności w sektorze handlowym, który podlega ciągłym zmianom preferencji klientów, wzrostowi konkurencji oraz szybkiemu rozwojowi technologicznemu. Zarządzanie zmianą w sieci handlowej jest niezwykle ważne dla utrzymania konkurencyjności oraz zwiększenia efektywności biznesowej. W tym…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej – relacja ze szkolenia Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej, polega na podejmowaniu decyzji w oparciu o aktualne okoliczności, takie jak zmiany w otoczeniu biznesowym, wymagania klientów czy sytuacje kryzysowe. W przypadku sieci handlowych, zarządzanie sytuacyjne jest niezwykle ważne, ponieważ zmiany w otoczeniu biznesowym oraz w oczekiwaniach klientów są często nagłe i trudne do przewidzenia. Zarządzanie sytuacyjne wymaga elastyczności i szybkiego reagowania na zmiany.…
dowiedz się więcej