Marketing dla startupów

W naszej ofercie posiadamy również szkolenia służące budowaniu szeroko rozumianego zaplecza dla startupów. Przede wszystkim skupiamy się na stronie marketingowej tego zagadnienia, wdrażając naszych kursantów w szczegóły – arkana tej tematyki.

Po co startupowi strategia marketingowa?

Dlaczego strategia marketingowa jest ważna już na starcie? Dzięki niej możemy zamienić sprzedaż tego, co wyprodukowaliśmy, na sprzedaż tego, czego naprawdę potrzebują klienci i za co są gotowi dużo zapłacić. Strategia marketingowa jest esencją kreowania dobrze prosperującej działalności, przynoszącej ogromne zyski oraz konsekwentnie i stabilnie rozwijającej się w kierunku stworzenia prawdziwego biznesowego imperium – już nie startupu, ale dojrzałego przedsiębiorstwa. Dzięki PR-owi mamy możliwość zidentyfikowania potrzeb klientów.

Jak ustalić strategię marketingową?

Na początek należy skupić się na analizie rynku, zasobów i kompetencji. Ważne jest dokonanie segmentyzacji klientów, określenie mocnych i słabych stron konkurencji, a także wskazanie tego, czego możemy się nauczyć od naszych rywali. W kolejnych krokach określimy posiadaną ofertę oraz wybierzemy odpowiednią strategię działania, aby finalnie przejść do procesu wdrażania strategii. Niezbędne jest finalne podsumowanie, czyli swoista analiza rezultatów strategii. Cały proces kreowania strategii marketingowej musi zawierać ściśle określone etapy.

Z jakich narzędzi i metod korzystać?

Wiesz czym są Lean Startup, Growth Hacking i Desing Thinking? W jaki sposób może się opłacić współpraca z blogerami, vlogerami i influencerami? Co to jest storytelling i jak chwytliwa historia może budować markę startupu? Czym jest copywriting i w jaki sposób pisać, aby ludzie czytali i kupowali? Jeżeli chcesz zbudować skuteczną strategię marketingową, odpowiedź na każde z wyżej wymienionych pytań musi być pozytywna.

Jak planować działania PR z małym budżetem?

Czy wdrożenie strategii marketingowej wydaje Ci się zbyt kosztowne i dlatego zniechęcasz się do podjęcia jakichkolwiek działań? Prawdą jest, że można to zrobić nawet z niewielkim budżetem. Remedium na problemy finansowe może okazać się na przykład skorzystanie z darmowych narzędzi marketingowych. Nowe media dają wiele nowych możliwości. Custom publishing, blogi, serwisy – dzięki nim stworzysz własne centrum informacyjne. Na prowadzonych przez nas szkoleniach wskazujemy również jak dotrzeć do dziennikarzy, jak dobrze wybrać media, jak skutecznie tworzyć informację prasową, jak dystrybuować treści. Wszystkie te umiejętności pozwolą na stworzenie efektywnej i jednocześnie niedrogiej strategii marketingowej.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Specjaliści Warto Szkolić prowadzą szkolenia z zakresu marketingu i PR dla startupów. W swojej ofercie posiadamy zarówno jednodniowe, jak i dwudniowe szkolenia. Istnieje również możliwość stworzenia kursu “na wymiar”, dostosowanego do potrzeb klienta. Dzięki naszym szkoleniom dowiesz się jak skutecznie budować strategię marketingową firmy, z jakich narzędzi korzystać i jak zrobić to za jak najmniejsze pieniądze.

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jaka rolę odgrywa ostatnie wrażenie przed klientem?

W świecie biznesu siła pierwszego wrażenia jest często podkreślana jako kluczowy element w nawiązywaniu relacji z klientami. Jednak równie istotne, a często niedoceniane, jest ostatnie wrażenie, które firma pozostawia po zakończeniu interakcji. To właśnie ono może zadecydować o tym, czy klient będzie chciał wrócić i polecić firmę innym. W dynamicznym i konkurencyjnym środowisku biznesowym, każda interakcja z klientem powinna być traktowana jako…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak przekonać klienta do zakupu produktu lub usługi?

W obliczu globalnej konkurencji i dynamicznie zmieniających się preferencji konsumentów, umiejętność efektywnego przekonywania klientów do zakupu produktów lub usług staje się niezbędna dla każdego przedsiębiorstwa. Firmy starają się nie tylko dostarczać produkty o wysokiej jakości, ale również tworzyć wartość dodaną, która odpowiada na specyficzne oczekiwania i potrzeby swoich klientów. To podejście wymaga głębokiego zrozumienia tych potrzeb, co jest możliwe tylko przez bezpośrednią interakcję i budowanie…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak odpowiadać na zastrzeżenia ze strony klientów?

Każdy przedsiębiorca i pracownik obsługi klienta prędzej czy później zetknie się z zastrzeżeniami ze strony klientów. Niezadowolenie może wynikać z różnych powodów – od jakości produktów, przez problemy z dostawą, aż po obsługę klienta. Zamiast postrzegać zastrzeżenia jako zagrożenie, warto traktować je jako szansę na poprawę i wzmocnienie relacji z klientami. Umiejętne zarządzanie zastrzeżeniami to sztuka, która może przekształcić niezadowolonych klientów w lojalnych ambasadorów…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.