Marketing dla startupów

W naszej ofercie posiadamy również szkolenia służące budowaniu szeroko rozumianego zaplecza dla startupów. Przede wszystkim skupiamy się na stronie marketingowej tego zagadnienia, wdrażając naszych kursantów w szczegóły – arkana tej tematyki.

Po co startupowi strategia marketingowa?

Dlaczego strategia marketingowa jest ważna już na starcie? Dzięki niej możemy zamienić sprzedaż tego, co wyprodukowaliśmy, na sprzedaż tego, czego naprawdę potrzebują klienci i za co są gotowi dużo zapłacić. Strategia marketingowa jest esencją kreowania dobrze prosperującej działalności, przynoszącej ogromne zyski oraz konsekwentnie i stabilnie rozwijającej się w kierunku stworzenia prawdziwego biznesowego imperium – już nie startupu, ale dojrzałego przedsiębiorstwa. Dzięki PR-owi mamy możliwość zidentyfikowania potrzeb klientów.

Jak ustalić strategię marketingową?

Na początek należy skupić się na analizie rynku, zasobów i kompetencji. Ważne jest dokonanie segmentyzacji klientów, określenie mocnych i słabych stron konkurencji, a także wskazanie tego, czego możemy się nauczyć od naszych rywali. W kolejnych krokach określimy posiadaną ofertę oraz wybierzemy odpowiednią strategię działania, aby finalnie przejść do procesu wdrażania strategii. Niezbędne jest finalne podsumowanie, czyli swoista analiza rezultatów strategii. Cały proces kreowania strategii marketingowej musi zawierać ściśle określone etapy.

Z jakich narzędzi i metod korzystać?

Wiesz czym są Lean Startup, Growth Hacking i Desing Thinking? W jaki sposób może się opłacić współpraca z blogerami, vlogerami i influencerami? Co to jest storytelling i jak chwytliwa historia może budować markę startupu? Czym jest copywriting i w jaki sposób pisać, aby ludzie czytali i kupowali? Jeżeli chcesz zbudować skuteczną strategię marketingową, odpowiedź na każde z wyżej wymienionych pytań musi być pozytywna.

Jak planować działania PR z małym budżetem?

Czy wdrożenie strategii marketingowej wydaje Ci się zbyt kosztowne i dlatego zniechęcasz się do podjęcia jakichkolwiek działań? Prawdą jest, że można to zrobić nawet z niewielkim budżetem. Remedium na problemy finansowe może okazać się na przykład skorzystanie z darmowych narzędzi marketingowych. Nowe media dają wiele nowych możliwości. Custom publishing, blogi, serwisy – dzięki nim stworzysz własne centrum informacyjne. Na prowadzonych przez nas szkoleniach wskazujemy również jak dotrzeć do dziennikarzy, jak dobrze wybrać media, jak skutecznie tworzyć informację prasową, jak dystrybuować treści. Wszystkie te umiejętności pozwolą na stworzenie efektywnej i jednocześnie niedrogiej strategii marketingowej.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Specjaliści Warto Szkolić prowadzą szkolenia z zakresu marketingu i PR dla startupów. W swojej ofercie posiadamy zarówno jednodniowe, jak i dwudniowe szkolenia. Istnieje również możliwość stworzenia kursu “na wymiar”, dostosowanego do potrzeb klienta. Dzięki naszym szkoleniom dowiesz się jak skutecznie budować strategię marketingową firmy, z jakich narzędzi korzystać i jak zrobić to za jak najmniejsze pieniądze.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Techniki sprzedaży sugerowanej w branży gastronomicznej - relacja ze szkolenia

Techniki sprzedaży sugerowanej w branży gastronomicznej to kluczowy element, który może znacząco wpłynąć na zwiększenie przychodów oraz poprawę satysfakcji klientów. Nasza firma została poproszona przez jedną z restauracji o przeprowadzenie szkolenia w tym zakresie. Restauracja, dążąc do podniesienia standardów obsługi i maksymalizacji zysków, zdecydowała się na współpracę z nami, aby ich personel mógł zdobyć nowe umiejętności i doskonalić swoje techniki sprzedażowe. Szkolenie, prowadzone przez…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Obsługa klienta zwiększająca sprzedaż w sklepie spożywczym - relacja ze szkolenia

Obsługa klienta w sklepie spożywczym odgrywa kluczową rolę w budowaniu lojalności klientów i zwiększaniu sprzedaży. Profesjonalne podejście do obsługi klienta może znacząco wpływać na pozytywne doświadczenia zakupowe, co przekłada się na większą satysfakcję klientów i ich chęć do powrotu. Nasza firma została poproszona o przeprowadzenie szkolenia dla pracowników jednego ze sklepów spożywczych, które miało na celu poprawę jakości obsługi klienta i zwiększenie sprzedaży. Szkolenie prowadziła nasza…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Negocjacje zakupowe i umiejętności kupieckie w firmie produkcyjnej - relacja ze szkolenia

Negocjacje zakupowe stanowią fundament skutecznego zarządzania w firmach produkcyjnych. Umiejętność prowadzenia efektywnych rozmów z dostawcami, analiza kosztów oraz budowanie długoterminowych relacji biznesowych to kluczowe elementy, które mogą znacząco wpłynąć na wyniki finansowe przedsiębiorstwa. W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na zaawansowane umiejętności kupieckie, nasza firma została poproszona o przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia dla jednej z firm produkcyjnych. Szkolenie zostało zaprojektowane tak, aby dostarczyć…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.