Marketing internetowy oraz organizacja sprzedaży, czyli szkolenie dla firmy MEDICA CIB Sp. z o.o

Sprzedaż usług z obszaru marketingu online

,,Marketing internetowy to przyszłość’’ – coraz częściej możemy się spotkać z takim stwierdzeniem. Z roku na rok przybywa ogromna ilość małych, jak i dużych przedsiębiorstw, które przenoszą swoją firmę do Internetu. Pozwala to na dotarcie do zupełnie nowych klientów i poszerzenie swojej sprzedaży. Dlatego też firma MEDICA CIB Sp. z o.o. skorzystała ze szkoleń prowadzonych przez naszą firmę. Warto jednak dodać, iż projekt został zrealizowany przy pomocy środków zdobytych w ramach programu Sektorowe Rady do spraw kompetencji w ramach sektora komunikacji marketingowej.

Cele szkolenia

Szkolenie obejmowało aż 4 aspekty. Pierwszy z nich dotyczył technik redukcji stresu. Pracownicy firmy MEDICA CIB Sp. z o.o. zostali doskonale przygotowani do radzenia sobie w stresujących oraz trudnych sytuacjach, które mogą ich spotkać podczas pracy zawodowej. Poznanie tych technik pozwala na kontrolowanie emocji, ale również na praktyczne stosowanie metod relaksacyjnych, które pozwalają zmniejszyć napięcie.

Drugim aspektem była sprzedaż usług z obszaru marketingu online. Celem szkolenia było podniesienie kompetencji dotyczących sprzedawania usług właśnie z tego zakresu. Uczestnicy szkolenia nauczyli się analizować segmenty rynku, ale także analizować różnego rodzaju strategie biznesowe przedsiębiorstwa. Pracownicy firmy MEDICA CIB Sp. z o.o. zdobyli także umiejętności między innymi z zakresu optymalizowania wskaźników prowadzonych kampanii.

Kolejny temat poruszał kwestie związane z planowaniem kampanii online. Uczestnicy zostali przygotowani do odpowiedniego dobierania typu kampanii internetowej do konkretnej strategii promocji stosując przy tym najnowsze narzędzia reklamy internetowej. Pracownicy nauczyli się również odpowiednio dobierać narzędzia reklamy internetowej, by były one adekwatne do zdefiniowanych wcześniej celów, a także wskaźników.

Ostatni aspekt dotyczył zapoznania się z tematyką dotyczącą organizacji sprzedaży oraz promocji podczas trwania pandemii. To temat, który jest jak najbardziej aktualny i bieżący. Firmy coraz częściej przechodzą na tryb pracy zdalnej, dlatego też celem tego szkolenia było opracowanie skutecznej strategii komunikacji z klientem opierając się na narzędziach do komunikacji oraz raportowania w warunkach pracy zdalnej.

Techniki radzenia sobie ze stresem są przydatne

Klienci bywają różni. Część z nich określa się nierzadko mianem ,,trudnego klienta’’. Wówczas techniki pozwalające na uspokojenie stresu czy nerwów są bardzo przydatne. Szczególnie zauważyli to pracownicy MEDICA CIB Sp. z o.o., którzy docenili ten aspekt szkolenia. Teraz wiedzą już, jak radzić sobie z krytyką, ale również poznali elementy masażu tajskiego. Z pewnością będą to stosowane elementy w każdym stresującym aspekcie życia.

Przebieg szkolenia

Szkolenie przebiegło w sympatycznej atmosferze, dzięki temu uczestnicy mogli znacznie lepiej się poznać. Trener Patrycja Miśkiewicz zastosowała zróżnicowane metody prowadzenia kursu, co przypadło do gustu uczestnikom. Prowadzony był wykład interaktywny, który angażował kursantów do odpowiedzi na zadawane pytania. Ponadto, trenerka zorganizowała ćwiczenia w małych grupach, a także angażowała dyskusje. Uczestnicy mieli również możliwość obejrzeć fragmenty filmów szkoleniowych oraz fabularnych, które obrazowały omawiany właśnie temat. Różnorodność stosowanych metod pozwoliła kursantom na lepsze zrozumienie szkolenia, a także na łatwiejsze przyswojenie przekazywanych wiadomości i informacji.

Rezultaty szkolenia

Uczestnicy nauczyli się praktycznego stosowania technik radzenia sobie ze stresem, które nierzadko przydadzą się nie tylko w pracy, jednak również w życiu codziennym. Oprócz tego, poznali pojęcia dotyczące marketingu online, ale również narzędzia związane z tą tematyką. Ponadto, personel firmy MEDICA Sp. z o.o. nauczył się odpowiednio komunikować z klientem, rozpoczynając od prawidłowej prezentacji oferty, po negocjacje jej warunków czy sporządzanie punktów umowy. Każdy uczestnik wie, w jaki sposób monitorować kontrakt, a także jak prowadzić kampanię marketingową. Istotnym aspektem jest również raportowanie oraz rozliczanie projektów. Podczas szkolenia, nauczono się również określać czynniki, które mają wpływ na efektywność promocji.

Szkolenie przeprowadzone przez trenerkę Patrycję Misiewicz zorganizowane pod logiem firmy ,,Warto szkolić’’ pozwoliło pracownikom firmy zdobyć nowe umiejętności oraz podwyższyć swoje kwalifikacje. To była doskonała decyzja, bowiem szkolenie przyniesie niezwykłe korzyści firmie w przyszłości. Przypomnijmy również, że było one dofinansowane przez środki z programu Sektorowe Rady do spraw kompetencji w ramach sektora komunikacji marketingowej.

Zainteresowało Cię to szkolenie? A może chcesz, by Twój personel zdobył nieco inne kompetencje? Nasza firma pomoże Ci pozyskać dofinansowanie, a także kompleksowo zrealizuje zamierzony projekt. Skontaktuj się z nami! Zapraszamy!

 

Zachęcamy do kontaktu z p. Marzeną Jaworską – Doradcą Klienta Biznesowego pod numerem telefonu: +48 577 720 977 lub pod adresem e-mail: marzena.jaworska@wartoszkolic.pl.

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Uwarunkowania prawne kabotaży w UE – relacja ze szkolenia dla firmy transportowej

Czym są uwarunkowania prawne kabotaży i dlaczego warto je znać W ostatnich latach temat przewozów kabotażowych zyskał ogromne znaczenie w kontekście swobody świadczenia usług transportowych w Unii Europejskiej. Uwarunkowania prawne kabotaży stanowią jeden z kluczowych elementów, który wpływa zarówno na konkurencyjność firm transportowych, jak i na ich zgodność z obowiązującym prawem. Ścisłe regulacje, zmieniające się przepisy oraz szczegółowe obowiązki przewoźników powodują, że znajomość tych…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym – jak skutecznie zarządzać przez komunikację?

Rola rozmów menadżerskich w biurze finansowym Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym to nie tylko narzędzie zarządzania, ale przede wszystkim klucz do budowania zaufania wśród podwładnych, efektywnej współpracy i realizacji celów biznesowych. W dynamicznym środowisku finansowym, gdzie codziennością są liczby, wyniki i cele operacyjne, rozmowy menadżerskie stają się przestrzenią do wymiany informacji, rozwijania pracowników oraz szybkiego reagowania na zmiany. To właśnie poprzez rozmowy menedżerowie mogą skutecznie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa reklamacji dla producentów rolet – relacja ze szkolenia

Skuteczna obsługa reklamacji jako filar satysfakcji klienta W dynamicznie rozwijającej się branży osłon okiennych jednym z kluczowych elementów budowania trwałych relacji z klientami jest profesjonalna obsługa reklamacji dla producentów rolet. Reklamacje, choć często postrzegane jako źródło stresu i strat, w rzeczywistości mogą stać się doskonałą okazją do poprawy jakości, usprawnienia procesów oraz wzmocnienia wizerunku firmy. Umiejętność odpowiedniego reagowania na zgłoszenia…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.