Marketing mobilny. Jak wykorzystać go do lepszej komunikacji z klientem?

Podsumowanie szkolenia dla sklepu z branży motoryzacyjnej.

Czwartego kwietnia 2018 zrealizowaliśmy szkolenie dotyczące marketingu mobilnego dla firmy działającej w branży motoryzacyjnej.

Cele szkolenia

Firma postanowiła skorzystać z usług naszej trenerki i przeszkolić się z zakresu    marketingu mobilnego. Celem szkolenia było więc uaktualnienie wiedzy z zakresu marketingu mobilnego oraz  zapoznanie z aplikacjami mobilnymi, które sprawdzą się w działaniach marketingowych – z uwzględnieniem specyfiki branży (motoryzacja) i samego sklepu.

Przebieg szkolenia

Szkolenie trwało osiem godzin. W jego pierwszej części zrealizowaliśmy wykład interaktywny oraz zapoznaliśmy uczestniczkę z case study godnych polecenia wdrożeń marketingu mobilnego z Polski i ze świata. Druga część naszego spotkania to skupienie już bezpośrednio na marketingu mobilnym w firmie: wspólnie z uczestniczką przeanalizowaliśmy prowadzone obecnie działania w tym zakresie, a także odnieśliśmy je do aktualnej strategii wizerunkowej firmy. Na tej podstawie trenerka „Warto Szkolić” zaproponowała konkretne działania do wdrożenia/modyfikacji w ramach marketingu mobilnego.

Rezultaty

W trakcie szkolenia, które miało charakter indywidualnych konsultacji, uczestniczka poznała zasady tworzenia kampanii z zakresu mobile marketing. Dowiedziała się, jakie elementy może wprowadzić, by dotrzeć z komunikacją do swojej grupy docelowej. Poznała również trendy w mobile marketingu w Polsce i na świecie.  Szkolenie pomoże firmie w dotarciu do swoich klientów poprzez działania z wykorzystaniem możliwości, jakie daje marketing mobilny.

Trenerzy firmy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zrozumienie podstaw psychologii sprzedaży w firmie handlowo-usługowej – relacja ze szkolenia

Dlaczego zrozumienie podstaw psychologii sprzedaży zmienia oblicze biznesu? W dzisiejszym, przepełnionym informacjami świecie, gdzie klienci mają dostęp do nieograniczonej liczby ofert i opinii, sama znajomość produktu przestała być kluczem do sukcesu. Klienci oczekują czegoś więcej niż tylko transakcji – pragną spersonalizowanych doświadczeń i relacji opartych na zaufaniu. To właśnie zrozumienie podstaw psychologii sprzedaży jest fundamentem, który pozwala…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Wdrażanie ESG w branży tekstylnej - relacja ze szkolenia

ESG w branży tekstylnej – od teorii do praktyki Współczesny świat biznesu coraz mocniej akcentuje potrzebę działania w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju, a strategia ESG (Environmental, Social, Governance) staje się fundamentem długoterminowej wartości i odporności przedsiębiorstw. Koncepcja ta, łącząca w sobie troskę o środowisko, odpowiedzialność społeczną oraz wysokie standardy ładu korporacyjnego, przestaje być jedynie wizerunkowym dodatkiem, a staje się kluczowym elementem strategii, który…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Skuteczna komunikacja i sprzedaż w sklepie meblowym – relacja ze szkolenia

Dlaczego komunikacja w sklepie meblowym jest kluczem do sukcesu Zakup mebli to dla większości klientów decyzja o dużym znaczeniu, angażująca zarówno emocjonalnie, jak i finansowo. Rzadko kiedy jest to impulsywny wybór, to raczej przemyślany proces, którego celem jest stworzenie komfortowej i funkcjonalnej przestrzeni na lata. Właśnie dlatego rola sprzedawcy wykracza daleko poza bycie zwykłym informatorem o produkcie. Klient poszukuje partnera i doradcy, który…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.