Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klient.dhosting.pl/warto2019/wartoszkolic.pl/wp-content/themes/warto/app/Controllers/Blog/BlogController.php on line 39
Marketing mobilny. Jak wykorzystać go do lepszej komunikacji z klientem? - Warto Szkolić.pl | Szkolenia, Doradztwo, Merchandising

Marketing mobilny. Jak wykorzystać go do lepszej komunikacji z klientem?

Podsumowanie szkolenia dla sklepu z branży motoryzacyjnej.

Czwartego kwietnia 2018 zrealizowaliśmy szkolenie dotyczące marketingu mobilnego dla firmy działającej w branży motoryzacyjnej.

Cele szkolenia

Firma postanowiła skorzystać z usług naszej trenerki i przeszkolić się z zakresu    marketingu mobilnego. Celem szkolenia było więc uaktualnienie wiedzy z zakresu marketingu mobilnego oraz  zapoznanie z aplikacjami mobilnymi, które sprawdzą się w działaniach marketingowych – z uwzględnieniem specyfiki branży (motoryzacja) i samego sklepu.

Przebieg szkolenia

Szkolenie trwało osiem godzin. W jego pierwszej części zrealizowaliśmy wykład interaktywny oraz zapoznaliśmy uczestniczkę z case study godnych polecenia wdrożeń marketingu mobilnego z Polski i ze świata. Druga część naszego spotkania to skupienie już bezpośrednio na marketingu mobilnym w firmie: wspólnie z uczestniczką przeanalizowaliśmy prowadzone obecnie działania w tym zakresie, a także odnieśliśmy je do aktualnej strategii wizerunkowej firmy. Na tej podstawie trenerka „Warto Szkolić” zaproponowała konkretne działania do wdrożenia/modyfikacji w ramach marketingu mobilnego.

Rezultaty

W trakcie szkolenia, które miało charakter indywidualnych konsultacji, uczestniczka poznała zasady tworzenia kampanii z zakresu mobile marketing. Dowiedziała się, jakie elementy może wprowadzić, by dotrzeć z komunikacją do swojej grupy docelowej. Poznała również trendy w mobile marketingu w Polsce i na świecie.  Szkolenie pomoże firmie w dotarciu do swoich klientów poprzez działania z wykorzystaniem możliwości, jakie daje marketing mobilny.

Trenerzy firmy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Skuteczny kierownik w wodociągach – relacja ze szkolenia

Rola skutecznego kierownika w wodociągach Zarządzanie zespołem oraz infrastrukturą w branży wodociągowej to ogromne wyzwanie, które wymaga zarówno umiejętności przywódczych, jak i technicznej wiedzy. Wodociągi to sektor o strategicznym znaczeniu, w którym skuteczny kierownik w wodociągach odgrywa kluczową rolę w zapewnieniu niezawodności dostaw wody, optymalizacji procesów oraz bezpieczeństwa pracy. Właściwe podejście do zarządzania, umiejętność komunikacji i efektywne planowanie to fundamenty sukcesu na tym stanowisku. Z myślą…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Reagowanie na emocje klientów w branży bezpieczeństwa pożarowego – relacja ze szkolenia

Znaczenie umiejętnego reagowania na emocje klientów W branży bezpieczeństwa pożarowego kluczowe jest nie tylko zapewnienie najwyższej jakości usług i produktów, ale także umiejętność pracy z klientami, którzy często doświadczają silnych emocji. Strach przed pożarem, niepewność co do skuteczności systemów przeciwpożarowych czy stres związany z przepisami i normami to codzienność w tej dziedzinie. Emocje klientów odgrywają fundamentalną rolę w budowaniu relacji biznesowych, dlatego niezbędne…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Zasady i logistyka w transporcie międzynarodowymi krajowym w firmie transportowej - relacja ze szkolenia

Logistyka w transporcie – kluczowy element sukcesu branży transportowej Logistyka w transporcie odgrywa kluczową rolę w sprawnym funkcjonowaniu przewozów zarówno na poziomie krajowym, jak i międzynarodowym. Bez odpowiedniego planowania, znajomości przepisów oraz skutecznej organizacji przewozów trudno osiągnąć wysoką efektywność i minimalizować ryzyko opóźnień czy nieprzewidzianych kosztów. Logistyka w transporcie to nie tylko planowanie tras i zarządzanie flotą, ale również przestrzeganie przepisów, dbanie o bezpieczeństwo przewożonych ładunków…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.