Marketing mobilny. Jak wykorzystać go do lepszej komunikacji z klientem?
Podsumowanie szkolenia dla sklepu z branży motoryzacyjnej.
Czwartego kwietnia 2018 zrealizowaliśmy szkolenie dotyczące marketingu mobilnego dla firmy działającej w branży motoryzacyjnej.
Cele szkolenia
Firma postanowiła skorzystać z usług naszej trenerki i przeszkolić się z zakresu marketingu mobilnego. Celem szkolenia było więc uaktualnienie wiedzy z zakresu marketingu mobilnego oraz zapoznanie z aplikacjami mobilnymi, które sprawdzą się w działaniach marketingowych – z uwzględnieniem specyfiki branży (motoryzacja) i samego sklepu.
Przebieg szkolenia
Szkolenie trwało osiem godzin. W jego pierwszej części zrealizowaliśmy wykład interaktywny oraz zapoznaliśmy uczestniczkę z case study godnych polecenia wdrożeń marketingu mobilnego z Polski i ze świata. Druga część naszego spotkania to skupienie już bezpośrednio na marketingu mobilnym w firmie: wspólnie z uczestniczką przeanalizowaliśmy prowadzone obecnie działania w tym zakresie, a także odnieśliśmy je do aktualnej strategii wizerunkowej firmy. Na tej podstawie trenerka „Warto Szkolić” zaproponowała konkretne działania do wdrożenia/modyfikacji w ramach marketingu mobilnego.
Rezultaty
W trakcie szkolenia, które miało charakter indywidualnych konsultacji, uczestniczka poznała zasady tworzenia kampanii z zakresu mobile marketing. Dowiedziała się, jakie elementy może wprowadzić, by dotrzeć z komunikacją do swojej grupy docelowej. Poznała również trendy w mobile marketingu w Polsce i na świecie. Szkolenie pomoże firmie w dotarciu do swoich klientów poprzez działania z wykorzystaniem możliwości, jakie daje marketing mobilny.
Trenerzy firmy „Warto Szkolić”