Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klient.dhosting.pl/warto2019/wartoszkolic.pl/wp-content/themes/warto/app/Controllers/Blog/BlogController.php on line 39
Męskość w biznesie: biznesowy dress code dla mężczyzn - Warto Szkolić.pl | Szkolenia, Doradztwo, Merchandising

Męskość w biznesie: biznesowy dress code dla mężczyzn

Mężczyźni, podobnie jak kobiety, muszą przykładać wagę do swojego profesjonalnego wizerunku. Mimo że dysponują węższym zakresem dostępnych krojów i barw niż Panie, również są narażeni na garść wpadek podczas doboru stroju.

Dlatego Panowie muszą wykazać się starannością i wyczuciem planując swój wizerunek.

Najpewniejszym strojem dla Panów jest dobrze skrojony i dobrany do sylwetki garnitur. Mężczyźni, wybierając go powinni poruszać się w obszarze profesjonalnych kolorów, takich jak granat, grafit i szarości. Wbrew powszechnie panującego przekonania codzienny strój biznesowy nie powinien być czarny. Czerń jest zarezerwowana na okazje wieczorowe, jak np. kolacje biznesowe czy bale charytatywne.

Podstawą każdego męskiego stroju biznesowego jest idealnie wyprasowana koszula. Powinna być wykonana z wysokiej jakości materiałów, najlepiej z bawełny (ewentualnie z domieszką). Przy dobieraniu koszuli do garnituru świetnie sprawdza się reguła kontrastu. Do granatowego garnituru pasują koszule białe, ecru i białoniebieskie. Grafitowy dobrze jest zestawić z jednobarwnymi koszulami w kolorze białym, ecru, bladoniebieskim, jasnoróżowym i bladoszarym.

Do garnituru należy dobrać odpowiednio współgrający z nim krawat. Powinien być raczej w ciemnym kolorze i posiadać delikatny jedwabny połysk.

Wybierając buty najlepiej postawić na smukły, klasyczny półokrągły kształt. Dlatego niezalecane są buty o kwadratowym i szpiczastym kształcie, a także te zdobione przeszyciami, suwakami i innymi dodatkami.

Jeśli w miejscu pracy akceptuje się większą swobodę stroju u mężczyzn świetnie sprawdzą się tzw. zestawy koordynowane. Takie zestawy obejmują marynarkę i spodnie w innym, ale pasującym do siebie kolorze. Mężczyźni mogą na przykład zestawić granatową marynarkę z szarymi spodniami.

W swobodniejszych stylizacjach świetnie sprawdzą się także spodnie typu chinos w klasycznych kolorach: bordowym, piaskowym, musztardowym i granatowym. Można także pozwolić sobie na bardziej urozmaicony fason marynarki, np. kratkę lub jodełkę.

Mężczyźni powinni jednak pamiętać, że sami muszą odnaleźć kroje i kolory, które najlepiej podkreślą atuty ich cery i sylwetki. Ponadto powinni pamiętać, że dobrze dopasowany strój poprawia samopoczucie i pomaga czuć się pewniej w codziennych zawodowych sytuacjach.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Zasady równości szans i niedyskryminacji w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Równość szans i niedyskryminacja to fundamentalne wartości, które kształtują nowoczesne miejsca pracy, sprzyjając nie tylko zadowoleniu pracowników, ale także poprawie efektywności i innowacyjności organizacji. W obliczu rosnącej świadomości społecznej oraz coraz bardziej rygorystycznych wymogów prawnych, firmy stają przed wyzwaniem, jak skutecznie wdrażać i promować te zasady w swoich strukturach. Zapewnienie równych szans każdemu pracownikowi, niezależnie od jego płci, wieku, pochodzenia, czy innych cech…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową staje się coraz bardziej istotnym wyzwaniem dla firm produkcyjnych, które chcą utrzymać konkurencyjność na rynku. Współczesne zespoły składają się z pracowników należących do różnych pokoleń, co niesie za sobą zarówno liczne korzyści, jak i wyzwania. Różnorodność doświadczeń, umiejętności i podejść do pracy może wzbogacać organizację, ale jednocześnie wymaga świadomego zarządzania, aby uniknąć potencjalnych konfliktów i maksymalnie wykorzystać potencjał każdego pracownika.…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Lean Management na produkcji – relacja ze szkolenia

Lean Management to filozofia zarządzania, która zyskała ogromną popularność wśród firm produkcyjnych na całym świecie. Jej głównym celem jest maksymalizacja wartości dostarczanej klientowi przy jednoczesnej minimalizacji marnotrawstwa. Osiągnięcie tego celu wymaga nie tylko zmiany w podejściu do zarządzania procesami. Ale także zaangażowania wszystkich pracowników w ciągłe doskonalenie każdego aspektu działalności firmy. Lean Management opiera się na kilku kluczowych zasadach,…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.