Mówić ciekawie, o to jest wyzwanie! Ćwiczymy angażujące wystąpienia publiczne ze Stowarzyszeniem CISTOR

W grudniu pojechaliśmy do Torunia, gdzie przeprowadziliśmy indywidualne, dwudniowe szkolenie,
których tematem były przykuwające uwagę i angażujące wystąpienia publiczne. Było to o tyle nietypowe zadanie, że naszym klientem nie była firma, ale organizacja pozarządowa: Centrum Integracji Społecznej “CISTOR”, tym bardziej cieszyliśmy się na te dwa dni wspólnej pracy. Stowarzyszenie pomaga wyjść na prostą bezrobotnym: organizuje bezpłatne szkolenia zawodowe i organizuje miejsca stażu dla osób wykluczonych: ułatwia powrót na rynek pracy. W szkoleniu wzięła udział jedna osoba, zastępca dyrektora Stowarzyszenia.

Cele szkolenia

Celem szkolenia była poprawa skuteczności wystąpień publicznych uczestniczki: lepszy przekaz i
utrzymanie uwagi odbiorców. Konsultacja objęła zarówno analizę i poprawę samego stylu konkretnych
przemówień uczestniczki, jak i elementów mimiki i całej komunikacji niewerbalnej.

Przebieg szkolenia

Kurs podzieliliśmy na teorię i praktykę, gdzie ta druga zajęła większość czasu spotkań, jak zawsze w
szkoleniach z logiem „Warto Szkolić” :). Ćwiczyliśmy przed lustrem, kamerą oraz pracowałyśmy z
tekstami przemówień. Przebieg szkolenia “Angażujące wystąpienia publiczne” zamknął się w czterech głównych tematach:

  •  Jak moja mimika i modulacja głosu wpływa na odbiorcę?
  • Tworzenie przemówienia: czego unikać, co podkreślać?
  • Gotowy poradnik: spis odpowiednich słów w każdym przemówieniu.
  • Jak dotrzeć do słuchacza i zainteresować go swoim wystąpieniem?
  • Jak zapanować nad stresem i tremą?

W ramach szkolenia pracowaliśmy również nad tworzeniem przyciągających wzrok prezentacji w
programie Power Point.

Rezultaty szkolenia

Uczestniczka udoskonaliła swoje wystąpienia publiczne, zarówno te bezpośrednie, do grupy słuchaczy,
jak i pracę przed kamerą. Spotkania z trenerem były istotne dla niej, jak i całej organizacji CISTOR,
ponieważ uczestniczka często prowadzi spotkania, na których musi zaprezentować i wypromować swoją
instytucję. W efekcie udziału w naszym szkoleniu “Angażujące wystąpienia publiczne” prezentacje organizacji przeniosą się na wyższy, profesjonalny poziom. Dziękujemy za udział i mocno trzymamy kciuki za Stowarzyszenie!

A wszystkich, którzy chcą prowadzić bardziej angażujące wystąpienia publiczne zapraszamy do lektury wywiadu z naszą trenerką tutaj i oczywiście udziału w naszych szkoleniach.

Trenerzy „Warto Szkolić”

 

angażujące wystąpienia publiczne

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak rozwiązywać konflikty w branży produkcyjnej?

Konflikty w branży produkcyjnej są nieuniknione i mogą wynikać z wielu przyczyn, takich jak stres związany z terminami, różnice kulturowe czy konkurencja o zasoby. Skuteczne zarządzanie tymi konfliktami jest kluczowe, ponieważ nie tylko wpływa na atmosferę pracy, ale również na produktywność i ogólne wyniki finansowe przedsiębiorstwa. Aby poradzić sobie z tymi wyzwaniami, organizacje muszą rozwijać strategie rozpoznawania, zapobiegania i rozwiązywania konfliktów. Ten artykuł ma na celu przedstawić…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak radzić sobie z obiekcjami klientów?

Współczesny rynek oferuje konsumentom niezliczoną ilość produktów i usług, stawiając przed przedsiębiorcami nie lada wyzwanie w zakresie przyciągania i utrzymywania uwagi klientów. W tym zatłoczonym środowisku, zdolność do efektywnego radzenia sobie z obiekcjami klientów staje się kluczową umiejętnością, która może decydować o sukcesie lub porażce biznesu. Obiekcje, często postrzegane jako bariery na drodze do sprzedaży, w rzeczywistości mogą być postrzegane jako okazje do pogłębienia relacji…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak pokonać bariery komunikacyjne w biznesie?

W środowisku biznesowym, gdzie efektywna komunikacja jest fundamentem nie tylko codziennego zarządzania, ale i strategicznego rozwoju, bariery komunikacyjne mogą mieć poważne konsekwencje. Różnice językowe, kulturowe, a także wyzwania technologiczne stoją na drodze do płynnej wymiany informacji i współpracy. Zrozumienie i przezwyciężenie tych barier staje się kluczowym zadaniem dla liderów i zespołów na każdym szczeblu organizacji, determinującym ich zdolność do osiągania celów biznesowych. W odpowiedzi…
dowiedz się więcej