Mówić ciekawie, o to jest wyzwanie! Ćwiczymy angażujące wystąpienia publiczne ze Stowarzyszeniem CISTOR

W grudniu pojechaliśmy do Torunia, gdzie przeprowadziliśmy indywidualne, dwudniowe szkolenie,
których tematem były przykuwające uwagę i angażujące wystąpienia publiczne. Było to o tyle nietypowe zadanie, że naszym klientem nie była firma, ale organizacja pozarządowa: Centrum Integracji Społecznej “CISTOR”, tym bardziej cieszyliśmy się na te dwa dni wspólnej pracy. Stowarzyszenie pomaga wyjść na prostą bezrobotnym: organizuje bezpłatne szkolenia zawodowe i organizuje miejsca stażu dla osób wykluczonych: ułatwia powrót na rynek pracy. W szkoleniu wzięła udział jedna osoba, zastępca dyrektora Stowarzyszenia.

Cele szkolenia

Celem szkolenia była poprawa skuteczności wystąpień publicznych uczestniczki: lepszy przekaz i
utrzymanie uwagi odbiorców. Konsultacja objęła zarówno analizę i poprawę samego stylu konkretnych
przemówień uczestniczki, jak i elementów mimiki i całej komunikacji niewerbalnej.

Przebieg szkolenia

Kurs podzieliliśmy na teorię i praktykę, gdzie ta druga zajęła większość czasu spotkań, jak zawsze w
szkoleniach z logiem „Warto Szkolić” :). Ćwiczyliśmy przed lustrem, kamerą oraz pracowałyśmy z
tekstami przemówień. Przebieg szkolenia “Angażujące wystąpienia publiczne” zamknął się w czterech głównych tematach:

  •  Jak moja mimika i modulacja głosu wpływa na odbiorcę?
  • Tworzenie przemówienia: czego unikać, co podkreślać?
  • Gotowy poradnik: spis odpowiednich słów w każdym przemówieniu.
  • Jak dotrzeć do słuchacza i zainteresować go swoim wystąpieniem?
  • Jak zapanować nad stresem i tremą?

W ramach szkolenia pracowaliśmy również nad tworzeniem przyciągających wzrok prezentacji w
programie Power Point.

Rezultaty szkolenia

Uczestniczka udoskonaliła swoje wystąpienia publiczne, zarówno te bezpośrednie, do grupy słuchaczy,
jak i pracę przed kamerą. Spotkania z trenerem były istotne dla niej, jak i całej organizacji CISTOR,
ponieważ uczestniczka często prowadzi spotkania, na których musi zaprezentować i wypromować swoją
instytucję. W efekcie udziału w naszym szkoleniu “Angażujące wystąpienia publiczne” prezentacje organizacji przeniosą się na wyższy, profesjonalny poziom. Dziękujemy za udział i mocno trzymamy kciuki za Stowarzyszenie!

A wszystkich, którzy chcą prowadzić bardziej angażujące wystąpienia publiczne zapraszamy do lektury wywiadu z naszą trenerką tutaj i oczywiście udziału w naszych szkoleniach.

Trenerzy „Warto Szkolić”

 

angażujące wystąpienia publiczne

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jaka rolę odgrywa ostatnie wrażenie przed klientem?

W świecie biznesu siła pierwszego wrażenia jest często podkreślana jako kluczowy element w nawiązywaniu relacji z klientami. Jednak równie istotne, a często niedoceniane, jest ostatnie wrażenie, które firma pozostawia po zakończeniu interakcji. To właśnie ono może zadecydować o tym, czy klient będzie chciał wrócić i polecić firmę innym. W dynamicznym i konkurencyjnym środowisku biznesowym, każda interakcja z klientem powinna być traktowana jako…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak przekonać klienta do zakupu produktu lub usługi?

W obliczu globalnej konkurencji i dynamicznie zmieniających się preferencji konsumentów, umiejętność efektywnego przekonywania klientów do zakupu produktów lub usług staje się niezbędna dla każdego przedsiębiorstwa. Firmy starają się nie tylko dostarczać produkty o wysokiej jakości, ale również tworzyć wartość dodaną, która odpowiada na specyficzne oczekiwania i potrzeby swoich klientów. To podejście wymaga głębokiego zrozumienia tych potrzeb, co jest możliwe tylko przez bezpośrednią interakcję i budowanie…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak odpowiadać na zastrzeżenia ze strony klientów?

Każdy przedsiębiorca i pracownik obsługi klienta prędzej czy później zetknie się z zastrzeżeniami ze strony klientów. Niezadowolenie może wynikać z różnych powodów – od jakości produktów, przez problemy z dostawą, aż po obsługę klienta. Zamiast postrzegać zastrzeżenia jako zagrożenie, warto traktować je jako szansę na poprawę i wzmocnienie relacji z klientami. Umiejętne zarządzanie zastrzeżeniami to sztuka, która może przekształcić niezadowolonych klientów w lojalnych ambasadorów…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.