MS Project 2010/2013/2016 – zarządzanie projektami "od A do Z"

Zarządzanie projektem jest wielowątkowym i wieloetapowym procesem. Z tego zdał sobie sprawę z pewnością każdy, kto podjął się kierowania większym przedsięwzięciem oraz dokonywaniem zmian w organizacji. To zadanie można sobie jednak ułatwić. Współczesna technika przychodzi bowiem z nowymi, atrakcyjnymi rozwiązaniami. Co oferuje? W jaki sposób wykorzystać dostępne narzędzia? O tym kilka słów w artykule poniżej.

Zarządzanie projektem

W ostatnich latach projektowa filozofia organizacji opanowała praktycznie każdą branżę – zarówno korporacje, firmy technologiczne, organizacje pozarządowe, instytucje, jak i sektor małych i średnich przedsiębiorstw. Zarządzanie projektem jest natomiast wspierane technologiami internetowymi. Aplikacje ułatwiają w znacznym stopniu pracę. Przy czym są one intuicyjne i mobilne – wystarczy krótkie wdrożenie.

Dostępne narzędzia

Podczas prowadzonego przez naszych specjalistów szkolenia prezentujemy całą gamę popularnych i sprawdzonych w praktyce narzędzi internetowych do zarządzania projektami. Dzięki temu, każda organizacja może wybrać, z dostępnego katalogu, rozwiązania optymalne dla siebie, dostosowane do prowadzonego rodzaju działalności.

Dlaczego aplikacje są ważne?

Metody zarządzania zespołem i koordynacją projektami nie są już zastrzeżone wyłącznie dla dużych przedsiębiorstw – korporacji. Co najmniej od kilku lat bowiem skuteczne metodyki przenoszone są stopniowo do świata kultury i organizacji pozarządowych. Dzieje się tak nie bez powodu. Przestrzenią kultury jest przecież aktualnie medialna i cyfrowa rzeczywistość.

MS Project 2010/2013/2016

Przykładem skutecznego narzędzia do zarządzania projektami jest chociażby program MS Project 2010/2013/2016. Właśnie dlatego jest jednym z tematów naszych kursów. Podczas wykładów i warsztatów zapoznajemy uczestników z tym oprogramowaniem. Prezentujemy praktyczne aspekty wykorzystania tego popularnego programu w czasie realizacji rzeczywistych projektów (ze szczególnym naciskiem na fazę planowania oraz zarządzania przebiegiem projektu). Tłumaczymy jak wygląda cykl życia projektu, w jaki sposób opracować strukturę podziału prac (WBS – SPP, SOW a WBS), jak oszacować koszty projektu, do czego przydają się takie elementy jak sieć logiczna, ścieżki krytyczne, wykres Grantt’a, histogramy itd.

Czy Warto (się) Szkolić?

Prowadzone przez naszych specjalistów szkolenia mają za zadanie wyposażyć kursantów w wiedzę na temat dostępnych na rynku narzędzi internetowych, wspierających zarządzanie projektami i organizację. Uczestnicy mają okazję poznać podstawowe pojęcia metodologii zarządzania projektami oraz zdobyć wiedzę w zakresie wykorzystania technik informatycznych, wspierających zarządzanie projektami. Oferujemy praktyczne zajęcia, które nauczą kursantów organizować pracę w instytucji kultury/przedsiębiorstwie przez stosowanie metod zarządzania projektami, programowania projektowego. Jesteś zainteresowany? Zadzwoń lub napisz do nas!

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jaka rolę odgrywa ostatnie wrażenie przed klientem?

W świecie biznesu siła pierwszego wrażenia jest często podkreślana jako kluczowy element w nawiązywaniu relacji z klientami. Jednak równie istotne, a często niedoceniane, jest ostatnie wrażenie, które firma pozostawia po zakończeniu interakcji. To właśnie ono może zadecydować o tym, czy klient będzie chciał wrócić i polecić firmę innym. W dynamicznym i konkurencyjnym środowisku biznesowym, każda interakcja z klientem powinna być traktowana jako…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak przekonać klienta do zakupu produktu lub usługi?

W obliczu globalnej konkurencji i dynamicznie zmieniających się preferencji konsumentów, umiejętność efektywnego przekonywania klientów do zakupu produktów lub usług staje się niezbędna dla każdego przedsiębiorstwa. Firmy starają się nie tylko dostarczać produkty o wysokiej jakości, ale również tworzyć wartość dodaną, która odpowiada na specyficzne oczekiwania i potrzeby swoich klientów. To podejście wymaga głębokiego zrozumienia tych potrzeb, co jest możliwe tylko przez bezpośrednią interakcję i budowanie…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak odpowiadać na zastrzeżenia ze strony klientów?

Każdy przedsiębiorca i pracownik obsługi klienta prędzej czy później zetknie się z zastrzeżeniami ze strony klientów. Niezadowolenie może wynikać z różnych powodów – od jakości produktów, przez problemy z dostawą, aż po obsługę klienta. Zamiast postrzegać zastrzeżenia jako zagrożenie, warto traktować je jako szansę na poprawę i wzmocnienie relacji z klientami. Umiejętne zarządzanie zastrzeżeniami to sztuka, która może przekształcić niezadowolonych klientów w lojalnych ambasadorów…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.