Nasza prezentacja na spotkaniu Związku LEWIATAN Jak pozyskać środki na szkolenia?

W dniu 17 października mieliśmy przyjemność zorganizować przy pomocy Wielkopolskiego Związku Pracodawców LEWIATAN spotkanie informacyjne dla jego członków.

W spotkaniu pt. „Szkolenia dofinansowane dla Twojej firmy” wzięło udział 15 osób, a my wykorzystaliśmy je do przekazania naszej wiedzy w zakresie pozyskiwania środków na szkolenia oraz przekonania uczestników do podnoszenia kwalifikacji swoich pracowników właśnie w ten sposób.

Spotkanie było również dobrą okazja do zaprezentowania naszej firmy, która nie tylko przeprowadza szkolenia, ale również z powodzeniem pozyskuje środki na ich dofinansowanie z BUR i KFS.

Cele spotkania

Podczas spotkania podzieliliśmy się z uczestnikami praktyczną wiedzą dotyczącą sposobów pozyskiwania dofinansowań na szkolenia.

Schemat spotkania
Na spotkanie przedstawiciele firmy Warto Szkolić przygotowali dla uczestników przewodnik pozyskiwania środków zewnętrznych na finansowanie szkoleń. Przygotowaliśmy prezentację i rozdaliśmy broszury informacyjne.

Podczas spotkania poruszyliśmy cztery zagadnienia:

  • BUR – możliwości zdobycia dofinansowania, procedura, doświadczenia w pozyskiwaniu.
  • KFS –jak wyżej.
  • Porównanie kryteriów pozyskiwania środków z BUR i KFS.
  • Praktyczne doświadczenia firmy Warto Szkolić w staraniu się o środki dla firm.

Najważniejsze wnioski dot. pozyskiwania środków na szkolenia

Firma Warto Szkolić podzieliła się z uczestnikami swoimi doświadczeniami w pozyskiwaniu środków na szkolenia dla swoich klientów, m.in. wskazując, w jaki sposób zwiększyć swoje szanse na otrzymanie dofinansowania, a były to:

  • delegacja na szkolenie osób powyżej 50. roku życia,
  • delegacja na szkolenie osób o niskich kwalifikacjach,
  • delegacja na szkolenie pracowników z branży o największym potencjale rozwojowym lub branżach strategicznych dla województwa wielkopolskiego.

Z doświadczenia firmy Warto Szkolić wynika, że łatwiej pozyskać środki z BUR niż z KFS, ale o dofinansowanie z tego pierwszego mogą starać się wyłącznie mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa. Poniżej krótkie podsumowanie różnic pomiędzy BUR a KFS, które zaprezentowaliśmy podczas spotkania:

  • BUR (Baza Usług Rozwojowych) – 50-80% zwrotu kosztów szkolenia; usługa dostępna dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw; firma Warto szkolić z powodzeniem pozyskała już środki dla wielu firm od BUR.
  • KFS (Krajowy Fundusz Szkoleniowy) – od 80 do 100% refundacji, ale dużo trudniej ją uzyskać niż tę z BUR; może za to starać się o środki każda firma, a nie tak jak w przypadku BUR tylko mikro, mała i średniej wielkości.

Zachęcamy do skorzystania z bezpłatnej pomocy naszej firmy
Zachęcamy do skorzystania z naszych usług, dopasujemy temat szkolenia do Państwa potrzeb i do wymogów dofinansowania z BUR i KFS.

Jako firma szkoleniowa, załatwiamy wszystkie formalności: wypełniamy wnioski, kontaktujemy się z wybranym Operatorem. W zamian za to, w przypadku ich pozyskania, przeprowadzamy szkolenie. Firmy zainteresowane szkoleniem nie ponoszą żadnych kosztów związanych z przygotowaniem wniosku, czy też z nieprzyznaniem dofinansowania. Odpowiedzialność spoczywa na firmie “Warto szkolić”.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Uwarunkowania prawne kabotaży w UE – relacja ze szkolenia dla firmy transportowej

Czym są uwarunkowania prawne kabotaży i dlaczego warto je znać W ostatnich latach temat przewozów kabotażowych zyskał ogromne znaczenie w kontekście swobody świadczenia usług transportowych w Unii Europejskiej. Uwarunkowania prawne kabotaży stanowią jeden z kluczowych elementów, który wpływa zarówno na konkurencyjność firm transportowych, jak i na ich zgodność z obowiązującym prawem. Ścisłe regulacje, zmieniające się przepisy oraz szczegółowe obowiązki przewoźników powodują, że znajomość tych…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym – jak skutecznie zarządzać przez komunikację?

Rola rozmów menadżerskich w biurze finansowym Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym to nie tylko narzędzie zarządzania, ale przede wszystkim klucz do budowania zaufania wśród podwładnych, efektywnej współpracy i realizacji celów biznesowych. W dynamicznym środowisku finansowym, gdzie codziennością są liczby, wyniki i cele operacyjne, rozmowy menadżerskie stają się przestrzenią do wymiany informacji, rozwijania pracowników oraz szybkiego reagowania na zmiany. To właśnie poprzez rozmowy menedżerowie mogą skutecznie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa reklamacji dla producentów rolet – relacja ze szkolenia

Skuteczna obsługa reklamacji jako filar satysfakcji klienta W dynamicznie rozwijającej się branży osłon okiennych jednym z kluczowych elementów budowania trwałych relacji z klientami jest profesjonalna obsługa reklamacji dla producentów rolet. Reklamacje, choć często postrzegane jako źródło stresu i strat, w rzeczywistości mogą stać się doskonałą okazją do poprawy jakości, usprawnienia procesów oraz wzmocnienia wizerunku firmy. Umiejętność odpowiedniego reagowania na zgłoszenia…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.