Nasza prezentacja na spotkaniu Związku LEWIATAN Jak pozyskać środki na szkolenia?

W dniu 17 października mieliśmy przyjemność zorganizować przy pomocy Wielkopolskiego Związku Pracodawców LEWIATAN spotkanie informacyjne dla jego członków.

W spotkaniu pt. „Szkolenia dofinansowane dla Twojej firmy” wzięło udział 15 osób, a my wykorzystaliśmy je do przekazania naszej wiedzy w zakresie pozyskiwania środków na szkolenia oraz przekonania uczestników do podnoszenia kwalifikacji swoich pracowników właśnie w ten sposób.

Spotkanie było również dobrą okazja do zaprezentowania naszej firmy, która nie tylko przeprowadza szkolenia, ale również z powodzeniem pozyskuje środki na ich dofinansowanie z BUR i KFS.

Cele spotkania

Podczas spotkania podzieliliśmy się z uczestnikami praktyczną wiedzą dotyczącą sposobów pozyskiwania dofinansowań na szkolenia.

Schemat spotkania
Na spotkanie przedstawiciele firmy Warto Szkolić przygotowali dla uczestników przewodnik pozyskiwania środków zewnętrznych na finansowanie szkoleń. Przygotowaliśmy prezentację i rozdaliśmy broszury informacyjne.

Podczas spotkania poruszyliśmy cztery zagadnienia:

  • BUR – możliwości zdobycia dofinansowania, procedura, doświadczenia w pozyskiwaniu.
  • KFS –jak wyżej.
  • Porównanie kryteriów pozyskiwania środków z BUR i KFS.
  • Praktyczne doświadczenia firmy Warto Szkolić w staraniu się o środki dla firm.

Najważniejsze wnioski dot. pozyskiwania środków na szkolenia

Firma Warto Szkolić podzieliła się z uczestnikami swoimi doświadczeniami w pozyskiwaniu środków na szkolenia dla swoich klientów, m.in. wskazując, w jaki sposób zwiększyć swoje szanse na otrzymanie dofinansowania, a były to:

  • delegacja na szkolenie osób powyżej 50. roku życia,
  • delegacja na szkolenie osób o niskich kwalifikacjach,
  • delegacja na szkolenie pracowników z branży o największym potencjale rozwojowym lub branżach strategicznych dla województwa wielkopolskiego.

Z doświadczenia firmy Warto Szkolić wynika, że łatwiej pozyskać środki z BUR niż z KFS, ale o dofinansowanie z tego pierwszego mogą starać się wyłącznie mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa. Poniżej krótkie podsumowanie różnic pomiędzy BUR a KFS, które zaprezentowaliśmy podczas spotkania:

  • BUR (Baza Usług Rozwojowych) – 50-80% zwrotu kosztów szkolenia; usługa dostępna dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw; firma Warto szkolić z powodzeniem pozyskała już środki dla wielu firm od BUR.
  • KFS (Krajowy Fundusz Szkoleniowy) – od 80 do 100% refundacji, ale dużo trudniej ją uzyskać niż tę z BUR; może za to starać się o środki każda firma, a nie tak jak w przypadku BUR tylko mikro, mała i średniej wielkości.

Zachęcamy do skorzystania z bezpłatnej pomocy naszej firmy
Zachęcamy do skorzystania z naszych usług, dopasujemy temat szkolenia do Państwa potrzeb i do wymogów dofinansowania z BUR i KFS.

Jako firma szkoleniowa, załatwiamy wszystkie formalności: wypełniamy wnioski, kontaktujemy się z wybranym Operatorem. W zamian za to, w przypadku ich pozyskania, przeprowadzamy szkolenie. Firmy zainteresowane szkoleniem nie ponoszą żadnych kosztów związanych z przygotowaniem wniosku, czy też z nieprzyznaniem dofinansowania. Odpowiedzialność spoczywa na firmie “Warto szkolić”.

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jaka rolę odgrywa ostatnie wrażenie przed klientem?

W świecie biznesu siła pierwszego wrażenia jest często podkreślana jako kluczowy element w nawiązywaniu relacji z klientami. Jednak równie istotne, a często niedoceniane, jest ostatnie wrażenie, które firma pozostawia po zakończeniu interakcji. To właśnie ono może zadecydować o tym, czy klient będzie chciał wrócić i polecić firmę innym. W dynamicznym i konkurencyjnym środowisku biznesowym, każda interakcja z klientem powinna być traktowana jako…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak przekonać klienta do zakupu produktu lub usługi?

W obliczu globalnej konkurencji i dynamicznie zmieniających się preferencji konsumentów, umiejętność efektywnego przekonywania klientów do zakupu produktów lub usług staje się niezbędna dla każdego przedsiębiorstwa. Firmy starają się nie tylko dostarczać produkty o wysokiej jakości, ale również tworzyć wartość dodaną, która odpowiada na specyficzne oczekiwania i potrzeby swoich klientów. To podejście wymaga głębokiego zrozumienia tych potrzeb, co jest możliwe tylko przez bezpośrednią interakcję i budowanie…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak odpowiadać na zastrzeżenia ze strony klientów?

Każdy przedsiębiorca i pracownik obsługi klienta prędzej czy później zetknie się z zastrzeżeniami ze strony klientów. Niezadowolenie może wynikać z różnych powodów – od jakości produktów, przez problemy z dostawą, aż po obsługę klienta. Zamiast postrzegać zastrzeżenia jako zagrożenie, warto traktować je jako szansę na poprawę i wzmocnienie relacji z klientami. Umiejętne zarządzanie zastrzeżeniami to sztuka, która może przekształcić niezadowolonych klientów w lojalnych ambasadorów…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.