Szkolenie "Typy klientów w sprzedaży" dla Brokerr Ubezpieczenia. Nowa oferta, nowi klienci - czas na szkolenie!

21 lutego w siedzibie firmy Brokerr Ubezpieczenia i Finanse w Pułtusku mieliśmy przyjemność przeprowadzić szkolenie “Typy klientów w sprzedaży”. W naszym spotkaniu udział wzięło 10 osób – doradcy, kierownicy i właściciele ubezpieczalni. 

Cele szkolenia

Firma jest obecnie w ważnym dla siebie momencie zmiany oferty produktowej. Stąd pojawiła się potrzeba szkolenia, które przygotuje pracowników do prezentowania nowych produktów w lepszej i skuteczniejszej komunikacji z klientem.

Przebieg szkolenia “Typy klientów w sprzedaży”

W obecnej sytuacji niezbędne okazało się szkolenie z zarządzania zmianą – firma jest na etapie zmiany profilu produktów, jakie oferuje. Przygotowując pracowników do nadchodzących zmian, a wraz z nimi nowych klientów, skupiliśmy się na sprawnym rozróżnianiu różnych typów tych ostatnich. Najpierw, w trakcie krótkiego wykładu, uczestnicy dowiedzieli się, z jakimi typami rozmówców mogą mieć do czynienia. Później przeszliśmy do części praktycznej, gdzie na  podstawie przykładowych wypowiedzi i gestów uczyliśmy się rozpoznawać z kim mamy do czynienia. Na koniec ćwiczyliśmy dopasowywanie stylu komunikacji do konkretnych typów klientów. Zespół chętnie i z zaangażowaniem uczestniczył w szkoleniach – towarzyszyła nam otwarta atmosfera sprzyjająca nauce. Szkolenie podzieliliśmy na część teoretyczną i praktyczną, gdzie większość czasu objęła ta druga. W trakcie warsztatów realizowaliśmy zadania indywidualne i grupowe. 

Rezultaty szkolenia

Nasze szkolenie “Typy klientów w sprzedaży” pokazało pracownikom Brokerr Ubezpieczenia, jak mogą sprawnie dopasować swój styl komunikacji do klienta. A przez to szybciej uzyskać jego zainteresowanie. Pracownicy lepiej zrozumieli również konieczność zmian wprowadzanych w firmie i posiedli kluczową wiedzę dotyczącą procesu wdrażania zmian (z naciskiem na komunikację z klientem). Doradcom, kierownikom i właścicielom firmy Brokerr z Pułtuska dziękujemy za skorzystanie z naszych usług, a wszystkich Was zapraszamy na szkolenia sprzedażowe w zakresie  pozyskiwania i utrzymywania klientów.

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Współpraca z klientem w branży produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Współpraca z klientem stanowi fundament skutecznego funkcjonowania organizacji w każdej branży. Jest to proces, który wymaga od uczestników nie tylko gotowości do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, ale również otwartości na opinie i potrzeby innych. W ramach tego procesu kluczowe jest budowanie wzajemnego zaufania, co przyczynia się do efektywniejszego rozwiązywania problemów i osiągania wspólnych celów. Współpraca w branży produkcyjnej nabiera szczególnego znaczenia, ponieważ bezpośrednio przekłada się na jakość oferowanych…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Sztuka prezentacji w firmie zarządzającej projektami – relacja ze szkolenia

Sztuka prezentacji w firmie zarządzającej projektami jest nie tylko wyzwaniem, ale przede wszystkim kluczową umiejętnością, która decyduje o efektywności komunikacji między zespołami, klientami, a także wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariuszami. W kontekście dynamicznego świata zarządzania projektami, gdzie decyzje muszą być podejmowane szybko, a informacje przekazywane w sposób jasny i przekonujący, umiejętność skutecznej prezentacji staje się fundamentem sukcesu. Nasze szkolenie dla jednej z firm zarządzających projektami,…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Motywowanie zespołu w branży produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Motywowanie zespołu w branży produkcyjnej jest nie tylko wyzwaniem, ale także koniecznością, by osiągać założone cele produkcyjne i utrzymywać wysoką jakość pracy. W obliczu ciągle rosnących wymagań rynkowych, dynamicznego rozwoju technologii oraz zmieniających się oczekiwań pracowników, menedżerowie i liderzy stoją przed zadaniem nieustannego poszukiwania skutecznych metod motywacyjnych. Właściwe podejście do motywacji może znacząco wpłynąć na efektywność pracy, zadowolenie zespołu oraz redukcję absencji…
dowiedz się więcej