Szkolenie "Typy klientów w sprzedaży" dla Brokerr Ubezpieczenia. Nowa oferta, nowi klienci - czas na szkolenie!

21 lutego w siedzibie firmy Brokerr Ubezpieczenia i Finanse w Pułtusku mieliśmy przyjemność przeprowadzić szkolenie „Typy klientów w sprzedaży”. W naszym spotkaniu udział wzięło 10 osób – doradcy, kierownicy i właściciele ubezpieczalni. 

Cele szkolenia

Firma jest obecnie w ważnym dla siebie momencie zmiany oferty produktowej. Stąd pojawiła się potrzeba szkolenia, które przygotuje pracowników do prezentowania nowych produktów w lepszej i skuteczniejszej komunikacji z klientem.

Przebieg szkolenia „Typy klientów w sprzedaży”

W obecnej sytuacji niezbędne okazało się szkolenie z zarządzania zmianą – firma jest na etapie zmiany profilu produktów, jakie oferuje. Przygotowując pracowników do nadchodzących zmian, a wraz z nimi nowych klientów, skupiliśmy się na sprawnym rozróżnianiu różnych typów tych ostatnich. Najpierw, w trakcie krótkiego wykładu, uczestnicy dowiedzieli się, z jakimi typami rozmówców mogą mieć do czynienia. Później przeszliśmy do części praktycznej, gdzie na  podstawie przykładowych wypowiedzi i gestów uczyliśmy się rozpoznawać z kim mamy do czynienia. Na koniec ćwiczyliśmy dopasowywanie stylu komunikacji do konkretnych typów klientów. Zespół chętnie i z zaangażowaniem uczestniczył w szkoleniach – towarzyszyła nam otwarta atmosfera sprzyjająca nauce. Szkolenie podzieliliśmy na część teoretyczną i praktyczną, gdzie większość czasu objęła ta druga. W trakcie warsztatów realizowaliśmy zadania indywidualne i grupowe. 

Rezultaty szkolenia

Nasze szkolenie „Typy klientów w sprzedaży” pokazało pracownikom Brokerr Ubezpieczenia, jak mogą sprawnie dopasować swój styl komunikacji do klienta. A przez to szybciej uzyskać jego zainteresowanie. Pracownicy lepiej zrozumieli również konieczność zmian wprowadzanych w firmie i posiedli kluczową wiedzę dotyczącą procesu wdrażania zmian (z naciskiem na komunikację z klientem). Doradcom, kierownikom i właścicielom firmy Brokerr z Pułtuska dziękujemy za skorzystanie z naszych usług, a wszystkich Was zapraszamy na szkolenia sprzedażowe w zakresie  pozyskiwania i utrzymywania klientów.

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Zarządzanie zmianą w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie zmianą w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia Czym jest zarządzanie zmianą? Zarządzanie zmianą w firmie produkcyjnej to proces, który polega na planowaniu, monitorowaniu i ocenie zmian w przedsiębiorstwie.  Zarządzanie zmianą jest kluczowe dla prowadzenia firmy. Przedsiębiorstwo, które chce być konkurencyjne, musi dostosowywać się do zmieniających się standardów, potrzeb klientów, czy technologii. Zmiany są szczególnie ważne w firmach produkcyjnych. To właśnie w tej branży najczęściej dochodzi…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Zarządzanie pracownikami w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie pracownikami w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia Zarządzanie pracownikami w firmie produkcyjnej jest procesem, który opiera się na czterech podstawach: planowania, kontrolowania, motywowania i organizowania działań, które są związane z pracownikami firmy. Jego celem jest zapewnienie efektywnego wykorzystywania potencjału pracowników firmy. Zarządzanie obejmuje wiele złożonych zadań do których należą przede wszystkim: rekrutacja i selekcja pracowników szkolenie i rozwój motywowanie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Marketing i sprzedaż internetowa w branży sportowej - relacja ze szkolenia

Marketing i sprzedaż internetowa w branży sportowej – relacja ze szkolenia Marketing i sprzedaż internetowa w branży sportowej, odgrywają kluczową rolę w osiąganiu sukcesu biznesowego. W dzisiejszych czasach klienci poszukują usług i produktów w internecie. Wymusza to więc na przedsiębiorstwach, obowiązek obecności w sieci. Nie wystarczy tylko podstawowa wiedza o Internecie, by móc w nim sprzedawać swoje produkty. Konkurencja w sieci jest bardzo duża, dlatego wyjście z jej…
dowiedz się więcej