Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klient.dhosting.pl/warto2019/wartoszkolic.pl/wp-content/themes/warto/app/Controllers/Blog/BlogController.php on line 39
Obsługa klienta? Tylko w praktyce! Przekonaj się, że Warto Szkolić!

Obsługa klienta? Tylko w praktyce!

Obsługa klienta to wyzwanie! „Dlaczego tak drogo?”, „Ta cena się nie zgadza!”, „Czy mogłaby mi Pani doradzić?”, „Czy to pieczywo jest świeże?”, „Do kiedy będzie trwać promocja?”, „Gdzie znajdę cukier?”, „Czy mogę rozmawiać z kierownikiem?” Klienci sklepów spożywczych na co dzień zadają obsłudze setki pytań, a tym razem zespół firmy Terekia Sp. z o.o. miał okazję zmierzyć się z nimi na sali szkoleniowej!

Obsługa klienta? Tylko w praktyce!

Podczas dwudniowego spotkania uczestnicy poznali najważniejsze techniki pracy z klientem, rozwinęli umiejętność aktywnego słuchania, doradztwa, a także radzenia sobie z zastrzeżeniami i sytuacjami reklamacyjnymi.

W trakcie szkolenia zostały wykorzystane aktywizujące metody w postaci ćwiczeń, kart pracy, case studies, a także dyskusji moderowanych – wszystko po to, by umożliwić maksymalnie przełożenie poznawanych narzędzi na praktykę codziennego działania w sklepie. I musimy przyznać jedno – kiedy energia i otwartość grupy spotka się doświadczeniem trenera na sali szkoleniowej dzieje się magia!

Obsługa klienta szkolenie

Obsługa klienta – najważniejsza jest komunikacja!

Aby rozwinąć praktyczne umiejętności uczestników w różnych obszarach pracy z klientem kluczowe było uwzględnienie zagadnień z zakresu psychologii sprzedaży oraz komunikacji.

Uczestnicy dowiedzieli się między innymi:

  • jak tworzyć pozytywną atmosferę w kontakcie z klientem
  • jakie rodzaje pytań zadawać w zależności o sytuacji
  • jak doradzać wykorzystując język korzyści
  • jak wykorzystać techniki asertywnej komunikacji w relacji z klientem

Rezultaty szkolenia

Dodatkową wartością, niezwykle cenną dla uczestników była możliwość praktycznego przećwiczenia najważniejszych dla codziennej pracy zagadnień w praktyce, dzięki czemu zespół zyskał możliwość bezpośredniego wykorzystania zdobytej na szkoleniu wiedzy w swojej codziennej pracy. Dzięki zaangażowaniu uczestników i naszego trenera jesteśmy przekonani, że praca z klientem zyska nową jakość!

A jeśli zastanawiacie się, w jaki sposób poprawiać standard obsługi klienta i rozwijać umiejętności sprzedażowe zespołu w Waszej firmie, zapraszamy do zapoznania się z ofertą naszych szkoleń!

Trenerzy “Warto Szkolić”

 

Jeśli chcesz otrzymywać na bieżąco informacje odnośnie możliwości rozwoju Twojej firmy, poznać praktyczne narzędzia i być na bieżąco z biznesowymi trendami, dołącz do naszego newslettera!

[mailerlite_form form_id=1]

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Skuteczny kierownik w wodociągach – relacja ze szkolenia

Rola skutecznego kierownika w wodociągach Zarządzanie zespołem oraz infrastrukturą w branży wodociągowej to ogromne wyzwanie, które wymaga zarówno umiejętności przywódczych, jak i technicznej wiedzy. Wodociągi to sektor o strategicznym znaczeniu, w którym skuteczny kierownik w wodociągach odgrywa kluczową rolę w zapewnieniu niezawodności dostaw wody, optymalizacji procesów oraz bezpieczeństwa pracy. Właściwe podejście do zarządzania, umiejętność komunikacji i efektywne planowanie to fundamenty sukcesu na tym stanowisku. Z myślą…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Reagowanie na emocje klientów w branży bezpieczeństwa pożarowego – relacja ze szkolenia

Znaczenie umiejętnego reagowania na emocje klientów W branży bezpieczeństwa pożarowego kluczowe jest nie tylko zapewnienie najwyższej jakości usług i produktów, ale także umiejętność pracy z klientami, którzy często doświadczają silnych emocji. Strach przed pożarem, niepewność co do skuteczności systemów przeciwpożarowych czy stres związany z przepisami i normami to codzienność w tej dziedzinie. Emocje klientów odgrywają fundamentalną rolę w budowaniu relacji biznesowych, dlatego niezbędne…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Zasady i logistyka w transporcie międzynarodowymi krajowym w firmie transportowej - relacja ze szkolenia

Logistyka w transporcie – kluczowy element sukcesu branży transportowej Logistyka w transporcie odgrywa kluczową rolę w sprawnym funkcjonowaniu przewozów zarówno na poziomie krajowym, jak i międzynarodowym. Bez odpowiedniego planowania, znajomości przepisów oraz skutecznej organizacji przewozów trudno osiągnąć wysoką efektywność i minimalizować ryzyko opóźnień czy nieprzewidzianych kosztów. Logistyka w transporcie to nie tylko planowanie tras i zarządzanie flotą, ale również przestrzeganie przepisów, dbanie o bezpieczeństwo przewożonych ładunków…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.