Obsługa klienta? Tylko w praktyce!

Obsługa klienta to wyzwanie! „Dlaczego tak drogo?”, „Ta cena się nie zgadza!”, „Czy mogłaby mi Pani doradzić?”, „Czy to pieczywo jest świeże?”, „Do kiedy będzie trwać promocja?”, „Gdzie znajdę cukier?”, „Czy mogę rozmawiać z kierownikiem?” Klienci sklepów spożywczych na co dzień zadają obsłudze setki pytań, a tym razem zespół firmy Terekia Sp. z o.o. miał okazję zmierzyć się z nimi na sali szkoleniowej!

Obsługa klienta? Tylko w praktyce!

Podczas dwudniowego spotkania uczestnicy poznali najważniejsze techniki pracy z klientem, rozwinęli umiejętność aktywnego słuchania, doradztwa, a także radzenia sobie z zastrzeżeniami i sytuacjami reklamacyjnymi.

W trakcie szkolenia zostały wykorzystane aktywizujące metody w postaci ćwiczeń, kart pracy, case studies, a także dyskusji moderowanych – wszystko po to, by umożliwić maksymalnie przełożenie poznawanych narzędzi na praktykę codziennego działania w sklepie. I musimy przyznać jedno – kiedy energia i otwartość grupy spotka się doświadczeniem trenera na sali szkoleniowej dzieje się magia!

Obsługa klienta szkolenie

Obsługa klienta – najważniejsza jest komunikacja!

Aby rozwinąć praktyczne umiejętności uczestników w różnych obszarach pracy z klientem kluczowe było uwzględnienie zagadnień z zakresu psychologii sprzedaży oraz komunikacji.

Uczestnicy dowiedzieli się między innymi:

  • jak tworzyć pozytywną atmosferę w kontakcie z klientem
  • jakie rodzaje pytań zadawać w zależności o sytuacji
  • jak doradzać wykorzystując język korzyści
  • jak wykorzystać techniki asertywnej komunikacji w relacji z klientem

Rezultaty szkolenia

Dodatkową wartością, niezwykle cenną dla uczestników była możliwość praktycznego przećwiczenia najważniejszych dla codziennej pracy zagadnień w praktyce, dzięki czemu zespół zyskał możliwość bezpośredniego wykorzystania zdobytej na szkoleniu wiedzy w swojej codziennej pracy. Dzięki zaangażowaniu uczestników i naszego trenera jesteśmy przekonani, że praca z klientem zyska nową jakość!

A jeśli zastanawiacie się, w jaki sposób poprawiać standard obsługi z klientem i rozwijać umiejętności sprzedażowe zespołu w Waszej firmie, zapraszamy do zapoznania się z ofertą naszych szkoleń!

Trenerzy „Warto Szkolić”

 

Jeśli chcesz otrzymywać na bieżąco informacje odnośnie możliwości rozwoju Twojej firmy, poznać praktyczne narzędzia i być na bieżąco z biznesowymi trendami, dołącz do naszego newslettera!

[mailerlite_form form_id=1]

Przeczytaj również:

Blog, Szkolenia

Szkolenia gastronomiczne — jak wybrać?

Szkolenia gastronomiczne — jak wybrać? Gastronomia wymaga ciągłej nauki i systematycznej pracy. Nic nie daje bowiem tak dobrych rezultatów, jak praktyka pod czujnym okiem ekspertów. Dzięki dobrym szkoleniom można nie tylko poprawić standard restauracji, ale również jakość własnej pracy w kuchni. Warto pamiętać, że kursy dla gastronomii dotyczą także obsługi oraz zarządzania finansami. Wszystkie te aspekty mają wpływ na zyski, które generuje restauracja. W tym…
dowiedz się więcej
Blog, Szkolenia dofinansowane

Akademia Menadżera Cyfryzacji — Marketing cyfrowy

Akademia Menadżera Cyfryzacji — Marketing cyfrowy Świat sprzedaży marketingu dynamicznie się zmienia. Klienci przed podjęciem kontaktu z firmą wyszukują informacji na temat przedsiębiorstwa, usług czy produktów w Internecie. Marketing cyfrowy jest działaniem, które pomaga nam w pozyskaniu klientów, bez większego działania z naszej strony. To dlatego ważne jest, by np. strona internetowa zbudowana była szczegółowo, profesjonalnie, a zarazem atrakcyjnie. Szkolenie…
dowiedz się więcej
Blog, Wiedza i rozwój

Otwarcie własnej działalności. Jakie są przeszkody i kto może ją otworzyć?

Otwarcie własnej działalności. Jakie są przeszkody i kto może ją otworzyć? W naszym kraju otwarcie własnej działalności gospodarczej jest stosunkowo proste i nie wymaga posiadania specjalnych pozwoleń czy uprawnień. Są jednak określone przypadki, gdy należy spełnić dodatkowe warunki, o których opowiemy dziś nieco więcej. Otwarcie własnej działalności – proces założenia Sam proces otwierania własnej firmy jest w Polsce…
dowiedz się więcej