Obsługa klienta? Tylko w praktyce!

Obsługa klienta to wyzwanie! „Dlaczego tak drogo?”, „Ta cena się nie zgadza!”, „Czy mogłaby mi Pani doradzić?”, „Czy to pieczywo jest świeże?”, „Do kiedy będzie trwać promocja?”, „Gdzie znajdę cukier?”, „Czy mogę rozmawiać z kierownikiem?” Klienci sklepów spożywczych na co dzień zadają obsłudze setki pytań, a tym razem zespół firmy Terekia Sp. z o.o. miał okazję zmierzyć się z nimi na sali szkoleniowej!

Obsługa klienta? Tylko w praktyce!

Podczas dwudniowego spotkania uczestnicy poznali najważniejsze techniki pracy z klientem, rozwinęli umiejętność aktywnego słuchania, doradztwa, a także radzenia sobie z zastrzeżeniami i sytuacjami reklamacyjnymi.

W trakcie szkolenia zostały wykorzystane aktywizujące metody w postaci ćwiczeń, kart pracy, case studies, a także dyskusji moderowanych – wszystko po to, by umożliwić maksymalnie przełożenie poznawanych narzędzi na praktykę codziennego działania w sklepie. I musimy przyznać jedno – kiedy energia i otwartość grupy spotka się doświadczeniem trenera na sali szkoleniowej dzieje się magia!

Obsługa klienta szkolenie

Obsługa klienta – najważniejsza jest komunikacja!

Aby rozwinąć praktyczne umiejętności uczestników w różnych obszarach pracy z klientem kluczowe było uwzględnienie zagadnień z zakresu psychologii sprzedaży oraz komunikacji.

Uczestnicy dowiedzieli się między innymi:

  • jak tworzyć pozytywną atmosferę w kontakcie z klientem
  • jakie rodzaje pytań zadawać w zależności o sytuacji
  • jak doradzać wykorzystując język korzyści
  • jak wykorzystać techniki asertywnej komunikacji w relacji z klientem

Rezultaty szkolenia

Dodatkową wartością, niezwykle cenną dla uczestników była możliwość praktycznego przećwiczenia najważniejszych dla codziennej pracy zagadnień w praktyce, dzięki czemu zespół zyskał możliwość bezpośredniego wykorzystania zdobytej na szkoleniu wiedzy w swojej codziennej pracy. Dzięki zaangażowaniu uczestników i naszego trenera jesteśmy przekonani, że praca z klientem zyska nową jakość!

A jeśli zastanawiacie się, w jaki sposób poprawiać standard obsługi z klientem i rozwijać umiejętności sprzedażowe zespołu w Waszej firmie, zapraszamy do zapoznania się z ofertą naszych szkoleń!

Trenerzy “Warto Szkolić”

 

Jeśli chcesz otrzymywać na bieżąco informacje odnośnie możliwości rozwoju Twojej firmy, poznać praktyczne narzędzia i być na bieżąco z biznesowymi trendami, dołącz do naszego newslettera!

[mailerlite_form form_id=1]

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Zarządzanie relacjami z dostawcami w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie relacjami z dostawcami w firmie produkcyjnej jest kluczowym elementem, który może znacząco wpłynąć na efektywność operacyjną, jakość produktów oraz ogólną konkurencyjność na rynku. Efektywne zarządzanie relacjami z dostawcami wymaga nie tylko starannego wyboru partnerów, ale także ciągłego monitorowania ich wydajności, oceny jakości dostarczanych materiałów i usług. A także budowania długoterminowych, opartych na zaufaniu relacji. Dobre zarządzanie relacjami z dostawcami może prowadzić do lepszej…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Wykorzystanie AI w hotelarstwie – relacja ze szkolenia

Szkolenia stanowią kluczowy element rozwoju pracowników oraz całych organizacji. Pozwalają nie tylko na zdobywanie nowych umiejętności, ale także na dostosowanie się do szybko zmieniających się warunków rynkowych i technologicznych. W szczególności szkolenia dotyczące nowoczesnych technologii, takich jak sztuczna inteligencja (AI), nabierają szczególnego znaczenia w kontekście ciągłej digitalizacji różnych branż. W branży hotelarskiej, która coraz śmielej korzysta z rozwiązań opartych na AI, takie szkolenia są kluczowe…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Promocja i właściwe zarządzanie towarem w sklepie

W dynamicznie zmieniającym się świecie handlu detalicznego, nadążanie za najnowszymi trendami i technikami zarządzania towarem oraz promocji produktów jest niezbędne dla utrzymania konkurencyjności. Właściciele sklepów i menedżerowie sieci handlowych muszą stale doskonalić swoje umiejętności, aby efektywnie przyciągać klientów i budować ich lojalność. Z tego powodu, na prośbę jednej z czołowych sieci handlowych, zorganizowaliśmy szkolenie, które prowadziła nasza ekspertka Anna Królak,…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.