Od budowy do pierwszego klienta. Szkolenie biznesowe i marketingowe dla nowego ośrodka Wellness & SPA

Od budowy do pierwszego klienta. Szkolenie biznesowe i marketingowe dla nowego ośrodka Wellness & SPA

W dniach 06-09.03.2018 przeprowadziliśmy jednoosobowe szkolenie z zakresu budowy strategii biznesowej i marketingowej dla właścicielki przedsiębiorstwa „Raban”. Cykl spotkań odbył się w malowniczo położonej nad warmińskimi jeziorami miejscowości Wiartel. To tutaj wysiłkiem firmy powstaje centrum Wellness & SPA.

Od budowy do pierwszego klienta. Szkolenie biznesowe i marketingowe dla nowego ośrodka Wellness & SPA

W dniach 06-09.03.2018 przeprowadziliśmy jednoosobowe szkolenie z zakresu budowy strategii biznesowej i marketingowej dla właścicielki przedsiębiorstwa „Raban”. Cykl spotkań odbył się w malowniczo położonej nad warmińskimi jeziorami miejscowości Wiartel. To tutaj wysiłkiem firmy powstaje centrum Wellness & SPA.

Szkolenie poprowadził nasz trener, wieloletni konsultant hoteli i centrów wellness. Od wielu lat bierze on praktyczny udział przy pozycjonowaniu bazy hotelowej w Polsce i za jej granicami (St. Petersburg, Berlin, Rimini, Zanzibar).

Powierzone zadanie było dużym wyzwaniem, ponieważ ośrodek jeszcze nie został otwarty, co powodowało brak punktu odniesienia, faktów, na podstawie których można by wysnuć wnioski i zarekomendować działania. W tej sytuacji cele szkolenia były niezwykle rozbudowane, o czym więcej w akapicie poniżej.

Cele

Pierwszym celem szkolenia było zapewnienie jak najszybszego otwarcia ośrodka, bez zbędnych opóźnień.

Drugim, nabycie umiejętności zbudowania strategii biznesowej „od rozpoczęcia budowy do pierwszego gościa”.

Jako ostatni cel tego trzydniowego szkolenia wyznaczyliśmy zapoznanie z kluczowymi zasadami działań marketingowych dla branży turystycznej: zasad pozycjonowania obiektów i etapów budowania oferty SPA.

Schemat szkolenia

Szkolenie skupiło się na pomocy w budowie strategii biznesowej i marketingowej ośrodka wypoczynkowego.

Strategia biznesowa

  • Optymalizacja kosztów inwestycji hotelowych.
  • Analiza rynku i konkurencji na potrzeby pozycjonowania SPA.
  • Przekazanie wiedzy z zakresu wypracowania modelu oferty kosmetycznej SPA i zasad zapytań ofertowych do dostawców wyposażenia i kosmetyków.

Strategia marketingowa

  • Poznanie sposobów pozycjonowania rekreacji i bazy zabiegowej, spójność funkcjonalna – jak pozycjonować wellness „od pomysłu do pierwszego gościa”.
  • Szkolenie personelu – jak utrzymać stały poziomu usług.
  • Podstawy online marketingu dla branży hotelarskiej: komunikacja elektroniczna z klientem, media społecznościowe, projekt strony internetowej oraz pozycjonowanie jej w Internecie.

Efekty szkolenia

Szkolenie powinno pomóc właścicielce ośrodka wypoczynkowego w usystematyzowaniu terminarza działań aż do uruchomienia obiektu. Poza tym wykluczy takie punkty krytyczne jak zbyt późne rozpoczęcie prac nad promocją, zamówieniami wyposażenia, czy naborem personelu. Pozwoli również wykluczyć nierzetelnych dostawców wyposażenia.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie relacjami z klientem z wykorzystaniem systemu CRM w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Rola CRM w sieci handlowej w budowaniu przewagi rynkowej Współczesna sprzedaż detaliczna nie może funkcjonować skutecznie bez odpowiedniego wsparcia technologicznego. Jednym z kluczowych elementów, które wpływają na rozwój, lojalność klientów oraz wzrost sprzedaży, jest skuteczne zarządzanie relacjami z klientem. W dobie cyfrowej transformacji, systemy CRM w sieci handlowej stają się nieodzownym narzędziem codziennej pracy. Ich rola nie ogranicza się jedynie do gromadzenia danych, ale obejmuje całościowe…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Strategiczne zarządzanie handlem w sieci sklepów – relacja ze szkolenia

Zarządzanie handlem w sieci sklepów – klucz do przewagi konkurencyjnej Zarządzanie handlem to obecnie jeden z najważniejszych obszarów strategicznych dla firm działających w środowisku wielokanałowym. W realiach silnej konkurencji, rosnących oczekiwań konsumentów oraz dynamicznego rozwoju technologii, umiejętność skutecznego zarządzania handlem staje się kluczowa dla utrzymania rentowności, budowania wartości marki i efektywnej ekspansji. Sieci handlowe, niezależnie od skali działalności, muszą rozwijać kompetencje w zakresie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Rozwój współpracy między kierownikami w firmie produkcyjnej

Rozwój współpracy między kierownikami jako kluczowy element efektywności w firmie produkcyjnej Efektywna współpraca między kierownikami to jeden z kluczowych elementów sprawnie funkcjonującej firmy, szczególnie w środowisku produkcyjnym, gdzie precyzja, czas reakcji i płynność informacji mają ogromne znaczenie. Rozwój współpracy między kierownikami wpływa bezpośrednio na zdolność organizacji do realizowania strategicznych celów, optymalizowania procesów i reagowania na zmieniające się potrzeby rynkowe. W nowoczesnych…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.