Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klient.dhosting.pl/warto2019/wartoszkolic.pl/wp-content/themes/warto/app/Controllers/Blog/BlogController.php on line 39
Od budowy do pierwszego klienta. Szkolenie biznesowe i marketingowe dla nowego ośrodka Wellness & SPA - Warto Szkolić.pl | Szkolenia, Doradztwo, Merchandising

Od budowy do pierwszego klienta. Szkolenie biznesowe i marketingowe dla nowego ośrodka Wellness & SPA

Od budowy do pierwszego klienta. Szkolenie biznesowe i marketingowe dla nowego ośrodka Wellness & SPA

W dniach 06-09.03.2018 przeprowadziliśmy jednoosobowe szkolenie z zakresu budowy strategii biznesowej i marketingowej dla właścicielki przedsiębiorstwa „Raban”. Cykl spotkań odbył się w malowniczo położonej nad warmińskimi jeziorami miejscowości Wiartel. To tutaj wysiłkiem firmy powstaje centrum Wellness & SPA.

Od budowy do pierwszego klienta. Szkolenie biznesowe i marketingowe dla nowego ośrodka Wellness & SPA

W dniach 06-09.03.2018 przeprowadziliśmy jednoosobowe szkolenie z zakresu budowy strategii biznesowej i marketingowej dla właścicielki przedsiębiorstwa „Raban”. Cykl spotkań odbył się w malowniczo położonej nad warmińskimi jeziorami miejscowości Wiartel. To tutaj wysiłkiem firmy powstaje centrum Wellness & SPA.

Szkolenie poprowadził nasz trener, wieloletni konsultant hoteli i centrów wellness. Od wielu lat bierze on praktyczny udział przy pozycjonowaniu bazy hotelowej w Polsce i za jej granicami (St. Petersburg, Berlin, Rimini, Zanzibar).

Powierzone zadanie było dużym wyzwaniem, ponieważ ośrodek jeszcze nie został otwarty, co powodowało brak punktu odniesienia, faktów, na podstawie których można by wysnuć wnioski i zarekomendować działania. W tej sytuacji cele szkolenia były niezwykle rozbudowane, o czym więcej w akapicie poniżej.

Cele

Pierwszym celem szkolenia było zapewnienie jak najszybszego otwarcia ośrodka, bez zbędnych opóźnień.

Drugim, nabycie umiejętności zbudowania strategii biznesowej „od rozpoczęcia budowy do pierwszego gościa”.

Jako ostatni cel tego trzydniowego szkolenia wyznaczyliśmy zapoznanie z kluczowymi zasadami działań marketingowych dla branży turystycznej: zasad pozycjonowania obiektów i etapów budowania oferty SPA.

Schemat szkolenia

Szkolenie skupiło się na pomocy w budowie strategii biznesowej i marketingowej ośrodka wypoczynkowego.

Strategia biznesowa

  • Optymalizacja kosztów inwestycji hotelowych.
  • Analiza rynku i konkurencji na potrzeby pozycjonowania SPA.
  • Przekazanie wiedzy z zakresu wypracowania modelu oferty kosmetycznej SPA i zasad zapytań ofertowych do dostawców wyposażenia i kosmetyków.

Strategia marketingowa

  • Poznanie sposobów pozycjonowania rekreacji i bazy zabiegowej, spójność funkcjonalna – jak pozycjonować wellness „od pomysłu do pierwszego gościa”.
  • Szkolenie personelu – jak utrzymać stały poziomu usług.
  • Podstawy online marketingu dla branży hotelarskiej: komunikacja elektroniczna z klientem, media społecznościowe, projekt strony internetowej oraz pozycjonowanie jej w Internecie.

Efekty szkolenia

Szkolenie powinno pomóc właścicielce ośrodka wypoczynkowego w usystematyzowaniu terminarza działań aż do uruchomienia obiektu. Poza tym wykluczy takie punkty krytyczne jak zbyt późne rozpoczęcie prac nad promocją, zamówieniami wyposażenia, czy naborem personelu. Pozwoli również wykluczyć nierzetelnych dostawców wyposażenia.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Szkolenie z organizacji pracy dla producentów skrzyń narzędziowych – relacja ze szkolenia

Efektywna organizacja pracy w przedsiębiorstwach produkcyjnych W dzisiejszych czasach właściwa organizacja pracy stanowi fundament sprawnego funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa produkcyjnego. Nieodpowiednie zarządzanie procesami może prowadzić do opóźnień, strat finansowych i braku wydajności. Szczególnie ważne jest to w firmach zajmujących się produkcją, gdzie liczy się precyzja, czas oraz optymalne wykorzystanie zasobów. Z tego powodu szkolenia z organizacji pracy zyskują na znaczeniu, pomagając zespołom…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Szkolenie z komunikacji dla producentów mebli – relacja ze szkolenia

Rola komunikacji w branży meblarskiej – szkolenie Komunikacja stanowi podstawę skutecznego działania w każdej organizacji, a w branży meblarskiej odgrywa szczególnie istotną rolę. Dobra komunikacja dla producentów mebli wpływa na efektywność procesów produkcyjnych, współpracę w zespołach oraz budowanie relacji z klientami. W odpowiedzi na rosnące potrzeby branży, nasza firma została poproszona przez jedną z firm produkujących meble o przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia z zakresu komunikacji.…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Szkolenie z efektywności pracy dla producentów rolet i żaluzji – relacja ze szkolenia

Efektywność w działaniu – klucz do sukcesu w biznesie Efektywność pracy to kluczowy czynnik decydujący o sukcesie każdej organizacji. Właściwa organizacja czasu, optymalizacja procesów oraz skuteczna współpraca zespołowa pozwalają osiągać lepsze wyniki, ograniczać marnotrawstwo i podnosić jakość działań. W dzisiejszych czasach, kiedy tempo pracy nieustannie rośnie, umiejętność poprawy efektywności staje się nieodzowna zarówno na poziomie indywidualnym, jak i zespołowym. Firmy, które wdrażają…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.