Prezi – jak stworzyć ciekawą prezentację?

W ramach prowadzonych przez nas szkoleń prezentujemy naszym kursantom najnowsze, dostępne na rynku narzędzia, wspomagające strategię marketingową firmy i ułatwiające codzienne funkcjonowanie w świecie reklamy i PR. Nie tylko informujemy uczestników szkoleń o istnieniu różnych produktów, ale również uczymy w jaki sposób z nich korzystać. Jednym z tego typu narzędzi jest Prezi.

Czym jest Prezi?

Prezi to oprogramowanie do tworzenia i przedstawiania prezentacji na tak zwanym wirtualnym płótnie. Narzędzie to działa w oparciu o platformę Adobe Flash oraz Adobe AIR. Prezi stanowi alternatywę i jednocześnie nowocześniejszą wersję PowerPointa. Największą zaletą tego oprogramowania jest to, iż wykorzystuje ono pośrednictwo zoom (ZUI), które pozwala użytkownikom na powiększanie i pomniejszanie prezentacji, a także wyświetlanie i poruszanie się pomiędzy poszczególnymi jego elementami. Pierwotnie narzędzie to miało być stosowane do wizualizacji architektonicznych, stąd atrakcyjny, przestrzenny model tworzonych prezentacji.

Od czego zacząć?

Pracę z oprogramowaniem należy zacząć od rejestracji na stronie prezi.com. Na początek trzeba wybrać odpowiedni typ licencji (istnieje na przykład wersja darmowa). Potem konieczne jest wypełnienie dostępnego na stronie formularza poprzez uzupełnienie swoich danych osobowych, adresu e-mail oraz hasła. Na koniec niezbędne będzie potwierdzenie, że akceptujemy warunki korzystania. Po pomyślnym przejściu procesu rejestracji możemy zabrać się za tworzenie prezentacji.

Prezentacja Prezi – pierwsze kroki

Utworzenie nowej prezentacji rozpoczyna się od kliknięcia „nowa prezentacja”. Dalej konieczne będzie uzupełnienie jej tytułu i opisu. W dalszej kolejności zostaniemy skierowani na stronę, pozwalającą na wybór kolorów, czcionki, motywu i innych graficznych elementów. Edycja tekstu jest skonstruowana dość intuicyjnie, co ułatwia korzystanie z tego narzędzia. Bez problemu można również wzbogacić prezentację o różnego rodzaju materiały multimedialne, takie jak zdjęcia, filmy, filmy z YouTube i innych portali. Istotnym elementem prezentacji są tak zwane ramki, które dają możliwość pogrupowania obiektów i tekstów oraz ustawienie odpowiedniego „kadru”.

Korzystanie z prezentacji Prezi

Tworząc prezentację w oparciu o oprogramowanie Prezi możemy z niej dowolnie korzystać. Możliwe jest na przykład pobranie jej na pulpit komputera, prezentacja online, a także wklejenie jej na stronę www lub wygenerowanie specjalnego linku, umożliwiającego rozsyłanie prezentacji znajomym i współpracownikom.

Szkolenia

Prezi stanowi nowoczesne i bardzo atrakcyjne narzędzie w świecie marketingu. Z uwagi na jego rosnącą popularność, postanowiliśmy stworzyć szkolenie dedykowane osobom, chcącym zapoznać się ze wszystkimi tajnikami tego rozwiązania. Nasi specjaliści proponują zajęcia praktyczne, na których nasi kursanci dowiedzą się w jaki sposób efektywnie korzystać z tego oprogramowania aby wzbogacić strategię marketingową firmy.

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jaka rolę odgrywa ostatnie wrażenie przed klientem?

W świecie biznesu siła pierwszego wrażenia jest często podkreślana jako kluczowy element w nawiązywaniu relacji z klientami. Jednak równie istotne, a często niedoceniane, jest ostatnie wrażenie, które firma pozostawia po zakończeniu interakcji. To właśnie ono może zadecydować o tym, czy klient będzie chciał wrócić i polecić firmę innym. W dynamicznym i konkurencyjnym środowisku biznesowym, każda interakcja z klientem powinna być traktowana jako…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak przekonać klienta do zakupu produktu lub usługi?

W obliczu globalnej konkurencji i dynamicznie zmieniających się preferencji konsumentów, umiejętność efektywnego przekonywania klientów do zakupu produktów lub usług staje się niezbędna dla każdego przedsiębiorstwa. Firmy starają się nie tylko dostarczać produkty o wysokiej jakości, ale również tworzyć wartość dodaną, która odpowiada na specyficzne oczekiwania i potrzeby swoich klientów. To podejście wymaga głębokiego zrozumienia tych potrzeb, co jest możliwe tylko przez bezpośrednią interakcję i budowanie…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak odpowiadać na zastrzeżenia ze strony klientów?

Każdy przedsiębiorca i pracownik obsługi klienta prędzej czy później zetknie się z zastrzeżeniami ze strony klientów. Niezadowolenie może wynikać z różnych powodów – od jakości produktów, przez problemy z dostawą, aż po obsługę klienta. Zamiast postrzegać zastrzeżenia jako zagrożenie, warto traktować je jako szansę na poprawę i wzmocnienie relacji z klientami. Umiejętne zarządzanie zastrzeżeniami to sztuka, która może przekształcić niezadowolonych klientów w lojalnych ambasadorów…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.