Prezi – jak stworzyć ciekawą prezentację?

W ramach prowadzonych przez nas szkoleń prezentujemy naszym kursantom najnowsze, dostępne na rynku narzędzia, wspomagające strategię marketingową firmy i ułatwiające codzienne funkcjonowanie w świecie reklamy i PR. Nie tylko informujemy uczestników szkoleń o istnieniu różnych produktów, ale również uczymy w jaki sposób z nich korzystać. Jednym z tego typu narzędzi jest Prezi.

Czym jest Prezi?

Prezi to oprogramowanie do tworzenia i przedstawiania prezentacji na tak zwanym wirtualnym płótnie. Narzędzie to działa w oparciu o platformę Adobe Flash oraz Adobe AIR. Prezi stanowi alternatywę i jednocześnie nowocześniejszą wersję PowerPointa. Największą zaletą tego oprogramowania jest to, iż wykorzystuje ono pośrednictwo zoom (ZUI), które pozwala użytkownikom na powiększanie i pomniejszanie prezentacji, a także wyświetlanie i poruszanie się pomiędzy poszczególnymi jego elementami. Pierwotnie narzędzie to miało być stosowane do wizualizacji architektonicznych, stąd atrakcyjny, przestrzenny model tworzonych prezentacji.

Od czego zacząć?

Pracę z oprogramowaniem należy zacząć od rejestracji na stronie prezi.com. Na początek trzeba wybrać odpowiedni typ licencji (istnieje na przykład wersja darmowa). Potem konieczne jest wypełnienie dostępnego na stronie formularza poprzez uzupełnienie swoich danych osobowych, adresu e-mail oraz hasła. Na koniec niezbędne będzie potwierdzenie, że akceptujemy warunki korzystania. Po pomyślnym przejściu procesu rejestracji możemy zabrać się za tworzenie prezentacji.

Prezentacja Prezi – pierwsze kroki

Utworzenie nowej prezentacji rozpoczyna się od kliknięcia „nowa prezentacja”. Dalej konieczne będzie uzupełnienie jej tytułu i opisu. W dalszej kolejności zostaniemy skierowani na stronę, pozwalającą na wybór kolorów, czcionki, motywu i innych graficznych elementów. Edycja tekstu jest skonstruowana dość intuicyjnie, co ułatwia korzystanie z tego narzędzia. Bez problemu można również wzbogacić prezentację o różnego rodzaju materiały multimedialne, takie jak zdjęcia, filmy, filmy z YouTube i innych portali. Istotnym elementem prezentacji są tak zwane ramki, które dają możliwość pogrupowania obiektów i tekstów oraz ustawienie odpowiedniego „kadru”.

Korzystanie z prezentacji Prezi

Tworząc prezentację w oparciu o oprogramowanie Prezi możemy z niej dowolnie korzystać. Możliwe jest na przykład pobranie jej na pulpit komputera, prezentacja online, a także wklejenie jej na stronę www lub wygenerowanie specjalnego linku, umożliwiającego rozsyłanie prezentacji znajomym i współpracownikom.

Szkolenia

Prezi stanowi nowoczesne i bardzo atrakcyjne narzędzie w świecie marketingu. Z uwagi na jego rosnącą popularność, postanowiliśmy stworzyć szkolenie dedykowane osobom, chcącym zapoznać się ze wszystkimi tajnikami tego rozwiązania. Nasi specjaliści proponują zajęcia praktyczne, na których nasi kursanci dowiedzą się w jaki sposób efektywnie korzystać z tego oprogramowania aby wzbogacić strategię marketingową firmy.

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak rozwiązywać konflikty w branży produkcyjnej?

Konflikty w branży produkcyjnej są nieuniknione i mogą wynikać z wielu przyczyn, takich jak stres związany z terminami, różnice kulturowe czy konkurencja o zasoby. Skuteczne zarządzanie tymi konfliktami jest kluczowe, ponieważ nie tylko wpływa na atmosferę pracy, ale również na produktywność i ogólne wyniki finansowe przedsiębiorstwa. Aby poradzić sobie z tymi wyzwaniami, organizacje muszą rozwijać strategie rozpoznawania, zapobiegania i rozwiązywania konfliktów. Ten artykuł ma na celu przedstawić…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak radzić sobie z obiekcjami klientów?

Współczesny rynek oferuje konsumentom niezliczoną ilość produktów i usług, stawiając przed przedsiębiorcami nie lada wyzwanie w zakresie przyciągania i utrzymywania uwagi klientów. W tym zatłoczonym środowisku, zdolność do efektywnego radzenia sobie z obiekcjami klientów staje się kluczową umiejętnością, która może decydować o sukcesie lub porażce biznesu. Obiekcje, często postrzegane jako bariery na drodze do sprzedaży, w rzeczywistości mogą być postrzegane jako okazje do pogłębienia relacji…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak pokonać bariery komunikacyjne w biznesie?

W środowisku biznesowym, gdzie efektywna komunikacja jest fundamentem nie tylko codziennego zarządzania, ale i strategicznego rozwoju, bariery komunikacyjne mogą mieć poważne konsekwencje. Różnice językowe, kulturowe, a także wyzwania technologiczne stoją na drodze do płynnej wymiany informacji i współpracy. Zrozumienie i przezwyciężenie tych barier staje się kluczowym zadaniem dla liderów i zespołów na każdym szczeblu organizacji, determinującym ich zdolność do osiągania celów biznesowych. W odpowiedzi…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.