Projekt dla Kujawsko Dobrzyńskiej Spółdzielni Handlowej w Rypinie – przygotowanie do otwarcia sklepu Top Market Premium.

Pierwsze wrażenie jest bardzo ważne. Właśnie dlatego właściciele sklepu Top Market Premium postanowili przed jego otwarciem zasięgnąć porady naszych ekspertów. Tym razem skupiliśmy się na merchandisingu oraz obsłudze klienta.

Szkolenie z obsługi klienta odbyło się w dwóch niewielkich grupach po dwanaście osób i ze względu na priorytetowe działania związane z otwarciem sklepu trwało zaledwie dwie i pół godziny. Nasi trenerzy wykorzystali ten czas w stu procentach. Omówili m.in. zagadnienia takie jak: aktywna sprzedaż, wywieranie wpływu na klienta oraz budowanie wizerunku firmy. Jak zwykle szkolenie urozmaicono formą scenki, gdzie pracownicy mogli praktycznie wykorzystać zdobytą wiedzę.

Z zasadami merchandisingu pracownicy zapoznawali się przez kolejne cztery dni. Dzięki zaangażowaniu dwuosobowych zespołów oraz poprawkom wprowadzanym przez trenerów zostały one wprowadzone w życie i utrwalone. Nie obyło się bez emocji, jak zawsze w obliczu zmęczenia i stresu. Na szczęście doświadczenie prowadzących pozwoliło na działanie mimo wszelkich trudności.

Trenerzy nie zostawili właścicieli samych z nową wiedzą. Otrzymali oni konkretne wnioski ze wskazówkami na co zwracać uwagę podczas dalszej pracy. Zdecydowanie pozwoli im to w pełni wykorzystać potencjał własny i zespołu. Natomiast wyłonione w trakcie szkolenia osoby predysponowane do konkretnych stanowisk np. doradcy klienta na sali sprzedaży, z pewnością staną się silnym wsparciem dla przełożonych.

Każdy nowy projekt jest dla nas wyzwaniem. Mamy więc nadzieję, że takich wyzwań jak KDSH będziemy mieć jak najwięcej. Jeśli chciałbyś, żeby kolejny projekt związany był z Twoją firmą, skontaktuj się z nami.

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak zarządzać czasem w biznesie? – praktyczny przewodnik

Dlaczego zarządzanie czasem w pracy to fundament sukcesu w biznesie? Współczesny biznes wymaga od nas coraz więcej: lepszych wyników, szybszych decyzji, większej elastyczności. W takim środowisku zarządzanie czasem w pracy staje się nie tyle przydatną umiejętnością, co podstawą efektywności i zdrowego funkcjonowania. Właściwe gospodarowanie czasem wpływa na wszystko: od jakości realizowanych projektów, przez poziom stresu, po rozwój kariery zawodowej. Jeśli chcesz osiągać ambitne cele,…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój, Wywiad

Jak wykorzystać potencjał social mediów w firmie ochroniarskiej? Wywiad z Angeliką Kuczyńską.

Social media w branży ochroniarskiej – szansa czy ryzyko? Social media w branży ochroniarskiej odgrywają dziś kluczową rolę w budowaniu wizerunku firmy – równie istotną, co skuteczność działań w terenie. Współczesny rynek usług ochrony wymaga nie tylko profesjonalizmu w realnym świecie, ale także przemyślanej obecności w przestrzeni online. Media społecznościowe stały się jednym z najważniejszych kanałów komunikacji, umożliwiając tworzenie wizerunku opartego na zaufaniu,…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Wyzwania marketingu cyfrowego w firmie transportowej – relacja ze szkolenia

Marketing cyfrowy w firmie transportowej – spojrzenie na komunikację online z nowej perspektywy Marketing cyfrowy to dziedzina, która z roku na rok zyskuje na znaczeniu. W dynamicznie rozwijającym się środowisku biznesowym obecność w przestrzeni internetowej to nie tylko nowoczesność – to fundament skutecznego zarządzania relacjami z klientem, przewagą konkurencyjną oraz sposobem na zwiększenie przychodów. Firmy transportowe, niezależnie od swojej wielkości, muszą zrozumieć, że marketing cyfrowy w firmie transportowej nie jest…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.