Projekt dla Kujawsko Dobrzyńskiej Spółdzielni Handlowej w Rypinie – przygotowanie do otwarcia sklepu Top Market Premium.
Pierwsze wrażenie jest bardzo ważne. Właśnie dlatego właściciele sklepu Top Market Premium postanowili przed jego otwarciem zasięgnąć porady naszych ekspertów. Tym razem skupiliśmy się na merchandisingu oraz obsłudze klienta.
Szkolenie z obsługi klienta odbyło się w dwóch niewielkich grupach po dwanaście osób i ze względu na priorytetowe działania związane z otwarciem sklepu trwało zaledwie dwie i pół godziny. Nasi trenerzy wykorzystali ten czas w stu procentach. Omówili m.in. zagadnienia takie jak: aktywna sprzedaż, wywieranie wpływu na klienta oraz budowanie wizerunku firmy. Jak zwykle szkolenie urozmaicono formą scenki, gdzie pracownicy mogli praktycznie wykorzystać zdobytą wiedzę.
Z zasadami merchandisingu pracownicy zapoznawali się przez kolejne cztery dni. Dzięki zaangażowaniu dwuosobowych zespołów oraz poprawkom wprowadzanym przez trenerów zostały one wprowadzone w życie i utrwalone. Nie obyło się bez emocji, jak zawsze w obliczu zmęczenia i stresu. Na szczęście doświadczenie prowadzących pozwoliło na działanie mimo wszelkich trudności.
Trenerzy nie zostawili właścicieli samych z nową wiedzą. Otrzymali oni konkretne wnioski ze wskazówkami na co zwracać uwagę podczas dalszej pracy. Zdecydowanie pozwoli im to w pełni wykorzystać potencjał własny i zespołu. Natomiast wyłonione w trakcie szkolenia osoby predysponowane do konkretnych stanowisk np. doradcy klienta na sali sprzedaży, z pewnością staną się silnym wsparciem dla przełożonych.
Każdy nowy projekt jest dla nas wyzwaniem. Mamy więc nadzieję, że takich wyzwań jak KDSH będziemy mieć jak najwięcej. Jeśli chciałbyś, żeby kolejny projekt związany był z Twoją firmą, skontaktuj się z nami.