Projekt dla Kujawsko Dobrzyńskiej Spółdzielni Handlowej w Rypinie – przygotowanie do otwarcia sklepu Top Market Premium.

Pierwsze wrażenie jest bardzo ważne. Właśnie dlatego właściciele sklepu Top Market Premium postanowili przed jego otwarciem zasięgnąć porady naszych ekspertów. Tym razem skupiliśmy się na merchandisingu oraz obsłudze klienta.

Szkolenie z obsługi klienta odbyło się w dwóch niewielkich grupach po dwanaście osób i ze względu na priorytetowe działania związane z otwarciem sklepu trwało zaledwie dwie i pół godziny. Nasi trenerzy wykorzystali ten czas w stu procentach. Omówili m.in. zagadnienia takie jak: aktywna sprzedaż, wywieranie wpływu na klienta oraz budowanie wizerunku firmy. Jak zwykle szkolenie urozmaicono formą scenki, gdzie pracownicy mogli praktycznie wykorzystać zdobytą wiedzę.

Z zasadami merchandisingu pracownicy zapoznawali się przez kolejne cztery dni. Dzięki zaangażowaniu dwuosobowych zespołów oraz poprawkom wprowadzanym przez trenerów zostały one wprowadzone w życie i utrwalone. Nie obyło się bez emocji, jak zawsze w obliczu zmęczenia i stresu. Na szczęście doświadczenie prowadzących pozwoliło na działanie mimo wszelkich trudności.

Trenerzy nie zostawili właścicieli samych z nową wiedzą. Otrzymali oni konkretne wnioski ze wskazówkami na co zwracać uwagę podczas dalszej pracy. Zdecydowanie pozwoli im to w pełni wykorzystać potencjał własny i zespołu. Natomiast wyłonione w trakcie szkolenia osoby predysponowane do konkretnych stanowisk np. doradcy klienta na sali sprzedaży, z pewnością staną się silnym wsparciem dla przełożonych.

Każdy nowy projekt jest dla nas wyzwaniem. Mamy więc nadzieję, że takich wyzwań jak KDSH będziemy mieć jak najwięcej. Jeśli chciałbyś, żeby kolejny projekt związany był z Twoją firmą, skontaktuj się z nami.

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jaka rolę odgrywa ostatnie wrażenie przed klientem?

W świecie biznesu siła pierwszego wrażenia jest często podkreślana jako kluczowy element w nawiązywaniu relacji z klientami. Jednak równie istotne, a często niedoceniane, jest ostatnie wrażenie, które firma pozostawia po zakończeniu interakcji. To właśnie ono może zadecydować o tym, czy klient będzie chciał wrócić i polecić firmę innym. W dynamicznym i konkurencyjnym środowisku biznesowym, każda interakcja z klientem powinna być traktowana jako…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak przekonać klienta do zakupu produktu lub usługi?

W obliczu globalnej konkurencji i dynamicznie zmieniających się preferencji konsumentów, umiejętność efektywnego przekonywania klientów do zakupu produktów lub usług staje się niezbędna dla każdego przedsiębiorstwa. Firmy starają się nie tylko dostarczać produkty o wysokiej jakości, ale również tworzyć wartość dodaną, która odpowiada na specyficzne oczekiwania i potrzeby swoich klientów. To podejście wymaga głębokiego zrozumienia tych potrzeb, co jest możliwe tylko przez bezpośrednią interakcję i budowanie…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak odpowiadać na zastrzeżenia ze strony klientów?

Każdy przedsiębiorca i pracownik obsługi klienta prędzej czy później zetknie się z zastrzeżeniami ze strony klientów. Niezadowolenie może wynikać z różnych powodów – od jakości produktów, przez problemy z dostawą, aż po obsługę klienta. Zamiast postrzegać zastrzeżenia jako zagrożenie, warto traktować je jako szansę na poprawę i wzmocnienie relacji z klientami. Umiejętne zarządzanie zastrzeżeniami to sztuka, która może przekształcić niezadowolonych klientów w lojalnych ambasadorów…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.