Projekt dla Kujawsko Dobrzyńskiej Spółdzielni Handlowej w Rypinie – przygotowanie do otwarcia sklepu Top Market Premium.

Pierwsze wrażenie jest bardzo ważne. Właśnie dlatego właściciele sklepu Top Market Premium postanowili przed jego otwarciem zasięgnąć porady naszych ekspertów. Tym razem skupiliśmy się na merchandisingu oraz obsłudze klienta.

Szkolenie z obsługi klienta odbyło się w dwóch niewielkich grupach po dwanaście osób i ze względu na priorytetowe działania związane z otwarciem sklepu trwało zaledwie dwie i pół godziny. Nasi trenerzy wykorzystali ten czas w stu procentach. Omówili m.in. zagadnienia takie jak: aktywna sprzedaż, wywieranie wpływu na klienta oraz budowanie wizerunku firmy. Jak zwykle szkolenie urozmaicono formą scenki, gdzie pracownicy mogli praktycznie wykorzystać zdobytą wiedzę.

Z zasadami merchandisingu pracownicy zapoznawali się przez kolejne cztery dni. Dzięki zaangażowaniu dwuosobowych zespołów oraz poprawkom wprowadzanym przez trenerów zostały one wprowadzone w życie i utrwalone. Nie obyło się bez emocji, jak zawsze w obliczu zmęczenia i stresu. Na szczęście doświadczenie prowadzących pozwoliło na działanie mimo wszelkich trudności.

Trenerzy nie zostawili właścicieli samych z nową wiedzą. Otrzymali oni konkretne wnioski ze wskazówkami na co zwracać uwagę podczas dalszej pracy. Zdecydowanie pozwoli im to w pełni wykorzystać potencjał własny i zespołu. Natomiast wyłonione w trakcie szkolenia osoby predysponowane do konkretnych stanowisk np. doradcy klienta na sali sprzedaży, z pewnością staną się silnym wsparciem dla przełożonych.

Każdy nowy projekt jest dla nas wyzwaniem. Mamy więc nadzieję, że takich wyzwań jak KDSH będziemy mieć jak najwięcej. Jeśli chciałbyś, żeby kolejny projekt związany był z Twoją firmą, skontaktuj się z nami.

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak współpracować w zespole i z klientami? – praktyczny przewodnik

Współpraca w zespole i z klientami – dlaczego warto rozwijać te umiejętności? Współczesne środowisko pracy wymaga nie tylko wiedzy merytorycznej, ale przede wszystkim umiejętności miękkich – a jedną z kluczowych jest współpraca. Niezależnie od branży, stanowiska czy rodzaju relacji zawodowych, współpraca w zespole oraz współpraca z klientami stanowią fundament efektywności i sukcesu. W zespole liczy się zdolność do porozumienia, dzielenia obowiązków i wspólnego rozwiązywania problemów. W kontaktach z klientami umiejętność…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Uwarunkowania prawne kabotaży w UE – relacja ze szkolenia dla firmy transportowej

Czym są uwarunkowania prawne kabotaży i dlaczego warto je znać W ostatnich latach temat przewozów kabotażowych zyskał ogromne znaczenie w kontekście swobody świadczenia usług transportowych w Unii Europejskiej. Uwarunkowania prawne kabotaży stanowią jeden z kluczowych elementów, który wpływa zarówno na konkurencyjność firm transportowych, jak i na ich zgodność z obowiązującym prawem. Ścisłe regulacje, zmieniające się przepisy oraz szczegółowe obowiązki przewoźników powodują, że znajomość tych…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym – jak skutecznie zarządzać przez komunikację?

Rola rozmów menadżerskich w biurze finansowym Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym to nie tylko narzędzie zarządzania, ale przede wszystkim klucz do budowania zaufania wśród podwładnych, efektywnej współpracy i realizacji celów biznesowych. W dynamicznym środowisku finansowym, gdzie codziennością są liczby, wyniki i cele operacyjne, rozmowy menadżerskie stają się przestrzenią do wymiany informacji, rozwijania pracowników oraz szybkiego reagowania na zmiany. To właśnie poprzez rozmowy menedżerowie mogą skutecznie…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.