Projekt dla Norma Polska – techniki sprzedaży

Człowiek uczy się całe życie, dlatego nawet osoby związane z handlem już wiele lat decydują się na nasze szkolenia. W kwietniu z takiej okazji skorzystali pracownicy Norma Polska. Dwa dni pod czujnym okiem trenera – pana Marcina Grzelaka – sprawiły, że techniki sprzedaży nie mają już przed nimi tajemnic.

Szkolenie w Zawierciu było bardzo złożone. Uczestnicy nie tylko omawiali swoje dotychczasowe doświadczenie, ale też poznali zupełnie nowe dla nich pojęcia. System CRM uświadomił im, jak ważne jest gromadzenie danych o kliencie. Model SPIN okazał się z kolei świetnym narzędziem skutecznego badania potrzeb.

To jednak nie wszystko. W końcu nie wystarczy znać potrzeby klienta aby im sprostać. Dopiero model PoCZeKa pozwolił uczestnikom na efektywną prezentację oferty. Język korzyści stał się dla pracowników czymś wręcz naturalnym, tak samo jak radzenie sobie z zastrzeżeniami mniej przekonanych kupujących. Zrozumieli, gdzie w ich pracy jest miejsce na asertywność, a wręcz jej potrzeba i nauczyli się ją stosować.

Informację zwrotną od uczestników otrzymaliśmy w formie anonimowej ankiety. W skali czteropunktowej, żaden z aspektów nie został oceniony poniżej trzech punktów. To wielki sukces świadczący o jakości szkolenia dostrzeganej przez samych uczestników. Zmotywowani tym faktem ruszamy do pracy nad kolejnymi projektami.

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój, Wywiad

Jak efektywna komunikacja z zespołem wpływa na dobrostan psychiczny całej załogi? – wywiad z Pawłem Głowackim

Komunikacja, która buduje bezpieczeństwo – fundament zdrowego zespołu Współczesne zespoły funkcjonują w dynamicznym i często wymagającym środowisku, gdzie nieustanna zmiana, presja wyników i napięcia interpersonalne stają się codziennością. W takich warunkach jakość komunikacji nie jest już tylko kwestią sprawnej wymiany informacji – staje się kluczowym czynnikiem wpływającym na psychologiczne bezpieczeństwo, zaangażowanie i dobrostan pracowników. Umiejętność prowadzenia rozmów, zadawania pytań, słuchania…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie relacjami z klientem z wykorzystaniem systemu CRM w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Rola CRM w sieci handlowej w budowaniu przewagi rynkowej Współczesna sprzedaż detaliczna nie może funkcjonować skutecznie bez odpowiedniego wsparcia technologicznego. Jednym z kluczowych elementów, które wpływają na rozwój, lojalność klientów oraz wzrost sprzedaży, jest skuteczne zarządzanie relacjami z klientem. W dobie cyfrowej transformacji, systemy CRM w sieci handlowej stają się nieodzownym narzędziem codziennej pracy. Ich rola nie ogranicza się jedynie do gromadzenia danych, ale obejmuje całościowe…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Strategiczne zarządzanie handlem w sieci sklepów – relacja ze szkolenia

Zarządzanie handlem w sieci sklepów – klucz do przewagi konkurencyjnej Zarządzanie handlem to obecnie jeden z najważniejszych obszarów strategicznych dla firm działających w środowisku wielokanałowym. W realiach silnej konkurencji, rosnących oczekiwań konsumentów oraz dynamicznego rozwoju technologii, umiejętność skutecznego zarządzania handlem staje się kluczowa dla utrzymania rentowności, budowania wartości marki i efektywnej ekspansji. Sieci handlowe, niezależnie od skali działalności, muszą rozwijać kompetencje w zakresie…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.