Projekt dla Norma Polska – techniki sprzedaży

Człowiek uczy się całe życie, dlatego nawet osoby związane z handlem już wiele lat decydują się na nasze szkolenia. W kwietniu z takiej okazji skorzystali pracownicy Norma Polska. Dwa dni pod czujnym okiem trenera – pana Marcina Grzelaka – sprawiły, że techniki sprzedaży nie mają już przed nimi tajemnic.

Szkolenie w Zawierciu było bardzo złożone. Uczestnicy nie tylko omawiali swoje dotychczasowe doświadczenie, ale też poznali zupełnie nowe dla nich pojęcia. System CRM uświadomił im, jak ważne jest gromadzenie danych o kliencie. Model SPIN okazał się z kolei świetnym narzędziem skutecznego badania potrzeb.

To jednak nie wszystko. W końcu nie wystarczy znać potrzeby klienta aby im sprostać. Dopiero model PoCZeKa pozwolił uczestnikom na efektywną prezentację oferty. Język korzyści stał się dla pracowników czymś wręcz naturalnym, tak samo jak radzenie sobie z zastrzeżeniami mniej przekonanych kupujących. Zrozumieli, gdzie w ich pracy jest miejsce na asertywność, a wręcz jej potrzeba i nauczyli się ją stosować.

Informację zwrotną od uczestników otrzymaliśmy w formie anonimowej ankiety. W skali czteropunktowej, żaden z aspektów nie został oceniony poniżej trzech punktów. To wielki sukces świadczący o jakości szkolenia dostrzeganej przez samych uczestników. Zmotywowani tym faktem ruszamy do pracy nad kolejnymi projektami.

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jaka rolę odgrywa ostatnie wrażenie przed klientem?

W świecie biznesu siła pierwszego wrażenia jest często podkreślana jako kluczowy element w nawiązywaniu relacji z klientami. Jednak równie istotne, a często niedoceniane, jest ostatnie wrażenie, które firma pozostawia po zakończeniu interakcji. To właśnie ono może zadecydować o tym, czy klient będzie chciał wrócić i polecić firmę innym. W dynamicznym i konkurencyjnym środowisku biznesowym, każda interakcja z klientem powinna być traktowana jako…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak przekonać klienta do zakupu produktu lub usługi?

W obliczu globalnej konkurencji i dynamicznie zmieniających się preferencji konsumentów, umiejętność efektywnego przekonywania klientów do zakupu produktów lub usług staje się niezbędna dla każdego przedsiębiorstwa. Firmy starają się nie tylko dostarczać produkty o wysokiej jakości, ale również tworzyć wartość dodaną, która odpowiada na specyficzne oczekiwania i potrzeby swoich klientów. To podejście wymaga głębokiego zrozumienia tych potrzeb, co jest możliwe tylko przez bezpośrednią interakcję i budowanie…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak odpowiadać na zastrzeżenia ze strony klientów?

Każdy przedsiębiorca i pracownik obsługi klienta prędzej czy później zetknie się z zastrzeżeniami ze strony klientów. Niezadowolenie może wynikać z różnych powodów – od jakości produktów, przez problemy z dostawą, aż po obsługę klienta. Zamiast postrzegać zastrzeżenia jako zagrożenie, warto traktować je jako szansę na poprawę i wzmocnienie relacji z klientami. Umiejętne zarządzanie zastrzeżeniami to sztuka, która może przekształcić niezadowolonych klientów w lojalnych ambasadorów…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.