Projekt dla Norma Polska – techniki sprzedaży

Człowiek uczy się całe życie, dlatego nawet osoby związane z handlem już wiele lat decydują się na nasze szkolenia. W kwietniu z takiej okazji skorzystali pracownicy Norma Polska. Dwa dni pod czujnym okiem trenera – pana Marcina Grzelaka – sprawiły, że techniki sprzedaży nie mają już przed nimi tajemnic.

Szkolenie w Zawierciu było bardzo złożone. Uczestnicy nie tylko omawiali swoje dotychczasowe doświadczenie, ale też poznali zupełnie nowe dla nich pojęcia. System CRM uświadomił im, jak ważne jest gromadzenie danych o kliencie. Model SPIN okazał się z kolei świetnym narzędziem skutecznego badania potrzeb.

To jednak nie wszystko. W końcu nie wystarczy znać potrzeby klienta aby im sprostać. Dopiero model PoCZeKa pozwolił uczestnikom na efektywną prezentację oferty. Język korzyści stał się dla pracowników czymś wręcz naturalnym, tak samo jak radzenie sobie z zastrzeżeniami mniej przekonanych kupujących. Zrozumieli, gdzie w ich pracy jest miejsce na asertywność, a wręcz jej potrzeba i nauczyli się ją stosować.

Informację zwrotną od uczestników otrzymaliśmy w formie anonimowej ankiety. W skali czteropunktowej, żaden z aspektów nie został oceniony poniżej trzech punktów. To wielki sukces świadczący o jakości szkolenia dostrzeganej przez samych uczestników. Zmotywowani tym faktem ruszamy do pracy nad kolejnymi projektami.

Przeczytaj również:

Szkolenia

Szkolenia dla menadżerów — dlaczego są tak ważne?

Szkolenia dla menadżerów — dlaczego są tak ważne? Menadżer restauracji jest odpowiedzialny za ogromną liczbę zadań. W związku z tym bardzo ważny jest jego stały rozwój, w którym pomagają szkolenia dla menadżerów. W tym artykule wskażemy Ci korzyści, które płyną z poszerzania kompetencji, a także podstawowe obowiązki osoby odpowiedzialnej za prowadzenie restauracji. Szkolenia menadżerskie — z czego składa się zarządzanie lokalem? Zarządzanie zespołem to tylko jeden…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Szkolenia sprzedażowe - jak zminimalizować straty i zapasy?

Jak zminimalizować straty i zapasy w sklepie?- szkolenia sprzedażowe W sklepie spożywczym ogromną rolę odgrywa odpowiednie zarządzanie. W grę wchodzą bowiem zagadnienia, takie jak magazynowanie towarów oraz minimalizacja strat. Spore znaczenie ma także odpowiedni dobór marży. W zdobyciu cennej wiedzy pomogą szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy. Szkolenia sprzedażowe — zapasy w sklepie spożywczym Zapasy to tak naprawdę pieniądze. Idealnie, gdy na półkach…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Zyskowna restauracja w trudnych czasach? Szkolenia gastronomiczne, menedżerskie i sprzedażowe

Zyskowna restauracja w trudnych czasach? Szkolenia gastronomiczne, menedżerskie i sprzedażowe Sukces w gastronomii zależy dzisiaj od bardzo wielu czynników. Składa się na niego nie tylko praca menedżerów, obsługi oraz kucharzy. Kluczowe jest także wdrożenie odpowiednich rozwiązań technologicznych, które są dostosowane do aktualnych czasów oraz regularne szkolenia. Wiele na ten temat może powiedzieć trener Warto Szkolić i specjalista z zakresu gastronomii — Paweł Gruba Szkolenia…
dowiedz się więcej