Projekt dla Stacji Benzynowych WATIS

Projekt dla Stacji Benzynowych WATIS:

obsługa klienta, techniki sprzedaży, zarządzanie

Projekt dla Stacji Benzynowych WATIS – obsługa klienta, techniki sprzedaży, zarządzanie

Kolejna firma, która postawiła na nasze doświadczenie i skorzystała z naszych usług to stacje benzynowe Watis. Przeprowadziliśmy dla nich 2-dniowe szkolenie w zakresie obsługi klienta, w tym również technik sprzedaży i merchandisingu oraz zarządzania. Grupę szkoleniową stanowiło 14 ajentów, którym całą zawartość merytoryczną, jak i praktyczną szkolenia przekazał trener Marcin Grzelak. Celem szkolenia było nauczenie uczestników m.in. jak zarządzać czasem własnym i zespołu, jak udzielać prawidłowo informacji zwrotnych, czym jest zarządzanie sytuacyjne i jaki ma ono wpływ na efektywność pracy, jak stworzyć standardy obsługi klientów, jak konstruktywnie rozwiązywać trudne sytuacje z klientem, czy też w jaki sposób doskonalić swoje kompetencje w utrzymywaniu i nawiązywaniu dobrych relacji z klientem.

Jak to często bywa, tak i w tym przypadku uczestnicy początkowo byli dość sceptycznie nastawieni do szkolenia, jednak z upływem czasu nabrali zaufania zarówno do trenera, jak i samej tematyki szkoleń. W zakresie obsługi klienta zainteresowała ich aktywna sprzedaż – chcieli się dowiedzieć czy warto sprzedawać aktywnie podczas obsługi przy kasie i w jaki sposób to prawidłowo robić.

W temacie zarządzania wieli osób chciało się dowiedzieć co zrobić w sytuacji kiedy mają trudności z pracownikiem, który nie wykonuje swoich obowiązków. Poza tym, interesowało ich zarządzanie personelem i pozafinansowe motywowanie pracowników.

Na koniec szkolenia uczestnicy podkreślali, że dzięki warsztatom mogli zdobyć niezbędną wiedzę w zakresie obsługi klienta i zarządzania, i co było dla nich ważne, mogli podzielić się swoimi doświadczeniami.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Uwarunkowania prawne kabotaży w UE – relacja ze szkolenia dla firmy transportowej

Czym są uwarunkowania prawne kabotaży i dlaczego warto je znać W ostatnich latach temat przewozów kabotażowych zyskał ogromne znaczenie w kontekście swobody świadczenia usług transportowych w Unii Europejskiej. Uwarunkowania prawne kabotaży stanowią jeden z kluczowych elementów, który wpływa zarówno na konkurencyjność firm transportowych, jak i na ich zgodność z obowiązującym prawem. Ścisłe regulacje, zmieniające się przepisy oraz szczegółowe obowiązki przewoźników powodują, że znajomość tych…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym – jak skutecznie zarządzać przez komunikację?

Rola rozmów menadżerskich w biurze finansowym Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym to nie tylko narzędzie zarządzania, ale przede wszystkim klucz do budowania zaufania wśród podwładnych, efektywnej współpracy i realizacji celów biznesowych. W dynamicznym środowisku finansowym, gdzie codziennością są liczby, wyniki i cele operacyjne, rozmowy menadżerskie stają się przestrzenią do wymiany informacji, rozwijania pracowników oraz szybkiego reagowania na zmiany. To właśnie poprzez rozmowy menedżerowie mogą skutecznie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa reklamacji dla producentów rolet – relacja ze szkolenia

Skuteczna obsługa reklamacji jako filar satysfakcji klienta W dynamicznie rozwijającej się branży osłon okiennych jednym z kluczowych elementów budowania trwałych relacji z klientami jest profesjonalna obsługa reklamacji dla producentów rolet. Reklamacje, choć często postrzegane jako źródło stresu i strat, w rzeczywistości mogą stać się doskonałą okazją do poprawy jakości, usprawnienia procesów oraz wzmocnienia wizerunku firmy. Umiejętność odpowiedniego reagowania na zgłoszenia…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.