Projekt szkoleniowy dla Vita Idea Sp. z o.o.

Prawidłowe układanie towaru i tworzenie Standardu Obsługi Klienta, czyli projekt szkoleniowy dla Vita Idea Sp. z o.o.

Podczas pierwszego etapu nasi trenerzy skupili się na pracownikach.

Mimo początkowego oporu, zwłaszcza ze strony osób z wieloletnim stażem, etap ten zakończył się sukcesem. Pracownicy poznali między innymi zasady merchandisingowe, czyli zasady prawidłowego ułożenia produktów w sklepach oraz polepszyli Standard Obsługi Klienta. Trenerzy skupili się na tym aby zajęcia miały formę warsztatową. Zgodnie z piramidą zapamiętywania Dale’a pozwala to wielokrotnie zwiększyć ilość utrwalonych informacji.

Drugi etap szkolenia miał na celu wzmocnienie umiejętności kierowników.

Omówiony został każdy kontakt klienta z pracownikiem od powitania klienta, przez udzielanie promocji klientowi, zachęcanie do dodatkowych zakupów aż do pożegnania. Dzięki audytowi tajemniczego klienta trenerzy mieli okazję sprawdzić w jakim stopniu ich uwagi z pierwszego etapu szkolenia zostały wdrożone. Oceniono nawet aspekty o których często się zapomina, takie jak praca zespołowa pracowników.

Podsumowanie

Jesteśmy pewni, że dzięki szkoleniu placówki będą miały szansę w pełni wykorzystać swój potencjał. Ostateczne zaangażowanie uczestników i postawa większości właścicieli zdecydowanie pozwoliła im osiągnąć najwyższy poziom zapamiętywania wiedzy. My natomiast czekamy na dalsze losy sklepów oraz na kolejne projekty, w których być może weźmie udział właśnie wasza firma.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zrozumienie podstaw psychologii sprzedaży w firmie handlowo-usługowej – relacja ze szkolenia

Dlaczego zrozumienie podstaw psychologii sprzedaży zmienia oblicze biznesu? W dzisiejszym, przepełnionym informacjami świecie, gdzie klienci mają dostęp do nieograniczonej liczby ofert i opinii, sama znajomość produktu przestała być kluczem do sukcesu. Klienci oczekują czegoś więcej niż tylko transakcji – pragną spersonalizowanych doświadczeń i relacji opartych na zaufaniu. To właśnie zrozumienie podstaw psychologii sprzedaży jest fundamentem, który pozwala…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Wdrażanie ESG w branży tekstylnej - relacja ze szkolenia

ESG w branży tekstylnej – od teorii do praktyki Współczesny świat biznesu coraz mocniej akcentuje potrzebę działania w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju, a strategia ESG (Environmental, Social, Governance) staje się fundamentem długoterminowej wartości i odporności przedsiębiorstw. Koncepcja ta, łącząca w sobie troskę o środowisko, odpowiedzialność społeczną oraz wysokie standardy ładu korporacyjnego, przestaje być jedynie wizerunkowym dodatkiem, a staje się kluczowym elementem strategii, który…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Skuteczna komunikacja i sprzedaż w sklepie meblowym – relacja ze szkolenia

Dlaczego komunikacja w sklepie meblowym jest kluczem do sukcesu Zakup mebli to dla większości klientów decyzja o dużym znaczeniu, angażująca zarówno emocjonalnie, jak i finansowo. Rzadko kiedy jest to impulsywny wybór, to raczej przemyślany proces, którego celem jest stworzenie komfortowej i funkcjonalnej przestrzeni na lata. Właśnie dlatego rola sprzedawcy wykracza daleko poza bycie zwykłym informatorem o produkcie. Klient poszukuje partnera i doradcy, który…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.