Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klient.dhosting.pl/warto2019/wartoszkolic.pl/wp-content/themes/warto/app/Controllers/Blog/BlogController.php on line 39
Promocja szkoleń dofinansowanych na targach sieci Euro - Warto Szkolić.pl | Szkolenia, Doradztwo, Merchandising

Promocja szkoleń dofinansowanych na targach sieci Euro

Kilka miesięcy temu przeprowadziliśmy na zlecenie Euro Polska Sieć Handlowa cykl szkoleń. Współpraca ta zaowocowała zaproszeniem do zaprezentowania się w organizowanych przez Spółkę targach. W spotkaniu udział wzięło kilkadziesiąt podmiotów, wytwórców produktów sprzedawanych w punktach należących do Spółki: firmy kosmetyczne, z branży zdrowej żywności, firmy spożywcze. Targi odbyły się 6 października w miejscowości Wiartel, w zajeździe Przylasek.

Jedyna firma szkoleniowa zaproszona na targi

Głównym celem spotkania było poszerzenie współpracy między właścicielami sklepów zrzeszonych w sieci Euro a producentami. Co warto zaznaczyć, Warto Szkolić było jedyną firmą szkoleniową, która otrzymała możliwość wzięcia udziału w targach.

Firma Warto Szkolić na targach sieci Euro

My wystawiliśmy swoje usługi w celu zachęcenia zarówno właścicieli sklepów, jak i producentów do skorzystania z oferty naszych szkoleń dofinansowanych.

Każdy uczestnik targów, który odwiedził nasze stanowisko otrzymał materiały promocyjne, w tym wkładkę specjalnie zaprojektowaną na targi, dotycząca możliwości zdobycia środków na szkolenia dofinansowane z Bazy Usług Regionalnych oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego. Podczas targów była także rozprowadzana najnowsza (październikowa) gazetka sieci Euro, w której umieściliśmy reklamę naszej firmy.

Mieliśmy również okazję zaprezentować się na forum, ponieważ oprócz standu, każdy uczestnik targów miał możliwość przygotować wystąpienie dla wszystkich zgromadzonych. Wykorzystaliśmy tę szansę i zaprezentowaliśmy naszą ofertę szkoleń dofinansowanych ze środków publicznych.

W prezentacji opisaliśmy ścieżki pozyskiwania środków na szkolenia z BUR i KFS oraz przygotowaliśmy zestawienie pokazujące, które ze źródeł może być lepszym wyborem w zależności od rozmiaru firmy. Na koniec przedstawiliśmy własne doświadczenia związane z pozyskiwaniem środków, rozdaliśmy broszury informacyjne i zaprosiliśmy do skorzystania z naszej pomocy w pozyskiwaniu funduszy z BUR i KFS.

Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani uzyskaniem dofinansowania na szkolenia, zapraszamy do kontaktu.

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Podstawowe zasady obsługi klienta dla każdego handlowca

Kluczowa rola obsługi klienta i budowania relacji W dzisiejszym konkurencyjnym świecie sprzedaży jakość obsługi klienta stanowi fundament sukcesu każdego handlowca. Klienci oczekują nie tylko profesjonalizmu, ale także indywidualnego podejścia i zaangażowania na każdym etapie procesu zakupowego. Dobra obsługa klienta nie polega jedynie na realizacji zamówienia – to przede wszystkim budowanie trwałych relacji, które sprawiają, że klient wraca, poleca firmę…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój, Wywiad

Tajniki skutecznej sprzedaży  – wszystko co musisz wiedzieć. Wywiad z Angeliką Kuczyńską.

Sprzedaż to jeden z najważniejszych filarów sukcesu w biznesie. Bez względu na branżę, umiejętność efektywnego przekonywania klientów do zakupu produktów czy usług jest kluczowa dla przetrwania i rozwoju każdej firmy. Nie jest to jednak jedynie kwestia oferowania dobrego produktu – skuteczna sprzedaż wymaga zrozumienia potrzeb klienta, umiejętności budowania relacji z klientami i odpowiedniego reagowania na zmieniające się trendy rynkowe. To również sztuka komunikacji i negocjacji, która łączy…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Właściwe zarządzanie towarem w sklepie spożywczym – relacja ze szkolenia

Skuteczne zarządzanie towarem jako fundament sukcesu sklepu spożywczego Właściwe zarządzanie towarem to fundament efektywnego funkcjonowania każdego sklepu spożywczego. Przemyślane planowanie zakupów, optymalizacja zapasów, organizacja przestrzeni półkowej – merchandising oraz skuteczna promocja to kluczowe elementy, które wpływają na wyniki sprzedaży, ograniczenie strat oraz zadowolenie klientów. Odpowiednie działania w tym zakresie nie tylko wspierają rentowność sklepu, ale także poprawiają wrażenia…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.