Promocja szkoleń dofinansowanych na targach sieci Euro

Kilka miesięcy temu przeprowadziliśmy na zlecenie Euro Polska Sieć Handlowa cykl szkoleń. Współpraca ta zaowocowała zaproszeniem do zaprezentowania się w organizowanych przez Spółkę targach. W spotkaniu udział wzięło kilkadziesiąt podmiotów, wytwórców produktów sprzedawanych w punktach należących do Spółki: firmy kosmetyczne, z branży zdrowej żywności, firmy spożywcze. Targi odbyły się 6 października w miejscowości Wiartel, w zajeździe Przylasek.

Jedyna firma szkoleniowa zaproszona na targi

Głównym celem spotkania było poszerzenie współpracy między właścicielami sklepów zrzeszonych w sieci Euro a producentami. Co warto zaznaczyć, Warto Szkolić było jedyną firmą szkoleniową, która otrzymała możliwość wzięcia udziału w targach.

Firma Warto Szkolić na targach sieci Euro

My wystawiliśmy swoje usługi w celu zachęcenia zarówno właścicieli sklepów, jak i producentów do skorzystania z oferty naszych szkoleń dofinansowanych.

Każdy uczestnik targów, który odwiedził nasze stanowisko otrzymał materiały promocyjne, w tym wkładkę specjalnie zaprojektowaną na targi, dotycząca możliwości zdobycia środków na szkolenia dofinansowane z Bazy Usług Regionalnych oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego. Podczas targów była także rozprowadzana najnowsza (październikowa) gazetka sieci Euro, w której umieściliśmy reklamę naszej firmy.

Mieliśmy również okazję zaprezentować się na forum, ponieważ oprócz standu, każdy uczestnik targów miał możliwość przygotować wystąpienie dla wszystkich zgromadzonych. Wykorzystaliśmy tę szansę i zaprezentowaliśmy naszą ofertę szkoleń dofinansowanych ze środków publicznych.

W prezentacji opisaliśmy ścieżki pozyskiwania środków na szkolenia z BUR i KFS oraz przygotowaliśmy zestawienie pokazujące, które ze źródeł może być lepszym wyborem w zależności od rozmiaru firmy. Na koniec przedstawiliśmy własne doświadczenia związane z pozyskiwaniem środków, rozdaliśmy broszury informacyjne i zaprosiliśmy do skorzystania z naszej pomocy w pozyskiwaniu funduszy z BUR i KFS.

Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani uzyskaniem dofinansowania na szkolenia, zapraszamy do kontaktu.

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jaka rolę odgrywa ostatnie wrażenie przed klientem?

W świecie biznesu siła pierwszego wrażenia jest często podkreślana jako kluczowy element w nawiązywaniu relacji z klientami. Jednak równie istotne, a często niedoceniane, jest ostatnie wrażenie, które firma pozostawia po zakończeniu interakcji. To właśnie ono może zadecydować o tym, czy klient będzie chciał wrócić i polecić firmę innym. W dynamicznym i konkurencyjnym środowisku biznesowym, każda interakcja z klientem powinna być traktowana jako…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak przekonać klienta do zakupu produktu lub usługi?

W obliczu globalnej konkurencji i dynamicznie zmieniających się preferencji konsumentów, umiejętność efektywnego przekonywania klientów do zakupu produktów lub usług staje się niezbędna dla każdego przedsiębiorstwa. Firmy starają się nie tylko dostarczać produkty o wysokiej jakości, ale również tworzyć wartość dodaną, która odpowiada na specyficzne oczekiwania i potrzeby swoich klientów. To podejście wymaga głębokiego zrozumienia tych potrzeb, co jest możliwe tylko przez bezpośrednią interakcję i budowanie…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak odpowiadać na zastrzeżenia ze strony klientów?

Każdy przedsiębiorca i pracownik obsługi klienta prędzej czy później zetknie się z zastrzeżeniami ze strony klientów. Niezadowolenie może wynikać z różnych powodów – od jakości produktów, przez problemy z dostawą, aż po obsługę klienta. Zamiast postrzegać zastrzeżenia jako zagrożenie, warto traktować je jako szansę na poprawę i wzmocnienie relacji z klientami. Umiejętne zarządzanie zastrzeżeniami to sztuka, która może przekształcić niezadowolonych klientów w lojalnych ambasadorów…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.