Rozmowa z Pawłem Grubą z programu Hell’s Kitchen – piekielna kuchnia

Rozmowa z Pawłem Grubą z programu Hell’s Kitchen – piekielna kuchnia

Gościem Marcina Grzelaka z Warto Szkolić był Paweł Gruba, czyli jeden z najbardziej znanych menedżerów restauracji w Polsce. Aktualnie jest to również osoba, która prowadzi szkolenia dla między innymi restauratorów. Dużą popularność przyniósł Pawłowi udział w programie „Hell’s Kitchen” – Piekielna Kuchnia”.

O programie Hell’s Kitchen – piekielna kuchnia

Na samym początku filmu zaproszony gość ujawnia swoje przemyślenia dotyczące udziału w produkcji telewizyjnej. Popularny menedżer opowiada także o tym, w jaki sposób dostał się do programu. Paweł Gruba wskazuje również na to, jak ważne jest radzenie sobie z kryzysowymi sytuacjami. Praca w gastronomii to bowiem zajęcie, w którym spotkać można również bardzo wymagających klientów.

Rozmówca wspomina także o współpracy z Wojciechem Modestem Amaro, czyli szefem kuchni w pierwszych pięciu edycjach programu. Wskazuje między innymi na szacunek i zaufanie, które nieodłącznie towarzyszyły ich relacji. Zaproszony gość opisuje również sytuacje, które mogą wytrącić z równowagi nawet najbardziej opanowanych pracowników i menedżerów.

Sam program „Hell’s Kitchen” doskonale obrazował między innymi negatywne emocje, które mogą towarzyszyć pracy na kuchni. Paweł przytacza także jeden z przykładów bardzo emocjonującej sytuacji, której sam był uczestnikiem. Opowiada między innymi o zagrożeniach, jakie mogą pojawić się w gastronomii. Były uczestnik lubianego programu podkreśla również znaczenie poczucia humoru zarówno w trakcie kręcenia programu, jak i w trakcie samej pracy. Od czasu, gdy skończył się program minęło już kilka lat.

Paweł Gruba o aktualnie prowadzonej działalności i szkoleniach

Po zakończeniu ostatniej edycji zaproszony gość został między innymi wicedyrektorem hotelu, a także współtwórcą przedsiębiorstwa, tworzącego analizy finansowe przede wszystkim firmom gastronomicznym. Oferta działalności, której współzałożycielem jest rozmówca skierowana jest także do innych usługodawców. Osoby, które podejmują współpracę z Pawłem i korzystają z analiz, wiedzą dokładnie na jakim etapie jest ich biznes.

Działalność zaproszonego gościa obejmuje również szkolenia skierowane do ludzi, którzy prowadzą biznes w gastronomii. Wsparcie dotyczy między innymi: finansowania, analizy, obliczeń, rozmów z gośćmi. W trakcie szkoleń Paweł Gruba bazuje na swoim ogromnym doświadczeniu z zakresu prowadzenia restauracji. Zdaniem rozmówcy wbrew temu, co myśli wielu ludzi, prowadzenie biznesu w gastronomii nie jest proste. Ważne są aspekty, takie jak: dopasowanie do gościa, powitanie, temperatura, muzyka, a także ogromna liczba pozostałych elementów. W sytuacji, gdy restaurator nie jest świadomy wagi tych aspektów i nie pracuje nad nimi, jego biznes może zakończyć się fiaskiem

Najlepszym momentem na skorzystanie ze wsparcia zaproszonego specjalisty jest początek działalności, bądź też moment, gdy restauracja dobrze funkcjonuje. W innym wypadku może być już nieco za późno. Właściciele restauracji i menedżerowie to osoby, które mogą naprawdę sporo skorzystać na współpracy z Pawłem. Ekspercka wiedza i doświadczenie przekłada się na sukcesy firm, które z nim współpracują.

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Sztuczna inteligencja w sprzedaży

Sztuczna inteligencja w sprzedaży Sztuczna inteligencja w sprzedaży to niezwykle dynamiczne i innowacyjne pole, które odgrywa coraz większą rolę w dzisiejszym świecie biznesu. AI w sprzedaży odnosi się do wykorzystania zaawansowanych technologii i algorytmów, które umożliwiają firmom analizę danych, prognozowanie, personalizację ofert, automatyzację procesów oraz optymalizację działań sprzedażowych. Dzięki zastosowaniu AI, firmy mają możliwość zrozumienia i reagowania na preferencje klientów w sposób bardziej…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Sztuczna inteligencja w marketingu

Sztuczna inteligencja w marketingu Sztuczna inteligencja w marketingu to nie tylko innowacja, ale również konieczność, aby sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów i pozostać konkurencyjnym na rynku. AI w marketingu umożliwia personalizację i dostosowanie do indywidualnych potrzeb klientów w sposób, który jeszcze niedawno wydawał się niemożliwy. Dzięki precyzyjnym analizom danych, AI potrafi przewidzieć preferencje, zachowania i potrzeby konsumentów. Co pozwala marketerom tworzyć skuteczne strategie reklamowe i oferty…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Skuteczne rozwiązywanie konfliktów w miejscu pracy

Skuteczne rozwiązywanie konfliktów w miejscu pracy Skuteczne rozwiązywanie konfliktów w miejscu pracy stanowi kluczową umiejętność dla efektywnego zarządzania zespołem i tworzenia harmonijnej atmosfery w organizacji. Niezależnie od tego, jak dobrze zorganizowany i zmotywowany jest zespół, konflikty mogą się pojawić. Różnice w poglądach, wartościach, stylach pracy, a także napięcia związane z konkurencją czy ograniczonymi zasobami, są nieuniknione. Istotą rozwiązywania konfliktów w miejscu pracy jest umiejętność skutecznego…
dowiedz się więcej