Skorzystaj z dofinansowania na szkolenia z Bazy Usług Rozwojowych!

Możliwość zdobycia dofinansowania na przeróżnego rodzaju przedsięwzięcia to dla przedsiębiorców szansa na oszczędności, przy jednoczesnej realizacji istotnych z punktu widzenia firmy celów. To nowe możliwości nie tylko dla przyszłych i małych firm, ale również dla większych podmiotów, które istnieją na rynku od dłuższego czasu.

Jakie są główne założenia projektu?

Przede wszystkim projekt Bazy Usług Rozwojowych ma na celu wsparcie przedsiębiorców w rozwoju, niezależnie od stopnia zaawansowania danej działalności. Ponadto przedsiębiorca samodzielnie decyduje o tym, jakiego typu usługa zostanie sfinansowana w danym przedsięwzięciu. System jest stworzony w taki sposób, by w krótkim czasie reagować na potrzeby zgłaszane przez rynek i dostosowywać się do niego.

Korzyści z dofinansowania

Dzięki temu, że firma bierze udział w dofinansowaniu na szkolenia z Bazy Usług Rozwojowych może liczyć na specjalistyczny certyfikat potwierdzający wiarygodność u obecnych i przyszłych partnerów biznesowych, co obecnie jest naprawdę istotne. W trakcie realizacji szkolenia przedsiębiorca ma ponadto możliwość otrzymać plan, który pozwoli w optymalnym czasie osiągnąć wcześniej zaplanowane cele. Warto przy okazji nadmienić, że na stronie Bazy Usług Rozwojowych znajduje się lista placówek, które udzielają porad odnośnie starania o przeprowadzanie szkoleń i kompletowanie całej niezbędnej dokumentacji. Warto z tego skorzystać, ponieważ profesjonalna analiza również będzie w stanie przybliżyć do podjęcia właściwej decyzji. Jednym z przedsiębiorstw, które aktywnie uczestniczą w pozyskiwaniu funduszy z Bazy Usług Rozwojowych, jesteśmy między innymi my.

Dlaczego firma powinna szkolić swoich pracowników?

Przede wszystkim, bez względu na zakres działalności przedsiębiorstwa, należy mieć świadomość co do tego, że biznes wciąż powinien podlegać rozwojowi. Wiadomo, że pojawiają się nowe technologie, poszerza się konkurencja, stąd też by móc utrzymać się na rynku, należy iść z duchem czasu i szybko przyswajać najnowsze zdobycze nauki i techniki. Z tego właśnie powodu bardzo dużym zainteresowaniem cieszą się przeróżnego rodzaju szkolenia rozwojowe. Dzięki nim można przeszkolić pracowników, zwiększyć ich wydajność w pracy, zmotywować do działania, a tym samym zwiększyć obroty firmy. Obecnie możliwości odbycia szkoleń jest mnóstwo, jednak należy mieć świadomość co do tego, że szkolenia z Bazy Usług Rozwojowych pozwalają na wykorzystanie dofinansowania na taki kurs, jakie wybierze osoba zarządzająca firmą.

Optymalne wykorzystanie tego typu dofinansowań pozwala na oszczędny, a jednocześnie przyszłościowy rozwój danej firmy. Stąd też każdy przedsiębiorca powinien zwrócić na to swoją uwagę.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak zarządzać czasem w sprzedaży detalicznej? Relacja ze szkolenia.

Znaczenie zarządzania czasem w sprzedaży detalicznej Zarządzanie czasem w sprzedaży detalicznej to kluczowy obszar, od którego zależy efektywność działania każdego sklepu. W realiach handlu, gdzie rytm pracy wyznacza klient, zmiany asortymentowe i rotacje kadrowe, umiejętność skutecznego zarządzania czasem przekłada się bezpośrednio na organizację dnia, obsługę klienta, a także atmosferę w zespole. Zarządzanie czasem w sprzedaży detalicznej to nie tylko kwestia indywidualnej dyscypliny, ale także…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak skutecznie zabezpieczyć dostęp zdalny przez VPN w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Bezpieczny dostęp zdalny – wyzwania i konieczność działania W dobie rosnącej cyfryzacji przemysłu, coraz więcej przedsiębiorstw produkcyjnych staje przed wyzwaniem bezpiecznego udostępniania swoich systemów informatycznych osobom pracującym zdalnie. Wykorzystanie technologii VPN w firmie produkcyjnej stało się standardem, jednak z racji specyfiki środowisk OT, systemów SCADA oraz rozbudowanych sieci przemysłowych – ten standard wymaga starannie zaprojektowanej…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak przeprowadzać rozmowy sprzedażowe w branży medycznej? – relacja ze szkolenia

Kluczowa rola kompetencji sprzedażowych w sektorze medycznym Branża medyczna należy do najbardziej wymagających i odpowiedzialnych sektorów rynku. Odpowiednie kompetencje komunikacyjne oraz umiejętność prowadzenia profesjonalnych rozmów z przedstawicielami ochrony zdrowia stają się nie tylko atutem, ale wręcz koniecznością. Rozmowy sprzedażowe w branży medycznej to proces złożony, w którym sprzedawca nie tylko reprezentuje produkt, ale również pełni rolę partnera merytorycznego, doradcy i ambasadora jakości. Niezbędne jest…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.